*

Rommitoti
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 19. Osumia 19

Ketju: Rommitoti

Rommitoti

Eli mitä siihen tulee ja auttaako oikeesti?

Kamala tauti

vieras
    Vierailija
    Rommitoti on drinkki, joka muodostuu rommista ja kuumasta vedestä tai teestä.

kyllä minulla on auttanut

?
    Vierailija
    Kuumaa vettä, sokeria maun mukaan ja rommia. Tartteis tehdä itsellekin vaik konjamiinista, on niin tukko-olo.

Onko ihan törkypahaa? Tuleeko sokeria?

vieras
    Vierailija
    ei ole pahaa, sokeria voi laitta jos haluaa.

Mun täytyy kokeilla. Mitäs jos nakkaan tuon rommin kuumaan veteen eikö siitä katoa prosentit?

vieras
    Vierailija
    laita kuppiin rommiaja päälle kuuumaa vettä, ei ne prosentiti siitä hirveästi katoa

Okei, kiitos

rouva x
    Vierailija
    hunaja käy myös hyvin ja auttaa paremmin...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja rouva x
    hunaja käy myös hyvin ja auttaa paremmin...
    Ei ole Rommia on

sokeria
    Vierailija
    mun mielestä on PAHAA, mutta milloinka lääkkeet hyvältä maistuu. Ja kun kolmannen otat, niin olo on jo paljon parempi. kalsarikännit.

Se on pahaa
    Se haisee pahalle
    Se NÄYTTÄÄKIN pahalle
    Onneksi mun ei tarvii juoda sitä.

vieras
    Vierailija
    Alkoholia ei suositella. Alkoholi laajentaa pintaverisuonia, mikä laskee limakalvojen lämpötilaa ja luo suotuisan ympäristön virusten lisääntymiselle. Kuuman totin tilalle suositellaan vaikkapa lämmintä viinimarjamehua.

http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2267

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sisu
    Se on pahaa
    Se haisee pahalle
    Se NÄYTTÄÄKIN pahalle
    Onneksi mun ei tarvii juoda sitä.
    Mut mä olen tosi kipeä

Se on nyt ostettu hemmetti niin se juodaan

...Paljonhan tuohon tuota viunaa pitäis laittaa?vettä parisen desiä? ihanko mauks vaan ihan kunnolla, tyyliin 1 suhde 2 ?

?
    Vierailija
    Ihan roikkuu siitä kuinka nopeasti haluat nukkumaan?? Elikkä tee sen vahvuista kuin hyvälle maistuu.

Hyi helvetti

Siis ihan karmeen makusta

huffax
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    laita kuppiin rommiaja päälle kuuumaa vettä, ei ne prosentiti siitä hirveästi katoa
    Eikun ensin vesi, tai tee, sokeria maun mukaan ja sitten rommia. Kiehuvan veden voi antaa hetki jäähtyä, jos pelkää että "prosentit" katoaa. Joidenkin mielestä rommi kannattaa valuttaa lusikanvartta pitkin, ettei se "säikähdä".

Vihreä tee -rommitoti on mun mielestä paras. Teen juonnissa suosin mustaa teetä, mutta rommitotissa vihreä tee rulettaa.

Flunssa ei totilla parane, mutta tulee ainakin parempi olo. Samahan on tulehduskipulääkkeidenkin kanssa (profeenit ja perasetamoli ja asetyylisalisyylihappo, ei nekään paranna).
    Kannattaa kokeilla myös viskitotia: hunajaa, kuumaa vettä ja viskiä.

Be Well
    - Tommi

ps. hmm... Ehkä prosenttien pitääkin haihtua - nimittäin juoman käyttäjän nenään, vähentäen siten limaneritystä. Miten muuten totit eroaisivat raakana vedetystä väkevästä tai alkoholittomasta muusta kuumasta juomasta?

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot