ÄLÄ LIITY FACEBOOKIIN!!!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Joo en liity.Ei kävis mielessäkään et laittelisin itestäni ja perheestäni kuvia ja tietoja kaikkien muiden ihmeteltäväksi.Ei vaan oo miun juttu.Kellä onni on se onnen kätkeköön =)
ei siinä tarvii mitään laittaa näkyviin. ;) =)
 
liittymistä vältin aika pitkään kun ajattelin ettei minun juttu. Toki eri tavalla käytän sitä kuin vähän yli 20 v tyttäreni ja koukussa taatusti en ole. sähköposti tuo viestit jos joku on viestiä lähettänyt eli ei tarvi sinne muuten kurkkia. jokunen vanha tuttu pitäisi yrittää hakea mutta silläkään ei kamalaa kiirettä kun se tuttu voikin vaikka hakea minut ensin, jos oikeasti hänelläkin vuosien jälkeen tunne että pitää yhteyttä ottaa.
 
Fiskas
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Joo en liity.Ei kävis mielessäkään et laittelisin itestäni ja perheestäni kuvia ja tietoja kaikkien muiden ihmeteltäväksi.Ei vaan oo miun juttu.Kellä onni on se onnen kätkeköön =)
Täysin samaa mieltä kanssasi! Tuo ei vaan ole mun juttuni ja kyllä täällä netissä on uhkana jäädä moneen muuhunkin koukkuun... :D

 
Mä pääsin jo irtikin aikapäivät sitten. Ei enää innostanu muuta sielä käydä kun pelaamassa pokeria ja sekin alko lopulta puuduttaa. Ja kaikkein ärsyttävintä oli ne kaikenlaiset kutsut mitä turhempiin juttuihin teesitäjateetätäjakasvataitsellesilemmikkikilpikonnajaruusutarha jne.. Smaan syssyyn heitin itteni pellolle irkistäki.

Nyt en oo enää koukussa muualle kun tänne :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Joo en liity.Ei kävis mielessäkään et laittelisin itestäni ja perheestäni kuvia ja tietoja kaikkien muiden ihmeteltäväksi.Ei vaan oo miun juttu.Kellä onni on se onnen kätkeköön =)
Ei ne kaikkien nähtävillä ole, vaan ainoastaan tarkkaan valitun kaverijoukon :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
En ole koukuttunu. Nytkin taitaa olla jo muutama viikko kun olen sivuja käyny kattelemassa. Itse asiassa en ymmärrä mikä siellä voi niin koukuttaa???


sas se!! Pitää käydä kattoo oisko siel ketää "juttukamua" jne. en mää vaa tierä...
 

Yhteistyössä