Mitenkä armeijasta saa vapautuksen??

  • Viestiketjun aloittaja puusilmä
  • Ensimmäinen viesti
Diabeetikko
Itse ei tarvinnu keksiä mitään selityksiä. Jos puhun ihan totta ni eivät antaneet edes avata suuta kutsunnoissa. Lähettivät suoraan kotiin C:n papereilla. Olisin halunut mennä inttiin mut eivät perkl.... antaneet.
 
r
voi esittää olevansa HOMO
kaikki minun rokkarikaverit aikoinaan tekivät niin ja ihan hyvissä hommissa ovat nykyään
ja kukaan ei ole oikeasti homo, mutta sillä perusteella sai vapautuksen tuosta vain
 
sox
voi esittää olevansa HOMO
kaikki minun rokkarikaverit aikoinaan tekivät niin ja ihan hyvissä hommissa ovat nykyään
ja kukaan ei ole oikeasti homo, mutta sillä perusteella sai vapautuksen tuosta vain
Joo Hesassa oli eräs lääkäri aikoinaan, jolle porukka meni krapulassa/päiväkänneissä ja riitti että istui ja tuijotti maata ja sanoi "minua ahdistaa mennä armejaan kun siellä on niin paljon miehia" tms ja vapautus tuli tuosta vaan.
Tiedän todella monia, jotka esittivät homoa
 
Niinpäti
Omakohtaisesti meillä sai pari tyyppiä samantien tuvasta lähtöpassit kun mutisivat jotain sekavaa ja höpisivät aseista ties mitä eli luultavasti esittivät hulluja tai olivat hulluja. Armeija ei todellakaan halua mitään sekopäitä joukkoonsa vaan täysjärkisiä ihmisiä, se ei ole paikka missä hulluista tehdään normaaleja vaan nämä hullut vaarantavat kaikkien muiden turvallisuuden.
 
näin se on
Nössöt käyvät intin koska he haluavat tulla alistetuksi ja eivät tajua että se "komentelu" on täysin naurettavaa

Ikinä ei tule olemaan sellaista sotaa suomessa johon tarvitaan armejaa
 
Niinpäti
Suomi tulee aina tarvitsemaan asevelvollisuus armeijan, valitettavasti johtuen tuosta meidän naapurista, koskaan ei tiedä kuka siinä maassa nousee valtaan. Toivotaan, että rauhaa kestää pitkään ja onhan tätä jo kestänyt ihan kivasti. Uskottava puolustus on paras tae rauhasta.
 
"hoo"
Mun mies sai vapautuksen armeijasta 6 viikon jälkeen. Syy: paha atooppinen ihottuna. Ikinä ei tarvi mennä kertaamaan eikä mihinkään. Vain, jos sota tulee, niin voidaan kutsua hommiin.

Kaksi viikkoa kärvisteli siellä, sitten joutui sairaalaan iho-ongelmien takia. Sairaalassa viikko ja sieltä tuli käsky, että joka ilta annettava mahdollisuus käydä suihkussa, muuten iho ei kestä. Viikko armeijassa, viikko sairaalassa ja viikko armeijassa. Taas kun joutui sairaalaan, niin sai paperit, joilla pääsi kokonaan pois. Mun mies olis halunnut olla armeijassa, mutta ne vatipäät siellä ei antanut mahdollisuutta olla. Joka ilta pääsi kyllä suihkuun, mutta sitten ei kerinnyt käydä vessassa eikä pestä hampaita...
 
Niinpäti
[QUOTE="hoo";21931723]Mun mies sai vapautuksen armeijasta 6 viikon jälkeen. Syy: paha atooppinen ihottuna. Ikinä ei tarvi mennä kertaamaan eikä mihinkään. Vain, jos sota tulee, niin voidaan kutsua hommiin.

Kaksi viikkoa kärvisteli siellä, sitten joutui sairaalaan iho-ongelmien takia. Sairaalassa viikko ja sieltä tuli käsky, että joka ilta annettava mahdollisuus käydä suihkussa, muuten iho ei kestä. Viikko armeijassa, viikko sairaalassa ja viikko armeijassa. Taas kun joutui sairaalaan, niin sai paperit, joilla pääsi kokonaan pois. Mun mies olis halunnut olla armeijassa, mutta ne vatipäät siellä ei antanut mahdollisuutta olla. Joka ilta pääsi kyllä suihkuun, mutta sitten ei kerinnyt käydä vessassa eikä pestä hampaita...[/QUOTE]

Ihan ymmärrettävää, mullakin on pari kaveria mitkä olisivat haluneet käydä intin, mutta ei tuo terveys antanut myöten. Itse kävin intin sentakia koska koin sen tärkeäksi, mutta ymmärrän sivareita ja totaalikieltäytyjiä, jokainen valitkoot itse oman vakaumuksensa ja pitää kunnioittaa myös erilaisia mielipiteitä se kun kuuluu vapaaseen maahan :)
 
"vieras"
[QUOTE="Hui";21931988]Pelottaa Suomen tulevaisuus jos nuoret on tuollaisia...[/QUOTE]

Yllättävän paljon paskasakkia nykynuorisossa. Jättävät taakkansa tunnollisen ja ajattelevan nuorison kannettavaksi, mutta eiköhän me selviydytä siitä.:)
 
"Vierailija"
Mulla on kohta se terveystarkastus, joka on nyt vähän viimetingassa, kun on ahdistanut kaikki armeijaan liittyvä. Olen ollut myös parivuotta jossain psygolokisella osastolla. ELi onko mitään toivoa että saisin vapautuksen tai edes lykkäyksen?
 
"vierailija"
[QUOTE="Vierailija";21942612]Mulla on kohta se terveystarkastus, joka on nyt vähän viimetingassa, kun on ahdistanut kaikki armeijaan liittyvä. Olen ollut myös parivuotta jossain psygolokisella osastolla. ELi onko mitään toivoa että saisin vapautuksen tai edes lykkäyksen?[/QUOTE]


Heh... hyvin siinä kävi ja sain kolme vuotta lykkäystä.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja häh????;21994435:
Miksi sieltä pitäisi saada vapautus?
Noh..MItes sen nyt sanois.. joitakin se vaan ahdistaa pahasti taikka masentaa, eikä yksinkertaisesti pääse menemään vaikka aseella uhattaisiin. Itse en ainakaan pysty vaikka kovasti halusinkin.
 
...
Mites muuten tuo armeijasta vapauttaminen seuraavista syistä:
Ollut vähän sydänvikoja, aortanläppä vuotanut. vuoto tosin loppui mutta pitäisi vissiin taas vuoden tauon jälkeen käydä kuvauttamassa.
Sitten olis atooppista ihottumaa jaloissa joka puhkeaa hikoillessa tai pitkiä kalsareita käyttäessä.
Kolmanneksi olisi ympärivuotinen nuha ja syksyisin aamupahoinvointia johtuen homeitiöistä.
Neljänneksi olisi sitten suolisto ongelmat eli suoli vuotaa verta ja alkaa oireilemaan jos tulee syötyä jotain missä maitoa on tai stressistä.

Eli mitä luulette huolitaanko minua armeijaan? Anteeksi sekava viesti ja huono ulkoasu, kun kiireessä pitäny kirjottaa!
 
"vieras"
Jos jankuttaa koko ajan, että kylläpä tuulee, kylläpä tuuleem kylläpä tuulee. Sitte kun siihen kyllästytään ja saa vapautuksen, kannattaa lähtiissä sanoa: Jopa heitti tuulemasta.

Toimi. Ainakin kerran.
 
huonosoturi
Minut kannettiin armeijaan, ja parintunnin päästä sieltä ulos. Ei paha, kunnei tarvinnut edes itseään rasittaa. Paitsi pitämällä itsensä horisontin mukaan. Eipä ole enään asiaa sinne.
 
Pieniukko
Saisikohan vapautuksen jos on liian pienimies lähtemään inttiin? Itteläni on vain mittaa 162cm/50kg johtuen kasvuhormoonin vajaus taudista... Pelkään että kantamukset,rinkat, aseet tulevat liian raskaiksi, varsinkin kun pelkkä rinkkakin painaa 40kg. Voimassa sen sijaan ei ole mitään "vajausta" penkistä nousee 65kg muutaman kerran joka on tän kokoselta mieheltä paljon.
 

Yhteistyössä