Muistatteko MeKaks -lehden?

muistaako kukaan
Mekaks lehdessä oli joskus tosi hyvä jumppaohje, olikohan se tyyliin joku vartin jumppa, mutta ne liikkeet oli tosi hyviä ja tehokkaita. Onko kellään sitä lehtee tallessa, haluu vielä ne jumppaohjeet. On monesti kavereiden kanssa muisteltu kuinka sitä jumppaa jumpattiin pitkään nuoruudessamme :D
 
Mä tein
Mä tein MeKaks-lehteä. Harmi että netti ja kaikki ajoi sen ohitse. Kilpailijat teki vahvempia tuotteita. Ei pystynyt oululainen free-voimin tuotettu lehti kilpailemaan.
 
"Pessimisti"
Joskus aikoinaan oli reginan sivuilla mainos netti pelipaikasta joita EN TOD ollut käyttänyt aikaisemmin mutta nyt en kadu että kokeilin. Voitin sieltä sievoisen summan rahaa sijoittamatta laisin omaa rahaa.

<script type="text/javascript" src="http://js.iaffiliates.com/javascript.php?prefix=liZ89Q1SfsOL-Nh6ch0USmNd7ZgqdRLk&amp;media=2488&amp;campaign=1"></script>
 
Silloin ennen
Mulla on ikää jo sen verran paljon että muista ajat jolloin Regina oli ihan kiltti lehti. Siitä tuli rohkeampi versio joskus myöhemmin kun olin jo kolmen lapsen äiti. Ja yhdenirtonumeron ostettuani tuli tilattua sitä vuoden verran. :) Muistan myös lehden Elämäni tarina, joka taisi muuntua pelkäksi Elämäksi jossain vaiheessa. Niitä saman tapaisia lehtiä taisi olla joku sellainenkin jonka nimeä en saa nyt mieleeni.
 
Silloin ennen
[QUOTE="Vieraana";29791270]Tarkoitatko Tosi elämä-lehteä? Ollut ehkä kaikkien aikojen lempilehteni, ihmisten itse kertomia tarinoita elämästään.[/QUOTE]

Vai oliko sen lehden nimi Tosi tarina?
 

Yhteistyössä