Tiiättekö sen naisen joka kuljeksii ympäriinsä miljoonan kassinsa kanssa?

vieras2
Olen nähnyt tämän mummon viime kesänä asikkalassa monta päivää. Mieheni soitti poliisille tästä mummosta. Siellä sanoivat että on tuttu, tietävät tapauksen. Hänelle on tarjottu yhteiskunnalta apua, myös vanhainkotipaikkaa. Mutta ei halua. Tämä on hänen elämäntapansa.
 
tätsy
Kassinainen on nähty Joutsan seudulla kolme päivää. On istunut nelostien varressa ja siirrellyt kassejaan. Lauantai-iltana klo 21 jälkeen liftaili Jyväskylän suuntaan.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
mä muistelin et sillon sellanen tausta et se on ollut joskus kaunis ja jossain hammastahnamainoksessa ja sit jotenkin pimahtanut ja eka hammastahnat on olleet vaan huulilla ja sit ajan kuluessa pitkin naamaa ja ilmeisesti nyt sit tukassakin?
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
mä muistelin et sillon sellanen tausta et se on ollut joskus kaunis ja jossain hammastahnamainoksessa ja sit jotenkin pimahtanut ja eka hammastahnat on olleet vaan huulilla ja sit ajan kuluessa pitkin naamaa ja ilmeisesti nyt sit tukassakin?

Ei. Hän on ollut kaunis, jopa paikallinen missi. Joutui väkivaltaisesti raiskatuksi nuorena, sen jälkeen toiminut näin.
 
paikallinen
Alkuperäinen kirjoittaja tätsy:
Kassinainen on nähty Joutsan seudulla kolme päivää. On istunut nelostien varressa ja siirrellyt kassejaan. Lauantai-iltana klo 21 jälkeen liftaili Jyväskylän suuntaan.
Peesi, vahvistan. Uskomatonta että tähän(kin) asiaan löytyi 2+ sivuilta vastaus!
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
mä muistelin et sillon sellanen tausta et se on ollut joskus kaunis ja jossain hammastahnamainoksessa ja sit jotenkin pimahtanut ja eka hammastahnat on olleet vaan huulilla ja sit ajan kuluessa pitkin naamaa ja ilmeisesti nyt sit tukassakin?

Ei. Hän on ollut kaunis, jopa paikallinen missi. Joutui väkivaltaisesti raiskatuksi nuorena, sen jälkeen toiminut näin.
mä muistan kuinka sillon 90-luvun lopulla sillä oli vain naamalla hammastahnaa. välillä vain osittain, eikä hiuksissa ollenkaan.. et ainakin tää tahnan lisäämisjuttu taitaa osittain olla todenperäistä..
tosta raiskauksesta mä en ole koskaan kuullut mutta kauneudesta kylläkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
mä muistelin et sillon sellanen tausta et se on ollut joskus kaunis ja jossain hammastahnamainoksessa ja sit jotenkin pimahtanut ja eka hammastahnat on olleet vaan huulilla ja sit ajan kuluessa pitkin naamaa ja ilmeisesti nyt sit tukassakin?
muistan kun olin pieni ja ihmettelin sitä kovasti, luulin että sillä oli vappunaamio :whistle: vieläkin sitä täälläpäin näkee useastikin..
 
mie vaan
Nyt muutamana päivänä tämä laukkumummo on ollut Nurmijärvi-Rajamäki akselilla kassiensa kera. Muistan nähneeni hänet viimeksi joskus kolmisen vuotta sitten täällä meilläpäin. Olen kuullut tarinaa, että hän olisi oikeasti muutamia vuosia sitten kadonnut naparetkeilijä Dominick Arduin, mutta taitaapi kyllä olla vanhempi...
 
Niinpä on näkynyt Nurmijärvellä viime viikolla ja viimeksi tänään hiissasi Rajamäkeä kohti laukkusarjaansa. Hoh hoi. Tuo Dominick Arduin -juttu oli kyllä älyttömintä, mitä tuon kassikasan päälle voi vielä kertoa - eikös Arduin ollut vielä elossa kun tämä eukko jo raahasi kassejaan?

Anteeksi ikävä sävy, mutta joudun itse esim. miettimään, mitä sanoisin asiasta lapsilleni - ne kun ovat kovin kärkkäitä muodostamaan omat näkemyksensä, jotka voivat olla peruja myös kavereilta jne. (eikä lasteni äitikään ole aina taitavin sovittamaan sanojaan lojaalisti).
 
oho
Bongasin tän mummun viime syksyn ja talven aikan täältä Kuusankoskelta, joku muukin jo mainitsi. Ajattelin että on tään meidän paikallisen "asumuslaitoksen" asukkaita mut ei sitte nähtävästi olekkaan.
Melkosia matkoja näkyy kulkevan jos me kaikki samasta ihmisestä puhutaan :/ Ei mikään paikallinen "kylähullu." Mut kyllä kuvaukset samaan sopii, suht asiallinen vaatetus (mut noin yleensä ottaen siivoton) ja niitä kasseja jumalaton määrä. Siirsi niitä muutama kerrallaan aina eteenpäin ja sitte haki lisää. Ikäänku muutti koko ajan eteenpäin. Pyöri täällä mun mielestä useamman viikon kun siitä niin paljon juttuakin liikkui, ihmiset kerkisi näkemään.
Sääli häntä.
 
Näin ton mummelin joskus 1,5 vuotta sitten istuskelemassa laukkunsa päällä nelostien varressa Järvenpään eteläisen liittymän jakajassa pimeellä ja kylmällä. Meinas sydänkohtaus iskeä kun näin sen vasta ihan kohdalla kun ajovalot osui. Olisin jäänyt jututtamaan taikka soittamaan apua, mutta takana tulevan auton täti kerkes ensin.
Mahtaa mummolla olla rautanen kunto jos oikeesti noin pitkiä matkoja sitä kassimäärää kantaa mukanaan, mutta miten se voi muka nukkua hangessa?
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja triina:
Vuosi-kaks sitten kesällä liikkui Hämeenlinnassa!!! En tiennytkään, että on Suomi-kiertueella!
juu ja samoihin aikoihin pyöri myös turengissa. Mies soitti hätäkeskukseenkin siitä kun ajateltiin olevan avun tarpeessa, mutta kertoivat sieltä että on tuttu tapaus eikä sillä oo hätää.
 

Yhteistyössä