+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13
-
13.03.09, 22:40 #1inkeriVierailija
Peräpukamien hoito, kotona vai lääkäriin?
Ovat vaivanneet jo todella pitkään. Tai oletan, että on kyse peräpukamista, oikeasti en tiedä. Verta vuotaa lähes joka päivä. Ja totta kai satuin vastikään lukemaan, että kyse voi olla vakavammastakin...
-
-
13.03.09, 22:43 #2lissuVierailija
Alkuun voit koittaa apteekin reseptivapaita tuotteita, mutta jolleivay ne tehoa, kannattaa soittaa samantien terveyskeskukseen. Reseptilääkkeet auttoi ainakin mulla tosi nopeasti. Turha tuosta vaivasta on kärsiä, kun siihen löytyy hoitokeinoja!
-
13.03.09, 22:47 #3inkeriVierailija
Voi vitsi, tähän vaivaanko on olemassa lääke? Ja vieläpä reseptivapaa? No tämän siitä saa kun ei kehtaa kenellekään valittaa.
-
13.03.09, 22:50 #4
Juu, kokeile niitä käsikaupan tuotteita ja jos et saa apua, niin lääkärille ja pyydä resepti sellaiseen lääkkeeseen kun Neoproct.
Mulla ainoa joka tehosi oli tämä.
Niitä on voiteena ja peräpuikkona.
-
13.03.09, 22:54 #5lissuVierailija
Lääkettä löytyy, ja montaa sorttia! Rohkeasti vaan apteekkiin, toi on NIIIIN yleinen ongelma että ne ei oo moksiskaan jos kyäiset niiltä neuvoa. Esim. hädesalva on aika hyvä reseptivapaa tuote, auttaa siihen kipuun. Mutta jos ei oireet helpota, ni soita tosissaan lääkärille ni saat ittes nopeasti kuntoon
-
13.03.09, 22:57 #6entäs josVierailija
Mitäs jos noita ei hoida mitenkään? Mitä seurauksia voi tulla?
nimim. yli 15 vuotta mukana kulekeneet eikä hoidettu mitenkään
-
13.03.09, 23:02 #7inkeriVierailija
Kiiiitos ja jes! Toki ongelman syy jää jäljelle, eli mun maha ei kestä hiivaa (tai jotain mitä on ruoissa joissa on hiivaa), vaan tulee ummetusta ja jää suolistoon jumimaan. No, jos saisi pidettyä tiukan kuurin ja käyttäisi sitä lääkitystä, voisi nähdä tuleeko apua.
-
13.03.09, 23:04 #8noita2VierailijaEnsinnäkin ne on välillä niin perseleen kipeät ja toisex; niiden hoito hirttämällä on helppo hoitotoimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos
-
13.03.09, 23:07 #9lissuVierailijaJos ne eivät vaivaa koko ajan ja vuoda aina ulostettaessa verta, niin eipä niille sitten tarvinne mitään tehdä. Ellei itse halua. Mutta jos pukamat vuotavat verta, niin kyllä ne kannattaa silloin hoitaa. Ei voi olla hyvä asia, jos peräaukon seutu on jatkuvasti haavoilla ja tekemisissä ulosteen kanssa. Ja se hoito on ihan oikeasti aivan älyttömän helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos
-
13.03.09, 23:08 #10lissuVierailija
Sanoinpas taas tyhmästi " vuoda aina ulostettaessa verta" , tarkoitin tietty että vuoda verta aina ulostettaessa.
-
13.03.09, 23:14 #11entäs josVierailijaVerta ei tule -joka- kerta eivätkä kamalan kipeätkään ole. Olen pelkuri enkä uskalla mennä lääkäriin. Edes mieheni ei tiedä tästä *noloa*
Alkuperäinen kirjoittaja lissu
-
13.03.09, 23:14 #12entäs josVierailijaVerta ei tule -joka- kerta eivätkä kamalan kipeätkään ole. Olen pelkuri enkä uskalla mennä lääkäriin. Edes mieheni ei tiedä tästä *noloa*
-
13.03.09, 23:14 #13entäs josVierailijaVerta ei tule -joka- kerta eivätkä kamalan kipeätkään ole. Olen pelkuri enkä uskalla mennä lääkäriin. Edes mieheni ei tiedä tästä *noloa*
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Myleene Klass ja Ava
Brittiläinen tv- ja pop-tähti Myleene Klass puskee autoon esikoistaan Avaa, 5, jolla on selvästi hieman eri suunta. ...