+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 31

Myykö kaikki apteekit sea-band-rannekekkeita?

Ja onko teillä kokemuksia siitä raskausaikana?

Mitä ne on?

Samaa kysyn. Siis mitä :o

vieras
    Vierailija
    http://www.sea-band.com/UK/uk_seaband.htm

vierailija
    Vierailija
    http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=963

Ahaa, en oo koskaan kuullutkaan. Taas viisaampi

:o :o Tehoiskohan toi mahataudin aikana myös?

Säästäisin kyllä rahani.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja katjale
    Säästäisin kyllä rahani.

Minä yritän kaikkeni, jotta tämä pahoinvointi pysyisi järkevissä mittasuhteissa, joten kokeilen totakin. Mutta pitääkö mun tilata se vai saako niitä myös ihan tavan apteekeista?

memmu
    Vierailija
    Josko soittaisit lähiapteekkiis ja kysyisit myykö he tuota. Ei välttämättä ole joka apteekissa saatavilla.

vieras
    Vierailija
    Kiitokset vinkistä!! Toivottavasta tuosta on apua mun pahoinvointiin. Meidän lähiapteekki ei ainakaan myy tuota.

Oiskos kellään vielä tietoa?

vieras
    Vierailija
    en ole koskaan ennen kuullutkaan. Ehkä kokeilisin sitten vasta, jos mulla ois jatkuvaa raskauspahoinvointia vielä pitkälti toiselle kolmanneksella. Epäilyttää kyllä tollaset raskausaikana, mutt jos siinä kerran ei mitään lääkkeisiin verrattavia aineita ole?

Mä näin tollasia just laivalla myynnissä samassa kohassa kun mis oli muuta matkailuun liittyvää eli puhallettavia niskatyynyjä, pistorasian adaptereita ym eli voi olla et löytyis esim stockalta tai vastaavastakin noita...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78
    Mä näin tollasia just laivalla myynnissä samassa kohassa kun mis oli muuta matkailuun liittyvää eli puhallettavia niskatyynyjä, pistorasian adaptereita ym eli voi olla et löytyis esim stockalta tai vastaavastakin noita...

Millä laivalla olit? Tässä kun yritän metsästää nimen omaan, jotta en voisi pahoin niin kotosallakaan, mutta en varsinkaan laivalla. Ja tilaamalla ei ehdi ennen reissua.

vieras
    Vierailija
    tuo sea-band on meidän perheessä käytössä sekä minulla raskauspahoinvointiin, sekä tytöllä matkapahoinvointiin. itsellä alkoi järkyttävä pahoinvointi viikolla 14, joka ei ottanut talttuakseen millään. kuulin ystävältä sea-bandista ja ajattelin, että kokeilen ja kannatti kyllä kokeilla! ihmettelen itsekin mihin sen teho perustuu, mutta pahoinvointi väheni huomattavasti. korkeintaan aamulla kahvin haju tekee edelleen pahaa

vieras
    Vierailija
    Myy mutta mun on sanottava, että ei ollut mitään apua raskauspahoinvointiin. Sinnikkäästi kuljin rannekkeet käsissä 2kk mutta silti oksensin ihan samaan tapaan kuin ensimmäisenkin raskauden aikana. Meni 15? ihan haaskuuseen.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja piina
    Millä laivalla olit? Tässä kun yritän metsästää nimen omaan, jotta en voisi pahoin niin kotosallakaan, mutta en varsinkaan laivalla. Ja tilaamalla ei ehdi ennen reissua.
    Tallinkin baltic princess.

miksuliina
    Vierailija

Sea-band

Sea-Band -rannekkeita saa kaikista hyvin varustetuista apteekeista! Tuote on parhaiten dokumentoitu akupunktion muoto (?) ja minulla toimivat hienosti raskauden aikana. Omani tilasin aikoinaan englannista. www.primexpharma.com ja myös sinunapteekki.fi näyttää tietävän asioista enemmän?

toimii
    Vierailija

Katso kotipiha.fi palstalta

raskaus osiosta siellä on palsjon käyttäjä kokemuksia JA TODELLAKIN TOIMIVAT,JA OVAT HINTANSA VÄÄRTTI!

TM
    Vierailija
    Tuosta oli muuten uusimmassa Tekniikan maailmassakin juttua. Siinä vaan hinta oli suurempi kuin tuolla sinunapteekin sivuilla.

pahoinvoiva
    Vierailija
    vauva tai kaksplus lehesä oli joku mainos tosta.
    ajattelin ostaa..

uneton hollolassa
    Vierailija

sea band toimi...

Kyllä tuo Sea-Band toimi mulla kivasti tuohon öklötykseen. Lahdesta saa ainakin Citybeibistä!

mamuli
    Vierailija

Sea-band ja yrjötus

Käsittämätön juttu, nuo rannekkeet auttoivat yllättävän hyvin alkuraskauteni huonoon oloon. Oli ihan pakko avautua täällä, kun näytti olevan aiheesta keskustelua...

mama
    Vierailija

toimii hyvin

Toimi ainakin meilläpäin alkuraskauden ajan.

Sivu(t) 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu