ÄLÄ LIITY FACEBOOKIIN!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Joo en liity.Ei kävis mielessäkään et laittelisin itestäni ja perheestäni kuvia ja tietoja kaikkien muiden ihmeteltäväksi.Ei vaan oo miun juttu.Kellä onni on se onnen kätkeköön =)
Omille kavereille ne vain näkyy.
No eipä nuita liikoja ole.On vaan tullu median kautta huono kuva facebookista ja tässä näätte miten media vaikuttaa yksittäiseen ihmiseen (eli minuun).Irc-galleriassa oon joskus käyny pyörähtämässä.
No tuo on eri juttu sit jos ne ei näy kaikille kanssaihmisille,sit saattaskii harkita jos ois aikaa jotta vois asiaan paneutuu.
 
Maamikki
Mun mielestä se on huippujuttu. Olen löytänyt paljon kavereita joiden kanssa en ole pitänyt yhteyttä yli 10 vuoteen. On ihanaa jutella vanhojen kavereiden kanssa ja vaihtaa kuulumisia. Ja tosi kivaa katella kuvia ihmisistä. Jokainenhan päättää mitä sinne laittaa ja kenelle kuvat näkyvät, joten se on tirkistelyä jokaisen omilla ehdoilla. Kivaa!
 
Lunatic
Ei minua ainakaan ole toi facebook koukuttanut, ankee paikka. Yhden pelin takia siel tulee käytyä sitä päivittämässä, ja sit aukasen samalla sovelluksia mitä on tullu.. mutta eihän siel muuten mitään äxöniä ole.. kaikki juntit vaan vaihtelee statuksiaan ja oi kun on jännää. "kai sitä tarttis nukkumaan mennä" tykkää, tykkää, tykkää... fucking exciting indeed.
 
jep
olen todella tarkka yksityisyydestäni, kuten koko perheeni. Omalla nimelläni ei löydy mitään esim. jos googlaa. Ärsyttää vaan tavattomasti ihmiset jotka kokee että ne voi ilman mun lupaa laittaa musta/perheestäni kuvia esim. just naamakirjaan. Juuri sain lapseltani tietää, että isänsä on laittanut hänestä kuvia facebookiin. Lapsi tosin sanoi, että se on ok, vaikka ei tosin ollut kysynyt lupaa etukäteen. Lapsi 13v..
 

Yhteistyössä