Mikä hitto on LÄHDEVERO??

pankki
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Just vilkasin tilitapahtumia ja minun tililt oli otettu joku hiton lähdevero :eek:

Ei se ollut kuin 0,10e mutta kuitekii :eek:

Mikä se on ja kuka menee minun tililt ottamaa rahoja??

Niin ja oli sinne ilmestyny joku talletuskorko +0,53e.

:eek: :eek:
Eikun siis sikarikkailta kapitalisteilta, korkotulosta. Peritään lähtöpaikassa eli pankissa ja ei tarvii enää ilmoittaa minnekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pankki:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Just vilkasin tilitapahtumia ja minun tililt oli otettu joku hiton lähdevero :eek:

Ei se ollut kuin 0,10e mutta kuitekii :eek:

Mikä se on ja kuka menee minun tililt ottamaa rahoja??

Niin ja oli sinne ilmestyny joku talletuskorko +0,53e.

:eek: :eek:
Eikun siis sikarikkailta kapitalisteilta, korkotulosta. Peritään lähtöpaikassa eli pankissa ja ei tarvii enää ilmoittaa minnekään.
Oonko miä ny sikarikas???

Hitsi!! Äkkii kaikki elelemään työmarkkinatuella niin tuutte sikarikkaiks :LOL:
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja pankki:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Just vilkasin tilitapahtumia ja minun tililt oli otettu joku hiton lähdevero :eek:

Ei se ollut kuin 0,10e mutta kuitekii :eek:

Mikä se on ja kuka menee minun tililt ottamaa rahoja??

Niin ja oli sinne ilmestyny joku talletuskorko +0,53e.

:eek: :eek:
Eikun siis sikarikkailta kapitalisteilta, korkotulosta. Peritään lähtöpaikassa eli pankissa ja ei tarvii enää ilmoittaa minnekään.
Oonko miä ny sikarikas???

Hitsi!! Äkkii kaikki elelemään työmarkkinatuella niin tuutte sikarikkaiks :LOL:
talletuskorosta menevä vero.
 
korkopeikko
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ootapas saanu. et oo vaan huomannu. joka kk alimmalle saldolle lasketaan korko
ei välttämättä, jos tilin onnistuu saamaan nollille niin korkoakaan ei tule eikä veroa vaikka muina päivinä olisi miljoona tilillä.
 
korkopeikko
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ootapas saanu. et oo vaan huomannu. joka kk alimmalle saldolle lasketaan korko
ei välttämättä, jos tilin onnistuu saamaan nollille niin korkoakaan ei tule eikä veroa vaikka muina päivinä olisi miljoona tilillä.
 
helmibull
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
No koskaan aikasemmin minul ei oo tilil maannu yli sataa euroa, silleen joutilaana. Nyt siel on ollu muutaman kuukaus "vähän" enemmän rahaa kokoajan.
Tervetuloa kapitalistien joukkoon! Satkulla saat n. 10 Nokian osaketta ja parin vuoden kuluttua kurssi on varmaankin jotain 25e. Lisäksi saat osingot. Näin helppoa on rahanteko kun sen osaa.
 
"siri"
Lähdevero menee näköjään siitä summasta 30% minkä pankki maksaa vuotuista korkoa tilillesi. Aika nolo juttu, ensin antaavat ja sitten ottaavat. Eikös sanonta kuulu, että: "Se joka ottaa ja antaa se kanankakat kantaa"!
 
..
[QUOTE="siri";27676990]Lähdevero menee näköjään siitä summasta 30% minkä pankki maksaa vuotuista korkoa tilillesi. Aika nolo juttu, ensin antaavat ja sitten ottaavat. Eikös sanonta kuulu, että: "Se joka ottaa ja antaa se kanankakat kantaa"
[/QUOTE]


Meinaat että se on pankki joka tuon veron ottaa? Varmaan sitten työnantaja ottaa sun palkasta verot (tai sossu sosiaalituista) ja ahneet rosvo-kaupat alv:n?

Mä olen aina luullut että valtio hoitaa ton verotuksen mutta aina näköjään oppii uutta!
 

Yhteistyössä