mitä älytöntä/hauskaa olet sanonut synnytyksessä.. :D

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
ymmällään
mie ilmoitin ponnistusvaiheessa kun ei oikein homma mun mielestä edenny, että ei tästä tule mitään mä lähen himaan, en mä osaa enkä mä halua XD
pikkasen kätilöt ja mies hymyili... :D
ja olin tosissaan jo punkemassa sängystä ylös ja ihan himaan lähdössä :)
 
vieras
Ilokaasuhuuruissa suutuin kätilölle ja miehelle kun eivät kertoneet tuliko tyttö vai poika.Selittivät siinä sitten yhdessä että kun vasta hiukset näkyy niin ei osaa sanoo.. seliseli joo..
 
Meillä ei hymyilty tai oltu huvittuneita, kun sanoin etten enää jaksa, tästä ei tuu mitään ja mä lähden kohta v*****n täältä kun tää on niin hirveetä. Ukko sano miettineensä jo, että miten nappaa musta kiinni jos yritän ponkasta ovesta ulos. :D

Kätilöille karjasin että "pois sieltä!" kun leikkasivat välilihaa.
 
mamma84
mä en muista mitä oon sanonu mut oon huitaissu miestä naamalle ponnistusvaihees.
mitä oli liian lähellä ku nostin kädet pääni päälle
joista kumminki mies otti kiinni jotta sain puristaa sen käsiä.
 
kosija
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mie ilmoitin ponnistusvaiheessa kun ei oikein homma mun mielestä edenny, että ei tästä tule mitään mä lähen himaan, en mä osaa enkä mä halua XD
pikkasen kätilöt ja mies hymyili... :D
ja olin tosissaan jo punkemassa sängystä ylös ja ihan himaan lähdössä :)
Mä kosin anestesialääkäriä, sehän oli maailman ihanin mies puudusaineittensa kanssa.. ei suostunu
 
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Muua
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Mä nukuin synnytyksessä viimeiset kolme tuntia ja kun heräsin niin oli sellainen tunne et nyt se tulee, hälyyttelin kätilön paikalle ja tuumasin et "ota koppi, se tulee nyt"... Kätilö nauro ja sano et tutkitaampas. Sille tuli pikkasen kiirus ottaa se koppi :LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
:LOL: :LOL: Upea kätilö!
 
Poikaa pungertaessa kätilö sieltä jostain jalkojen välistä kannustaa "hyvä hyvä, vielä muutama työntö.. Pää on ulkona" Johon itse sitten totean fiksuna "VASTA!?!?"
Kätilö repes nauruun monesti lausahdukselleni. :D
 
Kätilöt sanoivat minulle monta kertaa että vauva syntyy ihan kohta että miehen ei kannata lähteä hakemaan kameraa joka unohtui kotiin. Itse sanoin miehelle kätilöiden kuullen että mee vaan, kyl sie hyvin kerkiit juo vaikka kahvit vielä kotona, nuo vaan nuo kätilöt huijaa minuu et syntyy kohta, mie tiiän että tässä kestää se 12h niinkun ekassakin.
Onneksi kätilöt ei päästäneet miestä, ja vauva syntyi tuosta 10 min päästä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa..:
en muistaakseni sanou semmosii mut mua nauratti hirveesti ku kalvot puhkastii..tuntu niin hauskalta ku vesi tuli valumalla..
joo tää vähän huvitti muakin. mulla tosin kalvot puhkesi itekseen. pulputti kuin pullon suusta, vaikka kävi sillon jo kipeetä niin tuo vähän kutitti.

Ponnistusvaiheessa kätilö ja mies koitti tsempata mua kauheasti ja joka työnnöllä kuului stereona: no nyt se tulee! kymmennen kerran jälkeen karjaisin ihan yllättäen: ja NYT turvat tukkoon! kyllä minä tiedän millon se tulee ja kerron sitten teille! oli ne hiljaa sen jälkeen. Yllättyivät kun siihen asti olin kauheista tuskista huolimatta ystävällinen ja kohtelias kaikki kuutisen tuntia ollut.
 
TiinuLiinu
Kun päälaki näkyi niin kätilö sanoi, että: " Voi kun kauniit tummat kiharat! Tyttö taitaa tulla!" Johon minä sanoin, että: "Älä yritäkään!!!! Poika sieltä tulee!" ;)
 
vippis
Olin tätä kolmatta tekemässä salissa, ja kävin sitten vessassa. Vessasta tullessa sitten alko kauheesti supistaa enkä meinannu päästä enää sänkyyn. Mies ja kätilö siinä sitten koitti hoputtaa, että nyt sängylle. Mää siinä aikalailla tuskissani jo, kun tuntuu et laps tuloo siihe lattialle ja mies repii kädestä et nyt sängylle. Niin huudan sitten melko kovaan ääneen miehelle, että RAUHOTU NYT! ..kätilö vaan kysäs, että "itelleskös sanoit" ;)
 
Voi vaikka mitä... En tosin mitään legendaarista tilanteeseen sopivaa, mutta en oo tainnu yhtä hyvässä humalassa olla ainakaan vuosiin, ku mitä ilokaasusta tulin. Ja niitä hourailujani sitten toimitin miehelle ja kätilöille. Lauloin myös karaokea maski mikkinä. Välillä vaan "mikki" saattoi mennä reilusti ohi kohteen. Ihme, että siihen mun holtittomaan ilokaasun väärinkäyttöön ei puututtu, ennen kuin oli pakko tulla takas tolkkuihin. Kätilö lauleli mun kanssa... Huipputyyppi!
 

Yhteistyössä