Muistatteko MeKaks -lehden?

Muistan. Kaverille tuli ja kannoin niitä selkä vääränä lainaan. SinäMinääkin tuli murkkuna luettua, mut Reginaa vasta melkein täysi-ikäisenä (eihän kiltit tytöt nyt semmosta lehtee vilkaisekaan ;) :D )
 
Saraldo
Tuttuja lehtiä, mulle tuli sekä SinäMinä että MeKaks. Reginaa en kehdannut äidiltä pyytää :saint: . Suosikkihan tulee vieläkin ja sekin mulle tuli jossain vaiheessa, ja sieltä piti ekana lukea Ekin lääkäripalsta :) .
 
vieras
Joo, muistan elävästi sen Me kaks-lehden, luin kannesta kanteen aina, samoin Sinäminää, vaikka siitä jätin jotain lukemattakin. Suosikkikin mulle tuli, se oli ihana. Regina oli musta tyhmä lehti, ihan hävetti lukea.,,

 
"utelias"
Muistatteko oliko MeKaks lehdissä Marja-Leena Tiaisen novelleja? :D
Hauska lukea nuorena ihmisenä, kun te hieman vanhemmat ihmiset fiilistelette omia nuoruus lehtiä. Nyt demi ja missmix on in :)
 
Me luettiin kaverin kanssa Regina-lehtiä yläasteella ja sen jälkeenkin. Se oli aika hurja lehti ja nolona luin niitä juttuja. Siitä on jokunen vuosi, kun menin ostamaan Reginan pitkästä aikaa ja tuntui aika nuorten lehdeltä, koska olin vaihtanut Cosmopolitan-lehteen.
 

Yhteistyössä