*

AIKUISIÄN AKNE - apuanne kaivataan
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 58

Ketju: AIKUISIÄN AKNE - apuanne kaivataan

Vieras
    Vierailija

AIKUISIÄN AKNE - apuanne kaivataan

Kenelläkään tietoa? Neuvoa miten saa pois? Kaikki tieto/apu tervetullutta
    Mulla yhtäkkiä puhjennut akne ja ikää lähes 30v. Teininä ei ollut mitään. Kosmetologilla olen käynyt mutta ei näytä auttavan. Olisko teillä rakkaat palstalaiset mitään neuvoa? Tätä on jatkunut jo ainakin puolivuotta ja koko ajan vain pahenee

kokeile antibioottihoitoa ihotautilääkärin kautta jos apteekinkaan tuotteet ei auta. Lääkehoitoja on paljon erilaisia. Yks todella hyvä on antibiottipohjainen clindoxyl-voide. tekee nopeesti ihmeitä iholle.

sanna
    Vierailija
    tetrasykliini-kuuri auttoi mulla viime syksynä ja vichyn normaderm-tuotteet

E-pillerit(jos siis käytössä) Diane Noviksi.Ovat aknen hoitoon.

on sellainen hyvä kuuri juuri akneen. nimeltään Roacutta.
    se on tosi tehokas,mutta sen saamiseksi on ehtona negatiivinen raskaustesti,aiheuttaa sikiövaurioita.

vieras
    Vierailija
    Ostahan apteekista Basiron nimistä voidetta. Se auttaa, etenkin kun käyttää jo siinä vaiheessa kun huomaat ekan merkin tulevasta kiusankappaleesta.

HELLU
    Vierailija
    Mene ja osta luontaistuotekaupasta tuotetta nimeltä BACTOSAN.
    Yksi pilleri päivässä.

Itselläni on ruusufinni ja nyt se on melkein poissa tämän tuotteen ansiosta!

Tehoaa siis finneihin yms. ihotauteihin!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti
    se on tosi tehokas,mutta sen saamiseksi on ehtona negatiivinen raskaustesti,aiheuttaa sikiövaurioita.
    Roaccutane on ihan mieletön myrkky. Sitä ei helpolla anneta hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Täytyy ensin käydä läpi kaiken maailman tetrasykliinikuurit ja jos nekään ei auta, antavat sen myrkkykuurin :P (jota en muuten itse huolisi ikimaailmassa).

vieras
    Vierailija
    Kuinka kauan noi Roacutta ja tetrasykliini-kuurit kestää ja hoitaako ne akne ihan kokonaan pois? Tietenkin hoidon jälkeen pitää asianmukaisesti hoitaa/puhdistaa iho, mutta noin niinkuin muuten.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti
    Roaccutane on ihan mieletön myrkky. Sitä ei helpolla anneta hedelmällisessä iässä olevalle naiselle. Täytyy ensin käydä läpi kaiken maailman tetrasykliinikuurit ja jos nekään ei auta, antavat sen myrkkykuurin :P (jota en muuten itse huolisi ikimaailmassa).
    äitini sen joskus söi,itte en ole.
    varmasti on kova myrkky,siks varmaan niin tehokas.

ap
    Vierailija
    Kiitos vinkeistä! Laittelen näita nyt ylös ja eikun ostamaan ja testailemaan
    E-pillereitä ei käytössä - vauva haaveissa. Joten myöskään tuo Roacutta ei käy. Onko nämä muut kertomanne ihan 'sallittuja' vaikka olisi raskaana?

Lisää vinkkejä saa laittaa!

HELLU
    Vierailija
    Edelleen suosittelen Bactosania!!

Minulla roacuttan vei vastustuskyvyn ja kuivatti kaikki limakalvot yms. ihan hirveiksi!
    Joudut käyttämään e-pillereitä automaattisesti,koska kuurin aikana ei saa tulla raskaaksi,koska lääke on sellaista myrkkyä!!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Kuinka kauan noi Roacutta ja tetrasykliini-kuurit kestää ja hoitaako ne akne ihan kokonaan pois? Tietenkin hoidon jälkeen pitää asianmukaisesti hoitaa/puhdistaa iho, mutta noin niinkuin muuten.
    äitini söi sen roacutta kuurin kerran eikä senjälkeen ole akne kiusannut. toki finnejä sillontällön edelleen vaikka on jo 47v mutta ei paha enää. muistaakseni mamma söi tuon kuurin kun oli 30v

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja HELLU
    Mene ja osta luontaistuotekaupasta tuotetta nimeltä BACTOSAN.
    Yksi pilleri päivässä.

Itselläni on ruusufinni ja nyt se on melkein poissa tämän tuotteen ansiosta!

Tehoaa siis finneihin yms. ihotauteihin!
    Onko kallista???

veiras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Kiitos vinkeistä! Laittelen näita nyt ylös ja eikun ostamaan ja testailemaan
    E-pillereitä ei käytössä - vauva haaveissa. Joten myöskään tuo Roacutta ei käy. Onko nämä muut kertomanne ihan 'sallittuja' vaikka olisi raskaana?

Lisää vinkkejä saa laittaa!
    Tietääkseni myöskään tetrasykliiniä ei saa raskaana ollessa käyttää.

Jaana
    Vierailija
    Yhdyn tuohon Bactosaniin!!

Olen itse erittäin tyytyväinen ainakin tuotteeseen!

ap
    Vierailija
    Ihotautilääkärillä en vielä ole muuten käynyt. Pitäisköhän varata ihan jostain yksityiseltä aika? Vai miten nopeeta sais kunnalliselta puolelta? Paljonhan tuo yksityinen maksaa?

sanna
    Vierailija
    tetrasykliini ei todellakaan ole sallittu raskauden aikana, aiheuttaa sikiölle vaurioita mm hampaisiin. itse lopetin 3kk ennen raskautta kyseisen kuurin

sanna
    Vierailija
    terveyskeskuksen lääkäri voi määrätä kuurin.

HELLU
    Vierailija
    Bactosan maksaa 40kpl n.30euroa,mutta on sen arvoinenkin!

Muistaakseni jossain luontaistuotekaupoissa oli lokakuun ajan alle 30euroa.
    Joku kampanjahinta.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu
    kokeile antibioottihoitoa ihotautilääkärin kautta jos apteekinkaan tuotteet ei auta. Lääkehoitoja on paljon erilaisia. Yks todella hyvä on antibiottipohjainen clindoxyl-voide. tekee nopeesti ihmeitä iholle.
    Saako tätä clindoxyl-voidetta ilman reseptiä?

ap
    Vierailija
    Onko teillä ollut miten paha akne? miten nopeasti lähtenyt pois kun olette käyttäneet näitä tuotteita/lääkkeitä yms?

vieras
    Vierailija
    Toi clindoxyl on TOSI tehokasta, kuivattaa finnin kuin finnin yhdessä yössä. Reseptilääke ja voi käyttää joitakin viikkoja säännöllisesti jonka jälkeen pidettävä viikon tauko ettei tuu immuuniks.

Yhteenvetona:
    no tietty noi antibiottipohjaset on asia erikseen jos raskaaksi haluat.
    Kokeile ensin noita muita tuotteita esim se Bactosan (ei oo itellä kokemusta), jos ei auta, niin sit turvautuisin noihin antibioottihoitoihin..antibiootti on kuitenkin aina antibiootti ja vaikuttaa vastustuskykyyn... tetrasykliinikuurit ei oo sallittuja raskaana ollessa. Tosin tota Clindoxyliä oon kuullu käytettävän raskaana ollessakin, kun on ihovoide. (reseptillä) Sit noi Vichyn tuotteet on kans tosi hyviä. Samoin Seba-medin. Widmerin tuotteet on vahvoja ja antavat melkeimpä vaikeeseen akneen vaan sen hetkellisen avun. (juu kokemusta aknesta on)...

nappulanaama
    Vierailija
    Mulla sama vaiva ja vain pahenee Viime talvena alkoi ja olen jo useamman vuoden yli 30-vuotias. Äidilläni samanikäisenä sama vaiva ja molemmat teineinä akneettomia ja finnejä tosi vähän silloin. Myöhäis puberteetti

Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu