no laittakaas kuvia mahasta raskauden jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja nbv
  • Ensimmäinen viesti
Nasu
Joo, en kyllä noiden kuvien jälkeen kehtaa omaa masukuvaani laittaa. :( Synnytyksestä kohta puoli vuotta ja maha on aikasmoinen löllykkä. En oo kyllä sitä treenaillukkaan. Millonkahan sitä jaksais? Ehkä joulun jälkeen. :D :D
 
sädetikku harmaana
no tää ketju antoi kyllä inspistä ton oman pallon kiinteyttämisen aloitukseen! Esikon jälkeen se ei ollu homma eikä mikään ( ikääkin oli puolet vähemmän kuin nyt ) mutta nyt toi löllykkä ei taho kulu ittellään kuosiin, eikä inspistä ole pätkääkään! Kiitos ketjun avaajalle, tää menee ny tekeen 100 vatsaa !!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rukoilijasirkka:

ohhoh.. ompas timmi vatsa, ihan näyttää ku ei ois raskautta nähnykkää
en kiellä sitä ettei olisi hyvässä kunnossa, mutta jaksan aina hämmästyä sitä kun valitetaan että raskaus pilaa mahan, synnytys alapään ja imetys rinnat. Hei ei se ihan niin mee. Jos katsotaan alasti kolmea eri elämäntilanteessa naista, ei varmasti voi sanoa, ketä on saanu montaki lasta. Mut tää on tosi yleinen ajatus. Muistan kun katsoin joku kerta jenkkiläisen version Tuntemattomat-kisasta, ja siinä kysyttiin kuka on 5 lapsen äiti. Se kilpailija veikkasi ylipainoista naista ja oli ihan mykistyny, kun kaunis, sopusuhtainen nainen kertoi olevansa 5 lapsen äiti
 
Nasu
Äh, laitoin jo yhden viestin, mutta se katosi jonnekin.. :( Eipä kehtaa noiden lautavatsojen jälkeen omaa masukuvaansa laittaa. Kohta puolivuotta sektiosta (Vaakaviilto bikinirajassa) ja maha edelleen römpöttää. Tarttis vissiin alkaa treenaamaan. Onko kokemusta, et palautuuko sektiomasu myöhemmin, kuin jos olis synnyttäny alakautta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
en kiellä sitä ettei olisi hyvässä kunnossa, mutta jaksan aina hämmästyä sitä kun valitetaan että raskaus pilaa mahan, synnytys alapään ja imetys rinnat. Hei ei se ihan niin mee. Jos katsotaan alasti kolmea eri elämäntilanteessa naista, ei varmasti voi sanoa, ketä on saanu montaki lasta. Mut tää on tosi yleinen ajatus. Muistan kun katsoin joku kerta jenkkiläisen version Tuntemattomat-kisasta, ja siinä kysyttiin kuka on 5 lapsen äiti. Se kilpailija veikkasi ylipainoista naista ja oli ihan mykistyny, kun kaunis, sopusuhtainen nainen kertoi olevansa 5 lapsen äiti
Sit se vaan taitaa sikäli olla geeneistä kiinni, ku ei kaikkien tarvii mitään treenailla tai laihduttaa. Mulla varmaan se, että painoa tuli raskauksien aikana aika vähän. Ja ei menny yli vaan eka tuli viikolla 36 ja toka viikolla 38, eli hyvä tsägä myös.
 
sädetikku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rukoilijasirkka:

ohhoh.. ompas timmi vatsa, ihan näyttää ku ei ois raskautta nähnykkää
en kiellä sitä ettei olisi hyvässä kunnossa, mutta jaksan aina hämmästyä sitä kun valitetaan että raskaus pilaa mahan, synnytys alapään ja imetys rinnat. Hei ei se ihan niin mee. Jos katsotaan alasti kolmea eri elämäntilanteessa naista, ei varmasti voi sanoa, ketä on saanu montaki lasta. Mut tää on tosi yleinen ajatus. Muistan kun katsoin joku kerta jenkkiläisen version Tuntemattomat-kisasta, ja siinä kysyttiin kuka on 5 lapsen äiti. Se kilpailija veikkasi ylipainoista naista ja oli ihan mykistyny, kun kaunis, sopusuhtainen nainen kertoi olevansa 5 lapsen äiti
joo, asiaa puhut
 
nbv
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku harmaana:
no tää ketju antoi kyllä inspistä ton oman pallon kiinteyttämisen aloitukseen! Esikon jälkeen se ei ollu homma eikä mikään ( ikääkin oli puolet vähemmän kuin nyt ) mutta nyt toi löllykkä ei taho kulu ittellään kuosiin, eikä inspistä ole pätkääkään! Kiitos ketjun avaajalle, tää menee ny tekeen 100 vatsaa !!!!
ole hyvä vaan.,. kiva että tästä oli jollekin hyötyä.. toivottavasti me mammat jaksetaan pitää enemmän ittemme kunnossa, ettei tarvi ajatella niin kuin yleisesti just niin että kaikilla äidillä on vartalo pilalla. tsemppiä treenaukseen, ja älä jätä sitä vaan yhteen kertaan :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Äh, laitoin jo yhden viestin, mutta se katosi jonnekin.. :( Eipä kehtaa noiden lautavatsojen jälkeen omaa masukuvaansa laittaa. Kohta puolivuotta sektiosta (Vaakaviilto bikinirajassa) ja maha edelleen römpöttää. Tarttis vissiin alkaa treenaamaan. Onko kokemusta, et palautuuko sektiomasu myöhemmin, kuin jos olis synnyttäny alakautta.
Varmana vaikuttaa se että on sektio. Ja ei sille aina itse mitään voi minkä näköiseksi se jää.
 
;(
Mulla masentaa jo ajatus...Okei ei oikein ole jaksanu nyt panostaa itteensä...
Mut mulla on semmonen ihmeen napapömppöläskimaha,muuten normaalipainonen

Miten tuon napaläskin saa pois? Laihduttaa ei tartte ku ei painoa ole liikaa...

Pitäs saaha edes vähän parempaan kuntoon ennen kevättä ku yritys alkaa
 
Rukoilijasirkka
Mulla masentaa jo ajatus...Okei ei oikein ole jaksanu nyt panostaa itteensä...
Mut mulla on semmonen ihmeen napapömppöläskimaha,muuten normaalipainonen

Miten tuon napaläskin saa pois? Laihduttaa ei tartte ku ei painoa ole liikaa...

Pitäs saaha edes vähän parempaan kuntoon ennen kevättä ku yritys alkaa
Jos se on turvotusta? Mulla turpoo ainakin maha tosi helposti tietynlaisesta ravinnosta ja jos en muista juoda tarpeeksi. Ja tulee semmonen, et joku vois luulla, et on raskaana kun se on turvonnut. Nyt ku toi tyty on 4 niin ei enää niin usein turpoa.
 
;(
Kyllä tuossa ihraa on :LOL:
Ei siis mikään semmonen et oikee kaljamaha olis mut semmonen et tiukka paita ei mulle sovi sitten millään, kaamee näky...

Vittu ku laihuttamalla lähtee kuiten tissistäkin
 
sädetikku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nbv:
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku harmaana:
no tää ketju antoi kyllä inspistä ton oman pallon kiinteyttämisen aloitukseen! Esikon jälkeen se ei ollu homma eikä mikään ( ikääkin oli puolet vähemmän kuin nyt ) mutta nyt toi löllykkä ei taho kulu ittellään kuosiin, eikä inspistä ole pätkääkään! Kiitos ketjun avaajalle, tää menee ny tekeen 100 vatsaa !!!!
ole hyvä vaan.,. kiva että tästä oli jollekin hyötyä.. toivottavasti me mammat jaksetaan pitää enemmän ittemme kunnossa, ettei tarvi ajatella niin kuin yleisesti just niin että kaikilla äidillä on vartalo pilalla. tsemppiä treenaukseen, ja älä jätä sitä vaan yhteen kertaan :)
100 tehty ja kohta lisää kun vaan mainostauko loppuu ;0)
 
tallaaja
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
Ai pinnallista porukkaa.. just joo. PITÄISIKÖ kaikkien lössähtää lapsen saatuaan että sinä olisit tyytyväinen?
 

Yhteistyössä