+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11
-
19.12.08, 12:27 #1!!!!!!!!!!Vierailija
Helico-bakteeri todettu, onko se sellainen, että tarttuu???
Jessus minkä hintaiset lääkkeet siihen on, 54? maksoi koko hoito.
argh!!!!!!
-
-
19.12.08, 12:28 #2
-
19.12.08, 12:29 #3
Ei se normaalissa elämässä ja kosketuksessa ainakaan tartu.
-
19.12.08, 12:29 #4mäVierailija
Tarttuu, koska on bakteeri. Monasti tartunta onkin tullut jo pienenä ja sitten oireilee myöhemmällä iällä!
-
19.12.08, 12:29 #5vvVierailija
ootko sie syöny kakkakäsiä? vai mistä se tullop?
-
19.12.08, 12:31 #6mäVierailija
Lapsen riski saada infektio on lisääntynyt, jos hänen vanhemmillaan, etenkin äidillä, on helikobakteeri-infektio. Koska helikobakteerien esiintyminen vähenee merkittävästi elintason nousun, hygienian parantumisen sekä ruoan säilytys- ja valmistusmenetelmien muuttumisen myötä, on mahdollista, että tutkimuksen tuomaan näyttöön perustuvat ehkäisymenetelmät eivät ehdi käyttöön, ennen kuin bakteeri häviää spontaanisti hyvän hygienian maista.
-
19.12.08, 12:32 #7tarttuuVierailija
Mutta ei kovin helposti. Mä työskentelen vanhustyössä jossa ko. bakteeria, niin mulla tutkittiin kyllä, että olenko saanut tartuntaa, kun oli vatsaoireita.
-
19.12.08, 12:32 #8kappas vaan ku meillä on yhellä perheenjäsenellä ollunna muttaku muilla ei oo....
Alkuperäinen kirjoittaja mä
niin ja siis mie tarkotin nyt sitä tällä että ei tartu samalla tavalla ku flunssa tai norovirus tms.
-
19.12.08, 12:34 #9mäVierailijaNo ei se nyt ihan vaan hyppää... riski on varsinkin suun kautta tapahtuvassa kontaktissa. Kyllä kai sitä moni muukin tauti on ollut perheessä kylässä ja kaikki ei sitä kuitenkaan sairasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä
-
19.12.08, 12:35 #10ei tarvi huutaa. muokkasin tuossa ylempänä vastaustani. oli vähän liian yksoikonen tuo meikäläisen alkuperänen vastaus...
Alkuperäinen kirjoittaja mä
-
10.04.09, 00:31 #11HelikotapausVierailija
Kuurin hinta
Hei! Just hain kuurin Helico K paketin. Maksoi 39 ?. Jos tällä hinnalla pääsee irti niistä mahavaivoista, joita mulla on ollut 10 v., niin maksan mielelläni
. Mulle lääkäri kertoi, että
helicobakteeria ei juuri enää ole nuorilla, vaan hänen mielestään me n. 40set ollaan vielä riskirajoilla. Toivon todella, että en ole saastuttanut lapsiani. Mutta oppia ikä kaikki, ainakin
nyt tiedän mitä tehdä, jos niiden vatsat rupeaa kovasti oireilemaan. Aloitan muuten kuurin syönnin huomenna..yök
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Myleene Klass ja Ava
Brittiläinen tv- ja pop-tähti Myleene Klass puskee autoon esikoistaan Avaa, 5, jolla on selvästi hieman eri suunta. ...