Tiiättekö sen naisen joka kuljeksii ympäriinsä miljoonan kassinsa kanssa?

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
Minä näin tapauksen 14v sitten...edelleen kulkee siis. Mikähän hänen tarinansa on...?
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläköhän Kuopion suunnalla liikkuu nainen, jolla on kasvot ja tukka "koristeltu" hammastahnalla?

Kyllä ainaskin jokunen aika sitten näin sitä vielä keskustassa
Minä näin tapauksen 14v sitten...edelleen kulkee siis. Mikähän hänen tarinansa on...?
Vastattiinkin jo tuossa aiemmin...
 
Nippeli
Hersileijaa, eikö kukaan nyt oikeesti ota vastuuta tästä mummosta? Eikö joku maksettu hoitokoti ois paras paikka? Eihän tuo ole normaali ihmisen elämää. Yhteiskuntakin tajunnee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nippeli:
Hersileijaa, eikö kukaan nyt oikeesti ota vastuuta tästä mummosta? Eikö joku maksettu hoitokoti ois paras paikka? Eihän tuo ole normaali ihmisen elämää. Yhteiskuntakin tajunnee.
ei sinne hoitoon pääse edes kaikki jotka haluisivat, ja jos tuo muori ei kenellekkään vahinkoa aiheuta, niin miksipä väkisin hoitoon viemään? asunto tuo mukanaan vastuuta ja velvollisuuksia. monet asunnottomat eivät siitä syystä edes halua asuntoa. elävät sitten mielummin "taivasalla" ilman huolia vuokra-, vesi- ja sähkölaskuista yms.
 
sss
Hausjärvellä taisi tämä samainen nainen olla tänä keväänä... uskomaton mikä määrä niitä kasseja ja laukkuja oli. Kirjastossa satuin olemaan samaan aikaan, tuoksahti vähän epämiellyttävällä tämä nainen. Kassit sillä oli kirjaston ulkopuolella kasassa, osa pressulla peitettynä. Lapsetki oli aika ihmeissään.
 
mie
En ole nähnyt naista, mutta Helsingissä oon nähnyt yhden miehen joka talvella
kovilla pakkasilla kulki olemattomilla kengillä ilman sukkia ja kantoi ikivanhaa,
repaleista Stockmannin kassia kainalossaan ja näytti siltä että kassissa olisi ollut
sanomalehtiä(ja nekin varmaan vanhoja).
Mies on nelikymppinen, hiukset roikkuvat harteille ja housutkin vähän repaleiset.
Näin miehen toisenkin kerran ja taas sama repaleinen kassi kainalossa.
Sääliksi käy. Miksiköhän tuollaiseksi on tullut tämäkin mies?
Onneks en itse ihan tuollaiseksi ole vielä muuttunut.
 
Sisupussi
Joo edelleen näyttää kiertelevän suuren laukkukasansa kanssa. Tänään täällä Kiteen keskustassa näin. Sisukas nainen. Niin tai mitkä hänen todelliset motiivit lienee tuollaiseen elämään? Tuskin kovin nautittavaa eloa ja olemista. Tulee mieleen ettei olis jotenkin henkisesti sairas ihminen. MIssä hänen omaisensa ovat?
 
Laukku-Leena
oli Varkauden ja Joroisten alueella viikko-pari sitten. Tässä juttua Joroisten lehdessä http://www.joroistenlehti.fi/Etusivu/laukkuleena_kiert%C3%A4%C3%A4_suomen_teit%C3%A4_10270541.html
 
lilli
Alkuperäinen kirjoittaja Sisupussi:
Joo edelleen näyttää kiertelevän suuren laukkukasansa kanssa. Tänään täällä Kiteen keskustassa näin. Sisukas nainen. Niin tai mitkä hänen todelliset motiivit lienee tuollaiseen elämään? Tuskin kovin nautittavaa eloa ja olemista. Tulee mieleen ettei olis jotenkin henkisesti sairas ihminen. MIssä hänen omaisensa ovat?
Ei se kenestäkään hullua tee jos tuollein elää.. jokainen elää miten elää!!
Joku voi tosiaan nauttia tuollaisesta vapaudesta. ei kaikkien tarvii sama mallin mukaan elää!!
 
Harri
Näin naisen viikko sitten Imatralla ja oli menossa pohjoista kohti. Juttelin hänen kanssaan, mutta en muista, että mistä on kotoisin. Hän on liian nuori saamaan eläkettä (omien sanojen mukaan) ja kunnissa suhtautuvat nuivasti, jos pyytää rahaa toimeentulotukeen. Sanoi elävänsä pulloilla.
Kuulin, että oli seuraavana päivänä Parikkalassa....

Hänen elämäntapansa on oma valinta.
 
Tunturisatu löytyi Itäsuomesta
Olen jututtanut laukku Leenaa kesäkuun aikana, juhannuksen tienoilla, olin itäsuomessa lomalla mökilläni pysähdyin useita kertoja kesä-heinäkuun taitteessa häntä jututtamaan. Jätin jotakin hänelle pysähtyessäni, lähinnä pitkään ulko-olosuhteissa säilyvää ruokaa ja juomia, vettä hän sanoi hakevansa päivittäin lähitaloista. Erittäin fiksu ihminen tuntui olevan. Onnea Laukku-Leenalle minä olen palannut jo etelä-suomeen en tiedä onko Leena vielä itäisen suomen alueella.
 
lahest
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja =D:
mä oon aina luullu sitä vaan kaupunkitarinaks ;)
Ihan niinku sitä naista joka lahdessa odottaa lapsenlapsensa juoksevan tien yli hänen luokseen (on joskus vuosia sitten jääny auton alle)... Hei kertokaas onko nää totta?
siin jossain mäkihyppymäkien kohalla tiellä on useammin seisoskellu nainen ja huitoo kauheesti :/
Joo tuo on se kärpäsenmäen mummo, joka oli tuossa mäellä jo silloin, kun olin vielä pieni ja on edelleen. Ohjaa siinä liikennettä. Näyttää käsimerkeillä jos jollain ei ole ajovaloja tai ei muista ajoissa näyttää vilkkua. Tuo on täyttä legendaa, että joku hänen sukulaisensa olis jäänyt siinä auton alle, sellasta ei ole tapahtunut vaan joku on vaan laittanut tollasia juttuja liikkeelle. Kaveri on jonkun sortin tuttu tän mummon omaisen kanssa ja hänen mukaansa on mummo vaan ihan liikenteenvalvojana. Mummo tulee muuten tosi iloiseks kun sille morjestaa ohimennessään.

Mä oon kuullu et sen poika ois jääny auton alle siinä Kärpäsenmäessä ja siks ois ohjaamassa liikennettä siellä. On ollut Karpossakin ja huitoo tosiaan, kun ohjaa liikennettä :) Youtubessakin taitaa löytyä Kärpäsenmäen mummona. Mut se ei kyllä aina moikkaa, kun sille moikkaa... Lähes päivittäin ajoin siitä ohi parin vuoden ajan, joten kai se kyllästy muhun ;) Tai sit mä ajoin väärin...

 

Yhteistyössä