iso muumitalo.mitä maksaa ja mistä ostaa voi?

  • Viestiketjun aloittaja tup
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no se toinen on se ensimuumitalo ja toinen on se perinteinen vanha malli. Cittarit, prismat melkein kaikki myy jossa lelu valikoimaa on. cittaris oli tarjouksessa 59? ja se ensitalo 39?
 
Ja tällainen on sitten 18 kk ->



Hobby Hall:n sivuilta: 65,00 tai 11,70/kk

Onko ketään kotona?

Tämä kaksikerroksinen Muumitalo sopii jo alle parivuotiaille. Avattavassa talossa on koottava palikkapiippu sekä kahvana toimiva tuuliviiri. Viihtyisään, takkatulen lämmittämään taloon kuuluu karuselli, jonne tutut Muumi-hahmot voi asettaa kolosiinsa. Ikäsuositus: +18 kk.
. Mukana Muumimamma, Muumipappa ja Muumipeikko
. Korkeus 42 cm.
 
Annuska
Meillä on erittäin vähän käytetty tuollainen alempi versio eli pienemmille tarkoitettu. Kunpa siitä jotenkin pääsis eroon... mutta postissa en juokse enkä matkahuollossa.
 
Lammas
Tuo iso muumitalo on ihan täyttä sekundaa. En suosittele kenellekään. Nuo huonekalut ei oikein pysy koossa ja hahmoilta lähtee koko ajan jäseniä irti. Nuo talon osat irtoaa myös ihan jatkuvasti eli rappuset ja lattiatasot ei pysy kiinni. Lisäksi nuo kalusteet ym. menevät tosi helposti poikki joistain kohdista esim. juuri nuo kuvassa näkyvät keinut. Eivät meinaa pysyä nuo osat kiinni liimallakaan, kun on tehty sellaisesta muovista. Pienillä lapsilla menee hermo koko taloon, kun koko ajan kaikki lähtee irti kesken leikin. Suosittelen tuota muumitaloa 5-6-vuotiaille joilla on jo sen verran kärsivällisyyttä ja taitoa, että saavat itse kiinni noita irtoavia osia kesken leikkien. Aika paljon pientä osaa on mukana eli ei kovin turvallinen ihan pienille. Hinta ja laatusuhde tuossa muumitalossa on valitettavasti tosi huono. En tiedä onko muilla tästä lelusta yhtä huonoja kokemuksia. Itse ostaisin mieluummin nukketalon ja noita muumihahmoja sitten sinne.
 
jebajee
toi pässi jankuttaa ni jankutan mäkin:

Just ton ikäselle sopiva ja kakat se mitään sekundaa ole. Taitaa ton pässin vai mikälie (lammas olikaan) lapset olla ihan riiviöitä eivätkä osaa leikkiä nätisti. Meillä kesti talo monenmonta vuotta ja kolmella lapsella leikeissä. No juu, ehkä jossain osassa meni joku kohta rikki, mutta ei se leikkiä haitannut.

Nukkekoti ja muumit?? Juu ei!!

:LOL: :LOL:
 
Kyl meilläkin on mennyt noita muumitalon osia rikki. Ovat aika heikkoa tekoa, tosi ohuita muovirimoja, jotka kyllä melko pienten käsissä menevät rikki. Paljon on silti leikitty, ja tykätty. Meillä siis tuo vanhempien malli. Osa pikkulautasista tms. mennyt hukkaankin.

Ja mä en kyl käsittänyt missä kohdassa tuo "lammas" jankutti...
 
Lammas
jebajee ilmeisesti veti tuolta mun pahnoilta pari heinää nekkuun, kun tuolla toisessa ketjussa jo saman vastauksen annoin. Selvennys vielä et mun lapset on vielä niin pieniä ettei ole kyseisellä talolla edes leikkineet. Sain tuon talon itse pienenä ja myynnissä on vielä täysin sama malli eli laatu ei ole muuttunut miksikään. Mulla on tuo kyseinen talo tavaroineen vielä tallella ja ainoana lapsena sillä vaan itse leikkinyt ja vielä tosi nätisti. Mulla ei siis ole mikään mennnyt tuosta talosta rikki, mutta nuo osat eivät vaan pysy kiinni toisissaan, siitä siis kyse.
 

Yhteistyössä