Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!

  • Viestiketjun aloittaja kissanainen
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
sellaisia tekokynsiä ei ole vielä löytynyt mitkä kestäs mulla puolta päivää pidempään. oma kynsi on lähes tasainen eikä sellainen kaareva niinkuin nuo tekokynnet. eli ne ei istu ollenkaan mun kynnen päälle.
 
nailss
repikö niit kynsiä, siitä vasta rumaaa tulee. seppäläs myyään sellasia purkkeja mitkä on täynnä jotain asetoni liuosta ja sen purkin sisällä on sellanen putki jossa on jotain silikoni hapsuja tms. sit änget sen sormen sinne ja pyörittelet sitä siinä putkessa niin se kynsi sulaa sinne :)
 
NeljätoistWee
Hei vaan kaikki, ÄLKÄÄ OSTAKO INAKA SEPPÄLÄST NÄIT KYNSII! Laitoin eilen illal ja kyllästyin heti tän päivän aikana ja nyt haluisin ne pois mut ne ei suostu lähtee millää!!! Oon oittanu jo kuumaa vettä, kynsilakanpoistoainetta ja saippuaaki mut ei toimi! Lähen nyt kauppaa ostamaa lisää poistoainetta ku edellinen pääs loppumaa ja koitan saada ne sillä vesi+poistoaine sösselillä pois!
 
"Manttu"
Mulla on seppälän tekokynnet kanssa, ne 3.95 on ihan surkeet ei kannata ostaa, lähtee heti irti, mulla oli joskus semmotteet mutta en ees tiedä onko niitä enää seppälässä myynnissä, en oo ite ainakaa törmänny, ostin Broadway merkkiset tekokynnet, 12€, ne on hyvät, mulla on pysyny ne varmaa kuukauden ja oon käyttäny niitä samoja kynsiä tosi monta kertaa ja ne on aika siistit vielä. Ja ne saa pois vaa sillee että laittaa lämmintä, melkein kuumaa vettä johki vatiin ja sit saippuaa sinne ja sit lilluttelee niitä sieltä ja sit sielä on sellanen rako oman ja tekokynnen välissä niin sieltä saa kynnellä hyvin sen pois, ei jätä kynsiin jälkiä, koska se liima on tavallaa menettäny vahvuuttaan saippuan ja kuuman veden takii ja sit liimajäämät kynsistä saa kynsilakanpoistoaineella :)
 
Kynsi-friikki
Voisko joku kertoo, että pysyykö ja onko ne seppälän kynnet hyvät? Ja saako ne myös irti heposti, tarttisi apuu tossa jutussa. Kun ittelläni nyt on tekokynnet, niin onko ne seppälän kynnet hirveän pitkät tai tiedättekö mitään muita kynsiä jostain yleisestä kaupasta jotka olisi normaalin kynnen pituiset?
 
"pöö"
[QUOTE="vieras";22060584]lopettakaa kynsienne pureminen niin ei tarvi olla naurettavan feikin näkösiä tekokynsiä[/QUOTE]

kaikki ei pysty lopettaa. esim . mä oon pureskellu kynsii n. 6 vuotta. se on jo juurtunu tapa. vaikee päästä eroon:(
 
"Joku"
Kantsiiko ottaa tekokynsiä jos niitä ei saa sitten irti? :-O Jos laittasin niin haluaisin ne pois (ehkä jos on rumat sittenkin mielestäni) :-D Mutta niin mitä jos niitä ei saakkaan enään pois joutuu olla nuhrusilla kynsillä sitten saisin naurut esim. '' hahahhahahha tolla tytöllä on maailman pas****** Kynnet?:-O Kertokaa nyt se sitten:-D
 
kynnet
kokeilin laittaa seppälän tekokynnet ja sitte lopus peukun kynsi tuntu tosi huonolta. kokeilin ottaa kynsilakanpoistoaineel sitä pois mutta mitää muuta ei lähteny, ku kynnen koristepinta.... millä konstilla sais vaan kynnen lähtemään ilman koristepinnan lähtemistä?:)
 
tekokynnet... :/
Mulla just nyt nää deppälän tekokynnet jotka makso 3,95 € ...nää pitäs saada kahen päivän päästä pois ku meillä on koulussa kotitaloutta...miten nää sais pois... :/
 

Yhteistyössä