*

Mistä kertoo lasten tummat silmänaluset?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Mistä kertoo lasten tummat silmänaluset?

mitä ajattelet?
    Vierailija

Mistä kertoo lasten tummat silmänaluset?

koko perheen lasten, jopa pienimmänkin?

vieras
    Vierailija
    No mietin, että siinä on mukavat geenit kaikille tullut Kyllähän se perinnöllistä on.

sukuvika...siis geeneissä ja tietysti tulee mieleen nukkumattomuus

...
    Vierailija
    Meillä ainakin ihan geeneissä.

Jep
    Vierailija
    Geeneissä ja jos on allergiaperhe.

Matma
    Vierailija
    Mulla ollut ihan vauvasta asti. Äiti joskus kauhisteli, kun luuli siskon lyöneen mustan silmän.. Ihan geeneistä johtuu, mutta kyllä mulle on joskus sanottu, että "et oo tainnu nukkua yhtään..."

ap
    Vierailija
    Meillä siis on, ja mä välillä mietin että näytetäänkö me siltä että kaikki ei oo ihan ok.
    Itse välillä kun muksuja katson, ne näyttää hirveän stressaantuneilta ja väsyneiltä.

Ovat myös herkästi kalpeita väsyneenä vaikka niissä on tummempaa verta puoliksi.

Meilläkin on lapsraukka saanut molemmilta vanhemmiltaan tällaisen ihanan lahjan
    7kk ja kamalat tummat silmänaluset. Ulkoillaan kyllä.

vieras
    Vierailija
    ulkoilun puutteesta

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    ulkoilun puutteesta
    niin ja tietty siis jos ei johdu just geeneistä

unikuu108
    Vierailija
    mä muistelin et raudanpuute(alhainen hemoglobiini) saa aikaan kans mustia silmänalusia

:)
    Vierailija

ekana tulee mieleen

ulkoilun puute. meillä vanhimmalla pojalla näkyy selkeesti tummista silmänalusista jos ollaan oltu vähemmän pihalla. en sitten tiedä onko siinä mitään perää, mutta näin ainakin meillä.

m
    Vierailija
    Ekana tulee mieleen stressi ja nukkumattomuus, jos toisilla nään mustat silmänaluset.

Vaikka mulla itsellä sama vika, samoin pojalla (1v.). Olen myös luonnostaan tosi kalpea enkä rusketu vaikka makaisin päivätolkulla rannalla, samoin poika. Mulla on vielä tumma tukkakin luonnostaan ja se korostaa kalvakkuutta. Hb jne. on kunnossa, ulkoillaan, syödään ja nukutaan ihan hyvin eikä mitään ihmeempää stressiäkään ole, mitä nyt normaalia pienen lapsen vanhemmilla.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot