Läskin sulattajat (jo) viikko 10 :)!

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg...NYT 69,2 kg kg... -1kg

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 70,0 kg...-400 g

Ihkuraksupoksu..........163 cm... LP 62,0 kg...NYT 62,1 kg...+1,7 kg

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,8 kg... -400 g

Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 96,9 kg... -1,7 kg
Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 79,5 kg...+200 g
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg +-0 kg -300 g... NYT 73,0 kg... - 200g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 87,6 kg...+1 kg
Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,8 kg...-700 g
PikkasenPyöree...........157 cm....LP 62,0kg..NYT 55,5 kg... -500 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 59,7 kg... -300 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 71,6 kg... -1,2 kg
Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... -1 kg
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 74,6 kg... -200 g
Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....LP 76,0 kg...NYT 73,0 kg ...+500 g
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 91,4 kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 90,5 kg... -500 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 83,6 kg...+200 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 104,0 kg ...-100 g

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,2 kg...-1,8 kg
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
 
Aloitinpa aikani kuluksi jo uuden viikon pinon, kun en kuitenkaan ehdi huomenna koneelle ennen kuin myöhään illalla.

Muistutan vielä, että kun ilmoitatte päivityksen, laittakaa pliis se viikon saldo + senhetkinen painonne näkyviin, niin päivittäminen käy nopeammin.

Kiitos, ja tsempit kaikille :)!


 
Kurkku käheenä uuteen viikkoon, mut hyvin mielin :heart: Paino nyt 71,6kg elikkäs vkopudotusta -1,2kg. Kyllä taas passaapi.
Eilen tuli vedettyä reilu tunti REIPASTA sauvakävelyä. Kävelyseuralla sykemittari näytti n 380kcal kulutusta. Toiskohan joulupukki mullekin sykemittarin :whistle:
 
Turkilmas
VAROITUS! SISÄLTÄÄ VALITUSTA, RUIKUTUSTA JA KITINÄÄ!!!

Mä alan ihan oikeesti turhautua!!!! No tässä viikon tulos: paino 104 kg, eli -100g.

Siis jumaliste. Mulla on aivan hemmetisti ylipainoa ja yleensä alku on helppo kun painon pitäis tippua "kuin itsestään". Imettäessä pitäis "saada syödä mitä tahansa ja silti laihtua"- kuten monesti olen kuullut milloin kenenkin suusta.

Mä en vaan tiedä mikä mättää, ihan oikeesti!! Viime viikolla söin säännöllisesti, harrastin liikuntaa, en syönyt karkkia kuin ihan vähän, viikonloppu meni tosi kiltisti.... MITÄ HELVETTIÄ??????

Mä alan oikeesti turhautua ja tekis mieli itkeä. Kun siis seuraava vaihtoehto on että jätän piru vie vallan syömättä. Enkä nyt sitä halua todellakaan tehdä. En vaan tiedä mitä tässä vielä vois tehdä, oikeesti.

Jos mä joskus pääsen näistä läskeistäni, niin ihme on :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
VAROITUS! SISÄLTÄÄ VALITUSTA, RUIKUTUSTA JA KITINÄÄ!!!

Mä alan ihan oikeesti turhautua!!!! No tässä viikon tulos: paino 104 kg, eli -100g.

Siis jumaliste. Mulla on aivan hemmetisti ylipainoa ja yleensä alku on helppo kun painon pitäis tippua "kuin itsestään". Imettäessä pitäis "saada syödä mitä tahansa ja silti laihtua"- kuten monesti olen kuullut milloin kenenkin suusta.

Mä en vaan tiedä mikä mättää, ihan oikeesti!! Viime viikolla söin säännöllisesti, harrastin liikuntaa, en syönyt karkkia kuin ihan vähän, viikonloppu meni tosi kiltisti.... MITÄ HELVETTIÄ??????

Mä alan oikeesti turhautua ja tekis mieli itkeä. Kun siis seuraava vaihtoehto on että jätän piru vie vallan syömättä. Enkä nyt sitä halua todellakaan tehdä. En vaan tiedä mitä tässä vielä vois tehdä, oikeesti.

Jos mä joskus pääsen näistä läskeistäni, niin ihme on :'( :'(
Anteeksi kun tungen teijän ketjuun,mutta varovasti ehdottaisin sulle että koittaisit laskea painonvartijoiden pisteitä.Siinä ihan oikeasti on tehoa ja ne oppii tosi äkkiä!Ja taatusti laihtuu kun niitä noudattaa.Ja kun imetät saat syödä aika paljon niitä pojoja.

Ainakin voisit kokeilla jos tuo karppaus ei tunnu tiputtavan kiloja?Jostain luin että koitat karppausta.Itse huomasin että kun koitin sitä että tuli syötyä ihan liikaa.

Ei muuta kun tsemppiä!

Terv.itse pisteillä tiputtanut 4 viikossa 5,5kg :D
 
+1kg :LOL: t.jojo (87,6)
joo, mutta massu täynä vkl mässyjä, että ei juuri lannista. mut se on se pikkusormi, sitä ei pitäis antaa. mutta kuitenkin kun tähtäin on pysyvä painonpudotus ja elämäntapamuutos, niin pitää sitä sallia joskus niitä mässypäiviäkin. en mie ainakaan elä loppuelämääni ilman nautintoa hyvästä ruuasta, vaikka olenkin tyyppiä jossa se kyllä näkyy. kokeilen myöhemmin mun sammareita, miltä ne tuntuu, ensin vesisateeseen ulkoilemaan. :xmas:
tunnustuskin, en ole 2viikkoon katsonutkaan kuntopyörään.. kaikki aika on mennyt neuloessa :whistle: pitäis vissiin aloittaa neulomaan siinä pyöränpäällä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
VAROITUS! SISÄLTÄÄ VALITUSTA, RUIKUTUSTA JA KITINÄÄ!!!

Mä alan ihan oikeesti turhautua!!!! No tässä viikon tulos: paino 104 kg, eli -100g.

Siis jumaliste. Mulla on aivan hemmetisti ylipainoa ja yleensä alku on helppo kun painon pitäis tippua "kuin itsestään". Imettäessä pitäis "saada syödä mitä tahansa ja silti laihtua"- kuten monesti olen kuullut milloin kenenkin suusta.

Mä en vaan tiedä mikä mättää, ihan oikeesti!! Viime viikolla söin säännöllisesti, harrastin liikuntaa, en syönyt karkkia kuin ihan vähän, viikonloppu meni tosi kiltisti.... MITÄ HELVETTIÄ??????

Mä alan oikeesti turhautua ja tekis mieli itkeä. Kun siis seuraava vaihtoehto on että jätän piru vie vallan syömättä. Enkä nyt sitä halua todellakaan tehdä. En vaan tiedä mitä tässä vielä vois tehdä, oikeesti.

Jos mä joskus pääsen näistä läskeistäni, niin ihme on :'( :'(
Hei!
Mulla oli esikoisen kohalla sama juttu, että liikuin ja söin terveellisesti.
Mitään ei tapahtunut imetyksen aikana, paino oli suunnilleen sama koko ajan.
Kun lopetin imetyksen, meni kk ja painoa tippu 10kg =) .
Tsemppiä :flower:
 
Turkilmas
Voi kiitos viesteistänne, Henrietta ja kahvipannu porisee :hug: :flower: . Niin tuon karppaamisen lopetin alkutekijöihinsä. Se vaan alkoi tuntua järjettömältä vaihtoehdolta mulle. Mä luulen että jotain kalorilaskuria mun täytyy alkaa käyttämään. Vaikkakin käsi sydämellä voin vannoa että viime viikolla ainoastaan perjantai on sellainen päivä jolloin takuulla meni yli sallitun (mikä se sitten ikinä onkaan) kalorimäärän. Muuten en voi kyllä mitenkään uskoa, siis muina päivinä.

Mä pahaa pelkään että mulla myös tuo painon tippumattomuus johtuu imetyksestä. En mä oikeesti keksi enää muuta syytä. En mä silti luovuttaa aio, en laihduttamista enkä imetystäkään (vaikka jo aiemmin niin päätinkin tuon imetyksen suhteen).

Pakko kai tässä on vaan hammasta purren jatkaa ja olla miettimättä kuluneita viikkoja ja pientä pudotusta. Alkaa vaan olla aika heikoissa määrissä mun painon tippuminen viikossa :/ .

En hemmetti vieköön luovuta vaikka ketutuksen määrä on käsittämättömän suuri |O |O :headwall: :headwall:
 
tuntematon harmaa
Mä olen neljättä viikkoa puurokuurilla ja nyt jo voin näköjään välillä syödä tavallista ruokaa eikä dieetti kaadu. Kolme kiloa lähtenyt vaa'an mukaan ja tosiaan, mä laihdutan kunnes sivuvalokuva näyttää ok:lta, mitä se ei vielä tee. Mä en halua olla ikuinen läskimaha. Vituttaa, kun ton pennun takia tullut tää ongelma.
 
Turkilmas:
ootko sä nyt laskenu yhtään niitä kaloreita edes suuntaa antavasti? että paljonko syöt ja paljonko imettävän pitäis syödä? veikkaan että sä saisit syödä aika paljon,varsinkin kun syöt terveellisesti, ja etkös sä lenkkeilekin, eli jospas syöt liian vähän ja paino junnaa paikallaan sen takia... kannattaa muutama päivä vaikka laskeskella niitä niin tiedät sitten että onko vika siinä.
mutta nyt vaan sitkeesti jatkat niin kyllä se paino lopulta putoaa! =) :flower:

 
PikkasenPyöree
Huomenia =) Paino nyt 55,5kg, tiputusta 500g.. Paremminkin olis kyllä saanu tippua!! Mutta eipä voi mitn!
Uusia housuja on kohta pakko lähtee ostamaan, koska kaikki vanhat tippuu jalasta =) Kalliiks tulee tää laihtuminen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Voi kiitos viesteistänne, Henrietta ja kahvipannu porisee :hug: :flower: . Niin tuon karppaamisen lopetin alkutekijöihinsä. Se vaan alkoi tuntua järjettömältä vaihtoehdolta mulle. Mä luulen että jotain kalorilaskuria mun täytyy alkaa käyttämään. Vaikkakin käsi sydämellä voin vannoa että viime viikolla ainoastaan perjantai on sellainen päivä jolloin takuulla meni yli sallitun (mikä se sitten ikinä onkaan) kalorimäärän. Muuten en voi kyllä mitenkään uskoa, siis muina päivinä.

Mä pahaa pelkään että mulla myös tuo painon tippumattomuus johtuu imetyksestä. En mä oikeesti keksi enää muuta syytä. En mä silti luovuttaa aio, en laihduttamista enkä imetystäkään (vaikka jo aiemmin niin päätinkin tuon imetyksen suhteen).

Pakko kai tässä on vaan hammasta purren jatkaa ja olla miettimättä kuluneita viikkoja ja pientä pudotusta. Alkaa vaan olla aika heikoissa määrissä mun painon tippuminen viikossa :/ .

En hemmetti vieköön luovuta vaikka ketutuksen määrä on käsittämättömän suuri |O |O :headwall: :headwall:
Kannattaa ottaa vaikka kiloklubi avuksi,se on tosi helppo ja varmasti laihdut sen avulla,jos totuudenmukaisesti merkkaat kaikki ja jätät sen vaadittavan kalorivajeen päivittäin.

En tiedä tuosta painonvartijoista,mutta sanotaan, että on itsensä huijaamista, jos pitää "paastopäiviä" tai syö liikuntakaloreita jemmaan, kuten vahtaajissa ? tehdään.

-Säännöllinen ruokailu on hallussa?
-Vaihteleva liikunta hallussa? (laihduttaja tarvitsee pitkiä ja kevyitä kävelylenkkejä tms ja liikkuvuutta harjottavia liikuntalajeja.
-tarpeeksi kasviksia ja hedelmiä?500gr----->
-ei liikaa leivän puputtamista?
-Kuidut ok?
-Vettä n.1,5 litraa päivässä?
-hyvät rasvat käytössä? (oliiviöljy,rypsiöljy,pähkinät,avokado yms)?
-ei liian suuria annoksia?
-proteiinin tarve täyttyy?


 
sipsi
-200grammaa eli nyt 74,6kg, JEEEEEEE! Siis oikeesti olen älyonnellinen tuosta. Takana siis syyslomareissu ja olin ihan varma, että plussaa tulee ropisten, mutta ilmeisesti sitten liikuin sen verran normaalia enemmän, että ei rangaistu pahasti hienommin syömisestäkään. Ja nyt taas arkeen ja pisteille :). Tosi hyvä ja mukava painonpudotustapa ja kun huolehtii, että syöty ruoka on samalla terveellistä, niin paino putoaa varmasti, vaikkakin minulla hitaasti.

Turkilmakselle kannustusta kovasti!!! Minäkin suosittelen joko pisteilyä tai vaikka sitä kiloklubia tai muuten annoskokojen energiamäärän mittaamista. ps. itselle paino tuli nimenomaan nuorimman imetysaikana, koska imetys teki niin suuren näläntunteen.
 
-700g mut mä oon vähän samoilla kannoilla ku turkkari,mua alkaa niin ketuttaa ku oon isokokonen ja luulis näitten läskien lähtevän vähän reippaammin mut mä oon parissa kuukaudessa saanu muutaman kilon pois,miks nää läskit istuu näin tiukassa..tosiaankin on pienoinen ihme jos mä saan itteni joskus taas normaalipainoseks,siihen menee varmaan 10v.

mut eniveis turkkarille :hug: ja koitetaan tsempata kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
VAROITUS! SISÄLTÄÄ VALITUSTA, RUIKUTUSTA JA KITINÄÄ!!!

Mä alan ihan oikeesti turhautua!!!! No tässä viikon tulos: paino 104 kg, eli -100g.

Siis jumaliste. Mulla on aivan hemmetisti ylipainoa ja yleensä alku on helppo kun painon pitäis tippua "kuin itsestään". Imettäessä pitäis "saada syödä mitä tahansa ja silti laihtua"- kuten monesti olen kuullut milloin kenenkin suusta.

Mä en vaan tiedä mikä mättää, ihan oikeesti!! Viime viikolla söin säännöllisesti, harrastin liikuntaa, en syönyt karkkia kuin ihan vähän, viikonloppu meni tosi kiltisti.... MITÄ HELVETTIÄ??????

Mä alan oikeesti turhautua ja tekis mieli itkeä. Kun siis seuraava vaihtoehto on että jätän piru vie vallan syömättä. Enkä nyt sitä halua todellakaan tehdä. En vaan tiedä mitä tässä vielä vois tehdä, oikeesti.

Jos mä joskus pääsen näistä läskeistäni, niin ihme on :'( :'(
Kiitos tästä :) Ihan kuin lukisi omaa tekstiä!

Mulla kalorilaskuri ilmoittaa yli 4000 kalorin vajetta viime vkolta ja tulos: +200 GRAMMAA!!! En myöskään käsitä ja oikeesti olo on sellainen, että lähen hakemaan suklaata ja sipsiä ja vedän mahan täyteen ja heitän vesilinnulla koko helvetin "elämänmuutosta"!!!!!!!!!!

Nyt kun mä luen tätä sun tekstiä niin mä alan epäillä, että mulla vika on vielä siinä, että aloitin tän heti imetyksen lopetettua ja sähän imetät vielä. En todellakaan keksi muuta syytä tälle. Kun ei millään, vaikka mitä teen. Ja laihduttanut olen SATOJA kertoja ennenkin ja ikinä ennen ei ole näin vaikeaa ollut...

No yritän vaihtaa kaloreiden kyttäämisen karppaukseen ja jollei auta niin ei auta. :(:(

Ja juu ja se tulos oli sit 83.6 ja tosiaan +200 g.
 
Viikonlopun saldo: Grilliruokaa ja suklaakeksejä :ashamed: , mutta jostain kumman syystä -300g eli paino nyt 59,7kg. Matkalla tavoitteeseen puolen välin yli päästy =) 65kg --> 55kg.
Sitten onkin aika taas yrittää uutta raskautta :headwall: :headwall:
 
Huomenta kohtalon toverit! :D
Viime viikosta pudotusta -1,8kg eli painoa nyt 68,2kg :D Ja hyvä fiilis. Kaksi viikkoa sitten lähti -0.9kg ja viime viikolla tuli takaisin se -0,9kg ja nyt lähti sama kertaa kaksi! :whistle: ;)
Hyvältä tuntuu!! Toissa viikolla oli kuitenkin nuo menkat, et sekin turvotti aika paljon. Viime viikolla oli tiukka dietti ja kohta alkaa muutto rumba... Ääh! :kieh: :headwall:
Alkaa mahtumaan yhtiin farkkuihinkin jo... Parit housutkin olen saanut lisättyä takaisin kaappiin käyttö housuksi! :heart: :saint: Eivät ole enään tiukat reisien kohdalta ja ahdistavat. Farkutkin ovat tosi hyvät *tiukka malli) ja lantio jenkatkaan ei enää roiku vyötäröllä... :)
Nyt laskeskelin että 10 viikossa on lähtenyt yhteensä -8,6kg :xmas:

Jees, mutta nyt pakko mennä katsomaan mitä tuo meidän pikku mies touhuaa... :) Pari viikkoa sitten oppi konttamaan ja menee todella lujaa ja nousee jo esim sitteriäkin vasten... Ja ikää herralla on 6,5kk! :D

TSEMPPIÄ TAAS KAIKILLE!!!

Turkilmas ! Miulla on noita painovartoiden pisteitä voin laittaa siulle vaikka postissa tulemaan jos haluat kokeilla... Itse olen niillä nuo kaikki kilot tiputtanut! ;)
Ja jos paino ei tipu, vaan nousee niin oletko varma, että siulla ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa?!! Itselläni 4 kk imettämisen jälkeen tuli painoa 6 kiloa vaikka kuinka imetin ja söin terveellisesti ja liikuin paljon. Kunnes verikokeesta löytyi vajaatoiminta. Lääkäri sanoi sen olevan raskauden jälkeinen kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja niitä läskejä nyt pudottelen! :D Ja kaikkia kiloja ei ollut edes lähtenyt... Niitäkin tuli melkein 20 kiloa... noin 10 kiloa tippu ja 6 kiloa tuli takaisin heti 4 kk jälkeen...

Mutta laita vaikka yv:tä! :)
 

Yhteistyössä