*

Koira söi suklaata!
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 53

Ketju: Koira söi suklaata!

Olen kanssa kuullut että koira kuollut kun syönyt xylitoli purkkaa (vai pastilleja) Kyseessä tosin oli vanha koira

Rukoilijasirkka
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja saga79
    Olen kanssa kuullut että koira kuollut kun syönyt xylitoli purkkaa (vai pastilleja) Kyseessä tosin oli vanha koira
    Xylitolissa on kanssa jotain, mikä ei koiralle sovi.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Peppari
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na

no kaverin koira pääsi mun huoneeseen, veti lakut ja kilon suklaat naamaan... tummaa täytesuklaata.. ei se aamulla kuollu ollu kun kotiin tultiin ja hyvin pihisee henkivieläkin näin 6 vuoden jälkeen
    No jätäppä xylitolit kuleksimaan niin kuolee varmasti.
    mix jättäsin?
    onko sulla kaikki ok?
    Ei koiria voi tappaa tuolleen..
    Ei mun oo sitä tarkotus tappaa...

anni*
    Vierailija
    meijän koira (cokkeri) söi usein suklaalevyjä, oli oikein varas ja vei ostoskassista ennenkuin ehdin kaappiin laittaa. eikä kuollut siihen vaan vanhuuteen, mutt 3 kerralla, huh huh

nikitön reppana
    Vierailija
    Kasvattajan labbis menehtyi xylitol-myrkytykseen, eli en väheksyisi xylitolin vaaroja koiralla. Purkkapussi riitti tappamaan reilu 30-kiloisen koiran.

Morje,Morje a-au...
    Vierailija

Haloo?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-
    itseasiassa pienikin määrä suklaata koiralle voi olla kuolettavaa. Riippuu ihan koirasta miten maksa kestää sen.. Hyvä kun saitte sen oksentaan!
    Mun koira on syöny varmaan joku yhden levyn suklaatia eikä se ollu sil kerral vaarallista!

neptu
    Vierailija
    Huh!

jenn
    Vierailija

SUKLAATA

onko n. 10kg koiralle rivi suklaata ( maitosuklaata ) vaarallista ? Koirani nimittäin sai otettua pöydältä mutta tulin pian . Vastatkaa nopeasti !

Ei kai se ole. Tumma suklaa on myrkkyä koiralle.

tsay
    Vierailija
    Suklaa ku suklaa, oli se tummaa tai vaaleeta ON VAARALLISTA KOIRALLE!!!
    Kasvattaja ainaki sanoi että Suklaalevyllinen suklaata voi olla TAPPAVA ANNOS aikuiselle KULTAISELLE NOUTAJALLE!!!
    Ja turha alkaa selittelemään että "meijän puppe söi kuus levyllistä eikä tuntunu missään" ..joillaki onni on myötä, toisilla ei.

mie
    Vierailija
    suklaa on todellakin hengenvaarallista koiralle! eläinsairaalassa oli isokokoinn koira syönyt levyn suklaata ja oli myrkytystilassa ja joutui tiputukseen/tehotarkkailuun.Eläinlääkäri sanoi että jos olisi ollut yhtään pienempi kokoinen,olisi kuollut.Jotkut koirat on paljon herkempiä kuin toiset.

Joku vain
    Vierailija
    Kyllä mua otti päähän lapsena kun meidän läski pikkukoira 16 kg oli varastanut minua varten pöydälle jätetyn pähkinäsuklaalevyn puolikkaan...ei sekään siitä mitään oireita saanut, mokoma varas!

Nurmosta
    Vierailija

Äww

Meidän suomenpystykorva, n.9kk vanha söi puolet normaalin kokosesta fazerin tummasta suklaalevystä. Onko se kamalan vaarallista?

sesshy
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas Näytä viesti
    Kauhee määrä :o

Mä kuulin kerran et koiranpentu oli kuollut eläinlääkärin pöydälle, kun oli syönyt pienen askillisen sellasia ksylitolipastilleja..ei ollut mitään tehtävissä.
    Ksylitolimyrkytys on huono juttu..jos sitä vertaa maitosuklaaseen niin suklaa on vielä pikkujuttu, riippuen tietysti koiran koosta ja suklaanmäärästä yms. Pienikin määrä ksylitolia riittää tappamaan isommankin koiran.

.......
    Vierailija
    mä olen kuullut että tummasuklaa on se joka on koiralle vaaraksi

"minä vaan"
    Vierailija

apua

meidän koira söi puol pussia maito kaakau jauhetta ei sitä mitä käytetään kokaukseen mitä teen kuoleeko se

Rakkaan koiran emäntä
    Vierailija
    Voi ei,meidän 5kg Bishon

"tyyteli"
    Vierailija
    Apuva, mun 4,5 kg koira söi korkeintaan 3-4riviä maitosuklaata,onkohan neidillä vaaraa??

Miksi annatte koiralle mahdollisuuden syödä suklaata/xylitolia? Luulisi, että vastuuntuntoinen omistaja pitäisi myrkyt visusti koiran ulottumattomissa.

"tyyteli"
    Vierailija
    Niinpä,yleensä pidänkin mutta tänään sattui huono päivä ja laukku jäi kiireessä auki lattialle,sieltä koirani löysi suklaalevyn..

"Jensk"
    Vierailija

Moi!

Eräs tuttuni koira söi kokonaisen konvehtirasian noin vuoden vanhana, mutta ei elä enää, koska kuoli vanhuuteen. Ja kun meidän koiraamme käytettiin eläinlääkärillä silmän vuoksi ja mainittiin että tutun koira oli joskus syönyt suklaata ja eläinlääkari sanoi, ettei ole koskaan kuullun koiran kuolevan suklaaseen ja suklaasta ei tule muuta kuin hiukan kauemmin kestävä ripuli.

itkenyt
    Vierailija

vastatkaa

mitä tekisin ku mun koira söi mars suklaa patukan ja rölli suklaa munan näin pääiäisen jälkeen??

suklaamuna
    Vierailija
    Pese koiran hampaat ja kerro sille, että liiasta karkinsyömisestä voi tulla reikiä...

koirastaan huolissa oleva
    Vierailija

Apua!!

meidän koira söi äsken mun kaverin karkkipussista kaikki suklaat ja jätti kaiken muun. mua pelottaa, et mitä sille käy, jos se oli sille myrkyllistä.. mun koiran rotu on boxeri ja se on vasta yks vuotias. ja tällä hetkellä se nukkuu päikkäreitä..... ÄÄÄK!!!!

eläinlääkari
    Vierailija

ei huolta

jos koirasi on vasta yksi vuotias niin ei syytä huoleen. Mutta kyllä koiralle suklaa on pahaksi

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot