Tiiättekö sen naisen joka kuljeksii ympäriinsä miljoonan kassinsa kanssa?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23106028:
Mä kuulin jostakin, että on menehtynyt?
Em ihmettelis yhtään. Tiedä vaikka joku olis näiden ihanien ihmisten vihjeiden perusteella menny ja vahingoittanu. :( Typerää levitellä netissä olinpaikkaa kun ihmisiä on kaikenlaisia... Voihan tietysti myös olla että on paleltunut tai nälkiintynyt.
 
[QUOTE="vieras";23106077]Em ihmettelis yhtään. Tiedä vaikka joku olis näiden ihanien ihmisten vihjeiden perusteella menny ja vahingoittanu. :( Typerää levitellä netissä olinpaikkaa kun ihmisiä on kaikenlaisia... Voihan tietysti myös olla että on paleltunut tai nälkiintynyt.[/QUOTE]

Jaa, sen fb -sivuilla lukis, että kuljeskelee vielä?
 
sapnahae
aikana on liikkunut meidän paikkakunnalla laukkujaan edestakaisin raahaten tuolla hirveässä kylmyydessä. Olen vienyt hänelle syötävää, kahvia, tupakkaa ja antanut vähän rahaakin, jonka hän on ottanut kiitollisena vastaan. Kertoi pahimman ongelman olevan ruoka, joka jäätyy tällä ilmalla, joten ei kannata viedä kuin päivittäin kerta-annoksina. Tänään ei ollut edes termarissa vettä, oli nälkäinen ja tupakat oli loppu. Niin kauan kun hän viipyy meidän maisemissa (en mainitse paikkakuntaa) käyn ainakin kerran päivässä katsomassa ja vien lämmintä syötävää ja juotavaa, sekä tupakkaa.
 
"minä"
aikana on liikkunut meidän paikkakunnalla laukkujaan edestakaisin raahaten tuolla hirveässä kylmyydessä. Olen vienyt hänelle syötävää, kahvia, tupakkaa ja antanut vähän rahaakin, jonka hän on ottanut kiitollisena vastaan. Kertoi pahimman ongelman olevan ruoka, joka jäätyy tällä ilmalla, joten ei kannata viedä kuin päivittäin kerta-annoksina. Tänään ei ollut edes termarissa vettä, oli nälkäinen ja tupakat oli loppu. Niin kauan kun hän viipyy meidän maisemissa (en mainitse paikkakuntaa) käyn ainakin kerran päivässä katsomassa ja vien lämmintä syötävää ja juotavaa, sekä tupakkaa.
Ihana ihminen olet! Itse ruokin Leenaa myös kun hän asuinalueellamme liikkui tammikuussa. Oli todella iloinen etenkin normaalista, lämpimästä kotiruoasta ja "huhut" on kertoneet hänen pitävän etenkin uunimakkarasta + perunamuussista jos hänet haluaa oikein yllättää :).
Leena on usein mielessä näillä pakkasilla! Jos olisi nyt lähettyvillä, tarjoaisin toki yösijaa!
 
sapnahae
taas nälkäinen, kun vein hänelle ruokaa. Onneksi kirkon vessan ovet ovat auki, siellä voi aina vähän lämmitellä ja patterin päällä kuivata käsineitä ja sukkia. Ei suostunut lähtemään suojaan luokseni, vaikka pyysin. Suunnittelee jatkavansa matkaa, mutta on huolissaan, mistä saa ruokaa matkallaan, jos nyt edes pääsee jatkamaan matkaa. Niin kauan kun viipyy meillä päin, huolehdin kyllä ravinnon ja tupakan saannista.
 
"minä"
taas nälkäinen, kun vein hänelle ruokaa. Onneksi kirkon vessan ovet ovat auki, siellä voi aina vähän lämmitellä ja patterin päällä kuivata käsineitä ja sukkia. Ei suostunut lähtemään suojaan luokseni, vaikka pyysin. Suunnittelee jatkavansa matkaa, mutta on huolissaan, mistä saa ruokaa matkallaan, jos nyt edes pääsee jatkamaan matkaa. Niin kauan kun viipyy meillä päin, huolehdin kyllä ravinnon ja tupakan saannista.
Tarjoa nyt ihmeessä sitä yösijaa nyt vielä kuitenkin sille rautaiselle rouvalle! jospa sen kuitenkin ottais vastaan!
 
lllkf
Humppilan lasitehtaan nurkissa Leena on viime päivät pyörinyt. Huhut kuolemasta ovat siis jokseenkin ennenaikaisia. Toivottavasti Leena on saanut yöksi lämpimän makuupaikan, mittarissa on nimittäin -27 astetta :eek: eikä yuo kenkämaailmakaan ole enää 24/7 auki...
 
määääää
Leena on kyllä niin fiksu, että uskon hänen itse hakeutuvan yöksi lämpimään johonkin (esim. putkaan!).
Mutta toki hänelle kannattaa myös itse lämmintä makuupaikkaa tarjota!
 
sapnahae
kun olimme viemässä ruokaa Leenalle, ja häntä ei näkynyt missään, laukkukasa oli vain siistissä kasassa seinän vierustalla. Kun Leena ei jätä laukkuja vahtimatta, luulimme että hänelle on tapahtunut jotakin pahaa. Kiertelimme ja kyselimme eri lämpimissä paikoissa kyselemässä ja joka paikassa kerrottiin eri tarinaa. Lopuksi soitimme poliisille ja kysyimme, oliko heillä mitään tietoa. Ei ollut, mutta lähettivät poliisin meidän avuksemme etsimään häntä ja tunnin kuluttua tuli soitto, että löysivät hänet ja hän oli tulossa laukkujensa luokse. Kiitos avusta Sinä ystävällinen poliisi. Leena oli ollut hakemassa viineriä, oli alkanut heikottamaan. Leena ei suostu tulemaan kenenkään kotiin, mutta hänellä on pieni lämmin paikka,ei varmasti palellu näillä pakkasilla.
 
"niin"
[QUOTE="mummu";23151060]Nyt on sitten koitanut leenan viimeinen matka..
hyvää matkaa ,, taivas tiellä tavataan,, silloin ei taakka paina[/QUOTE]

voitko lopettaa nämä jutut? ihan asiattomia.
 
Vainajat
Nyt Alma on kyllä ampunut yli. Näin hänen majailevan Humppilan ruumishuoneella. Miltä mahtaa omaisista tuntua, kun tuovat rakkaitaan haudattavaksi ja oven peittää kauhea kassikasa. Kuinka kirkko sallii tälläisen. Sehän on vainajan häpäisemistä.
 
forssalainen1
Voiko olla totta, että asustelee HUMPPILAN RUUMISHUONEELLA? Eikö seurakunnalla tai kunnalla ole mitään vastuuta. Jos on totta, kehotan kunnan vaikuttajia vakavasti harkitsemaan muita vaihtoehtoja. Kyllä kunnasta joku katto löytyy Leenallekin. On puhunut ystävälleni, että voisi asettua hetkeksi paikalleen, mutta kunta on niin välinpitämätön, että ei välitä mitään hänestä. Tulisi antaa uutisvinkki Iltasanomille, kuinka täällä huolehditaan lähimmäisistä. Kaikilla juopoilla ja huumehörhöillä on Humppilassa kyllä asunto, mutta miten käy kunnollisen naisen. Onhan siellä kunnassa ollut aikaisemminkin lööppejä seurakunnasta, mutta tämä on kyllä huippu. En ymmärrä, eihän siellä ruumishuoneella ole lämmintä, sehän on kylmä paikka. Palokunnallakin olisi esim. tyhjää lämmintä tilaa. Tehkää nyt helkkarin äkkiä jotakin.
 
Hansel&Gretel
Ruokien paleltuminen on tosiaan varmasti ongelma tälläisillä pakkasilla. Jospa joku lähempänä oleva ystävällinen sielu veisi Leenalle esim. ison valkoisen styroksisen kylmälaukun, joka on sisältä vielä lisäeristetty jotenkin, esim. solumuovilla, ohuemmalla styroksilla tai vaikka huovalla. Muunlaisiakin "termokasseja" varmaan jostain löytyisi.
 
sapnahae
Leena on puhunut kyllä minullekin, että haluaisi johonkin pieneen lämpimään asuntoon ja asettua paikoilleen. Olen joka päivä vienyt hänelle lämmintä ruokaa, kahvia, tupakkaa ja rahaa, että pääsee aamulla Kotipalviin aamukahville ja sämpylälle, kun itse nukun aamulla pitkään. Alkaa olla jo aika väsynyt. Ja nämä hurjat pakkaset myös nuijii. Yhteiskunnan täytyisi minunkin mielestäni suhtautua eri lailla asiaan ja auttaa häntä.
 
truu
Joo liikkuu, en oo varma vastastko joku jo sulle. Oon kuullu tarina, ettää on rikkaast perheest, nuorena tosi kaunis, baletti tanssija, mutta joku raiskas sen, sekos ja viilteli naamansa.
"Tahnamummoa" en ole enää aikoihin nähnyt, tosin en niin paljon enää keskustan seudulla liikukkaan. Silloin jokunen vuosi takaperin kun näin oli naama kauttaaltaan tahnan peittämä, kulki "pussiukon" kanssa. Joku sanoi niiden asuvan jossain bussi nro 5 reitin varrella. Myös tämä muovipusseja raahaava hoikka partaukkokin kadonnut katukuvasta.

Aikoinaan Kuopiossa kulki myös hassu mies henkselihousuissaan ilman paitaa kesäisin ja talvella tulipalopakkasillakin vain valkoinen kauluspaita päällään. Huhu kertoo ihmisten valittaneen nakusta yläkropasta niin oli joutunu verkkopaidan suojakseen laittamaan kesäisin. Nyt tätäkään kulkuria ei näy enää.

Uusin lienee Sokkarin edessä useinkin nähty "huulipuna-mies". Tämä lienee tosin vain joku juoppo huulipunan kanssa, ainakin kaverille oli setä takapuoltaan esitelly hyvin auliisti.
 

Yhteistyössä