*

Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 66

Ketju: Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!

kissanainen
    Vierailija

Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!

Menee hermo näihin, miten saa nää pois??

liota niitä lämpimässä,melkein kuumassa vedessä vähä aikaa

HelloShitty
    Vierailija
    riippuu ihan siitä millä oot laittanu niitä kiinni.
    repimällä jos ei muuta. tai kynsilakanpoistoaineella.

heisulivei
    Vierailija
    laita johonkin korkkiin kynsilakanpoistoainetta ja lämmintä vettä 1:1, liota kynttä liemessä kunnes irtoo.

omg
    Vierailija

ääääh

vittu mullaki on just ny kädes vielä kaks kynttä hemmetti en enää koskaa laita ;s
    koitan nyt si liottaa niitä vittu

Turkilmas
    Vierailija
    Mulla on semmoiset tuolla odottamassa, laitan illalla paikoilleen .

Mulla on lähtenyt ihan repimällä. Sivusta löytyy yleensä aina joku semmoinen kohta josta pääsee tekokynnen ja oman kynnen väliin ja sitä kautta irti.

Nuo kynnet pysyy kyllä hyvin kiinni, mulla on parhaimmillaan ollut samat kynnet parikin viikkoa. Yhteen aikaan mulla oli aina just nuo Seppälän kynnet käytössä (ne on edullisimmat) ja vaihdoin vaan uusiin kun vanhst slkoi näyttää nuhruisilta. Nykyään laitan tekokynnet jos menen juhliin tms.

Ne pysyy vähän paremmin vielä kun viilalla kynnen pinta karheaksi.
    Pois ottaa niin "uittaa" hetken kynsilakanpoistoaineessa.

Mä en oo käyttänyt just seppiksen kynsiä, muton muut kynnet sillä litkulla(lämmin vesi + kynsilakanpoist. ainetta) on ainakin lähtenyt.

kyselijä
    Vierailija

moi

moips kannattaas siis hakia sepäläst niitä 3.95e masavai tek kynsiä? kun oisin ne hankkimas..

kyseliä
    Vierailija

moi

siis kannattaaks hankkia seppäläst niitä 3.95e maksavia tekokynsiä (sori huono kirjoitus tos ekas)

Tekarihullu!
    Vierailija

Moips

Mulla on ollu tekokynnet ja ne on lähteny ihan repimällä ei oo tarvinnu liottaa missään tai mitään auttaa ku repii ne sielt sivuilta siel on semmonen aukko xD

...
    Vierailija

moii

Mä oon just hankkimas tekokynsiii mut aattelin et voiks tän ikäset käyttäää niiit
    ku ooon 12 v.
    kantsisko hankkiii seppäläst ne 3.95 maksavat? D

MIISA NATALIA VENÄLÄINEN
    Vierailija

moii

kannattaa hankkia (y)

Bansku
    Vierailija

Tere

Mulla on ollu joskus viime vuon tekokynnet pari kertaa ja ne lähti ihan helposti ja aikoisin hankkia kesäks jotkut koriste kynnet

Nennsu
    Vierailija

:)

Elikkäs kynnen saa tosi helposti irti ku hampaalla sieltä ihan kynnen reunasta eli..
    __
    I I
    I I
    I I<---- Hampaalla koitat saada tuolta niin läheltä ihoa kun saat, niin lähtee helpoiten jos ei hampaalla halua koittaa niin sitte vaikka veitsellä. Omaan kynteen jää sellaista liimaa, niin sen saa pois kynsilakan poistoaineella

Jonna
    Vierailija

Eiei

Ei kannata repiä hampailla ja sormilla. Lähtee vielä oikea kynsikin irti. Itselläni ainakin nuo Seppälän tekokynnet lähtivät irti kynsilakan poistoaineella. Laitoin siis pumpulitukkoon kynsilakanpoistoainetta ja hinkkasin hetken - ja hyvin irtosi itsestään. Asetonilla siis pitäisi lähteä. Pakkauksessa myös varmasti ohjeet poistoon.

Jansqi
    Vierailija

;)

Oon ite täs hankkimas tekokynsiä, mut nyt tulin katumapäälle. Luulin et tekokynnet lähteei ha itestää. Oon ostamas just sen takia ku pureskelen kynsiäni, enkä ikinä saa pitkiä kynsiä

Neuvoja
    Vierailija

Red face Tässä neuvoja

Joo älä revi, se sattuu ja siitä tulee rumat jäljet kynsiin. Laita jonnekkin vatiin lämmintä/kuumaa vettä, liota kynsiä siellä ja naputtele sen pohjaa, niin ne lähtee noin 10 minuutissa (ainakin mulla lähti). muuten niissä 3,95 maksavissa on aika huono liima, mulla lähti heti melkein kaikki kynnet, vaikka laitoinkin paljon liimaa ja niitä joutuu ite viilaamaan hirveesti, kun ne peukut on aika isot.

Fani <3
    Vierailija

Moi!

Mä en saanu ottaa tekokynsii niin päätin ottaa kynsiin vaan ne semmoset ihme kukka-koristeet...

Fani <3
    Vierailija

Moi taas!

Ei kantsi ostaa liimalla. Mun kamu on kokeillu molempii ja sen mielest teipillä pysyy paremmin vaikka teipillisii ei saakkaan seppälästä. Aion kokeilla...

Fani <3
    Vierailija

Moii

Seppäläs on sit ihan kauheen huonoi kynsilakkoi. Kokeilin vihreetä ja siitä tuli ihan keltasen väristä!

"vieras"
    Vierailija
    lopettakaa kynsienne pureminen niin ei tarvi olla naurettavan feikin näkösiä tekokynsiä

...
    Vierailija

moi

mä en saa pysymään niitä seppälän tekokynsiä silla liimalla mitä saa myös seppälästä

"asdf"
    Vierailija
    ite ottanu noit kynsii pois jo 2 tuntii ja kaikella kokeiltu eikä ne vaan halua lähteä.. en suosittele

"pinja"
    Vierailija
    Kynsilakan poistoinetta jossa on öö asetonyyliä...äääärrr mitä se nyt oli...aivosulku

Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu