*

työmarkkinatuen maksupäivä
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: työmarkkinatuen maksupäivä

mietintää
    Vierailija

työmarkkinatuen maksupäivä

onko se alkukuusta vai milloin?

vieras
    Vierailija
    se kiertää. se maksetaan 20 arkipäivältä kuussa eli 4vk välein. sen maksupäivä saattaa olla mikä päivä vaan. joka ihmisellä omansa. ei mitään tiettyä päivää vain

jooppis
    Vierailija
    Riippuu siitä milloin jätät lapun. Siitä noin 3 pvä.. oli ainakin silloin ku itse sain.

A shadieeyah
    Vierailija
    Ei ole kaikilla sama..
    Riippuu ihan omasta kertymäkierrosta miten se 20arkipäivää tulee täyteen

ap
    Vierailija
    okei, kiitti tiedosta!

työtön
    Vierailija
    Itse jätän ilmoituksen sähköisesti heti keskiviikko aamuisin,rahat jo perjanitaina tilillä!

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja työtön
    Itse jätän ilmoituksen sähköisesti heti keskiviikko aamuisin,rahat jo perjanitaina tilillä!
    ekaa hakemusta ei voi jättää. eikä jos on välissä jotain harjoitteluja, töitä tms. vaan pitää täyttää paperinen hakemus.

Hömelö
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja työtön
    ekaa hakemusta ei voi jättää. eikä jos on välissä jotain harjoitteluja, töitä tms. vaan pitää täyttää paperinen hakemus.
    Ensimmäinen hakemus paperisena mutta työssäolo,harjoittelu yms.voi ilmouksen sähköisesti?ainakin kelan esitteen mukaan...

"ville"
    Vierailija

joooo o....

meikällä tässä alla nyt 27 arkipäivää plus sen jälkeen vielä 5pv töitä joista ilmoitin varmaan kuukausi sitten, ei oo kuulunu työmarkkinatukia!!! lähtee vihasta soittoa tänään työkkäriin!!

Pikavastaus Pikavastaus