Tietääkö joku funkeys-leluista?

  • Viestiketjun aloittaja ädä
  • Ensimmäinen viesti
ädä
Sellainen joka laitetaan tietokoneeseen...Eri hahmoja. Pojat toivoo lahjaksi, pitääkö niitä ostaa kaikille se aloitussetti vai riittääkö jos ostaa vaan yhen ja lisäks niitä (halvempia) hahmopaketteja?
 
Kreivitär C.
Yksi aloitussetti riittää. Jokainen erilainen "hahmo" avaa uusia portteja pelissä ja sen mukana tulee myös uusi peli mitä voi pelata ja siten ansaita pelissä käytettävää rahaa. Itse ajattelin myös ostaa itselleni tuollaisen, kun näyttävät niin söpöiltä! ;) (Olen 23-vuotias nainen :D) Pelit ovat kyllä todella lapsellisia ja helppoja että jos poitsut on nuoria niin varmasti ei ole liian vaikea sitten heillekään. Aloitussetissä tulee sellainen iso valkoinen funkey-hahmo, johon ne pienemmät laitetaan aina yksi kerrallaan, sekä 2 pientä pelihahmoa. Ehkä olisi hyvä aloittaa vaikka niin että ostat sen aloitussetin ja kysyt vaikka pojilta joskus ohimennen että millaisen hahmon he haluaisivat jos saisivat päättää.. Sitten ostat kaikille yhden oman (huom aloituspaketissa tulee siis se 2 jo mukana). Kahta samaa hahmoa ei kannata ostaa.
 
Kreivitär C.
Niin ja Prismassa taitaa olla halvimmat voi Funkeysit, ainakin mitä itse kattelin... Aloituspakkaus ~20? ja yksittäinen funkey ~6?. Tuolla on suomenkieliset kotisivut: http://fi.ubfunkeys.com/
 
joku
Mä ajattelin kerätä niit Fynkeyssei siskokin on prismas töis ois keva jos se sais semmosen niin rupeis pyytämään sitä silt. MÄ ajattelin keräillä niit harvinaisia ja voin mä muunlaisiakin
 
Linda
Kuinka nuorille funkeys mielestänne sopii? Joululahjaksi neljävuotiaalle mietin ja tuumin saako hän siitä mitään irti? Kova pelaamaan tietokoneella että riippuen peleistä uskoisin hänen pärjäävän. Mitä mieltä?
 
Tawa
Meillä ihan 5 vuotias pelaa sitä ja hyvin menee ite se ei oo kauheen vaikea mutta e pikkupelit niissä tarvii tarkkuutta ja kannattaa katsoa netistä mikä funkeys sopii mihinkin maastoon ettei tule ostettua niin sanotusti ostettiin 2 ja ne oli samasta maastosta ite meillä o kaikista maastoista

Jos funkeyssista on kysyttävää voi lähettää mulle sähkäriä
Jokunen9@uukku.com
(joo tiiän outo osote)
 
Renttu
kannattas periaatteessa ostaa 2 samallaista funkeytä siis jos ne on ihan samoi mut eri värii koska jotkut on harvinaisia ja niitten avul saa hienompii tavaroita sitä harvinaisempi sitä hienommat tavarat
 
Ihmettelevä äiti
Joulupukki toi Funkeysin ja pari hahmoa. Voiko sitä huonetta jonka saan kalustettua jotenkin tallentaa vai pitääkö mun joka kerta pelata alusta asti ja kalustaa koko kämppä aina uudelleen???
 
Tietääkö kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä äiti:
Joulupukki toi Funkeysin ja pari hahmoa. Voiko sitä huonetta jonka saan kalustettua jotenkin tallentaa vai pitääkö mun joka kerta pelata alusta asti ja kalustaa koko kämppä aina uudelleen???
Ei ketään tietäjää paikalla???
 
U.B.
Meikällä on Funkeys peli. Peli soveltuu kaiken ikäisille, mutta on englannin kielinen.
Uusia Dream State, Speed Racer, ja Hiddem Realm hahmoja ei tietääkseni VIELÄ Suomesta löydy, mutta eBaysta voi niitäkin ostaa.
Hauskoja hetkiä Funkeyksen parissa!
 

Yhteistyössä