*

Eteen päin vai eteenpäin?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Eteen päin vai eteenpäin?

vieras
    Vierailija

Eteen päin vai eteenpäin?

?

eteenpäin

hihhuli
    Vierailija
    siis jos mennään niin sanoisin eteen päin ja jos katsottaisiin niin katso eteenpäin? HÄHÄÄ tästä kehkeytyy sanomista... *hieroo jo kasiään yhteen*

Eteenpäin.

Yhteen, siis eteenpäin. Partikkelien kans yheen (eteenpäin, taaksepäin, ylöspäin, alaspäin...), substantiivien kans erikseen (kotiin päin, ojaan päin...)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis
    Yhteen, siis eteenpäin. Partikkelien kans yheen (eteenpäin, taaksepäin, ylöspäin, alaspäin...), substantiivien kans erikseen (kotiin päin, ojaan päin...)
    Hahaa, ehdit ensin

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis
    Tack.

Mä en käsitä miten mut on päästetty läpi äikästä ja kypsäristä yliopistolla :/ Ei nimittäin ole itsestään selvää...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent
    Mä en käsitä miten mut on päästetty läpi äikästä ja kypsäristä yliopistolla :/ Ei nimittäin ole itsestään selvää...
    Ei ne sielläkään kaikki kovin hyvin suomen oikeinkirjoitussääntöjä osaa. Just keväällä leukailin mun maturiteetin tarkastajalle tästä aiheesta. Se kun ei ollut suomen kieltä lukion jälkeen montaa tuntia opiskellut.

Onpa muuten Sörhiksellä hieno uus kuva ja tukka profiilissa.

Jäin miettimään, että edellisen viestini "itsestäänselvää" taitaa tulla yhteen eikä erikseen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot