*

Pankkikortin tunnusluku!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 7. Osumia 7

Ketju: Pankkikortin tunnusluku!

vieras
    Vierailija

Pankkikortin tunnusluku!

Olen unohtanut toisen pankkikorttini tunnusluvun, koska käytän ko korttia todella harvoin.. sitä "muistutuslappuakaan" ei löydy mistään eli pitäisi tilata uusi tunnusluku. Kysymys kuuluu: saako sen tilattua esim. verkkopankin kautta vai pitääkö soitella pankkiin?

noh
    Vierailija
    Tietääkseeni ei sitä tunnuslukua ole pankissa missään, jos et itse sitä muista niin on varmaan hankittava uusi kortti.

Leiki vaikka että olet kadottanut kortin ja soita sulkupalveluun. Saat uuden kortin muutamassa päivässä. Tunnusluvuthan ovat korttikohtaisia?

vanhaan korttiin ainakin itse sain tilattua uuden tunnusluvun ja mun mielestä mä tein sen verkkopankissa. tästä kuitenkin aikaa jo jokunen vuosi, että voi olla käytäntö muuttunut.

noh
    Vierailija
    Joo, olinkin siis väärässä, ainakin osuuspankista saa näköjään tilattua uuden tunnusluvun jos se on unohtunut.

"Jos korttisi tunnusluku on unohtunut, voit tilata sen itsellesi op.fi-verkkopankissa:

-Kirjaudu verkkopankkiin ja valitse nimesi alle aukeavasta pikavalikosta Kortin tapahtumat.
    -Valitse Kortin ominaisuudet -välilehti (kuva ylhäällä).
    -Klikkaa Unohtuneen tunnusluvun uusintatilaus.

Saat käytössäsi aiemmin olleen tunnusluvun postitse kotiisi noin viikossa."

ap
    Vierailija
    Heh, just katoin että saa tilattua, ja kun teen noin niin se sanoo mulle että "sinulla ei ole kortteja" KIVA! Että menee hermo näiden pankkiasioiden kanssa!!

hipsu
    Vierailija
    Nordeasta onnistuu verkkopankin kautta tilaamaan tunnusluvun uudelleen, maksoi muistaaksi 4,50 ?

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot