*

Ihastunut mies käyttäytyy melko varmasti niin, että...
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 20. Osumia 20

Ketju: Ihastunut mies käyttäytyy melko varmasti niin, että...

merkit
    Vierailija

Ihastunut mies käyttäytyy melko varmasti niin, että...

jatka lausetta

päätön
    Vierailija
    sitä ei huomaa mistään...

Rukoilijasirkka
    Vierailija
    menee jatkuvasti hämilleen?

vieras
    Vierailija
    katsoo/vilkuilee ihastustaan koko ajan. On erityisen kohtelias ja herrasmiesmäinen ihastukselle.

vieras
    Vierailija
    Kuuntelee ihastustaan isossa porukassa herkemmin, huomioi tämän eri tavalla, ku muut, hakeutuu/ajautuu lähelle muka vahingossa.

Kyllä
    Vierailija
    ...hakeutuu ihastuksensa kanssa tekemisiin.

Ja jos miehestä on puhe, jossain vaiheessa tekee jotain asian hyväksi. Poikaset on erikseen...

pitää sinun yhteyttä facebookissa ja mesessä enemmän kuin tavallisesti tekee tikusta asiaa jotta voi jotain sanoa sulle. kun tapaatte ni hymyilee flirttailee... kyllähän se nyt huomaa

IhanaValo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni
    pitää sinun yhteyttä facebookissa ja mesessä enemmän kuin tavallisesti tekee tikusta asiaa jotta voi jotain sanoa sulle. kun tapaatte ni hymyilee flirttailee... kyllähän se nyt huomaa
    Jotkut ei huomaa..oma mieskin sai "iskeä" minkä kerkes mut en tajunnu että se ois kiinnostunut

mua
    Vierailija
    kyllä muhun ihastuneet on melkein aina pyytäneet suoraan treffeille tai jotain. Jotkut ovatkin sitten olleet niin reppanoita, että eivät ole kehdanneet, vaan ovat vaan laitelleet viestejä tms.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo
    Jotkut ei huomaa..oma mieskin sai "iskeä" minkä kerkes mut en tajunnu että se ois kiinnostunut
    tai sit sen vaan huono siinä iskemisessä

IhanaValo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo
    tai sit sen vaan huono siinä iskemisessä
    Voi kai se olla sitäkin, mut väittäisin että syytä on miussakin

ere
    Vierailija

tähän peesi

Kuuntelee ihastustaan isossa porukassa herkemmin, huomioi tämän eri tavalla, ku muut, hakeutuu/ajautuu lähelle muka vahingossa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja päätön
    Peesi tähän.

why not
    Vierailija

miksi ei?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja päätön
    Peesi tähän.

Lunatic
    Vierailija
    hiplaa ja rutistelee..

joojoo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ere
    Ai, mun mielestä tää on sellaista mitä ihastuneet naiset tekee ja kuvittelee sit että miehet tekee samalla tavalla. Ja sit kaikki ystävälliset ja sosiaalisesti aktiiviset miehet on ihastuneita...

Vierailija

Mää oon kans tän kannalla!

katsoo/vilkuilee ihastustaan koko ajan. On erityisen kohtelias ja herrasmiesmäinen ihastukselle.

ilmeisesti kaikki nuo mun ukot minkä kans oon seurustellu on ollu toooosi huonoja ilmasee asioita ko en mä oo huomannu et ne ois ollu kiinnostuneita..

Sitä ei aivan oikiasti huomaa mistään.

mä vaan
    Vierailija

Kyllä se

katselee, vilkuilee, hymyilee...

Pikavastaus Pikavastaus