Mitä silloin pitäisi tehdä, kun maailman eniten vituttaa?

näin
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-tuleva hottis-:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
kääriytyä vitutuksen huntuun ja vaipua vittumaisuuden syövereihin ja herätä taas uuteen vituttavampaan päivään...eipä siinä oikein muukaan auta.
Perin lohduttavaa. Kun tässä miettii, että miten sieltä vitutuksen hunnun alta pääsis pois ennenkuin järki menee.
Vaikea mun on neuvoa antaa kun olen samassa jamassa...mutta jos tästä on apua, niin mieti mikä sua vituttaa (eniten) ja korjaa se asia, jos pystyt.
 
:hug: Yrittää miettiä mitkä asiat on hyvin ja sitten miettiä ratkaisua niille asioille jotka on huonosti. Ja jos niihin asioihin ei itse voi mitenkään vaikuttaa niin sitten vaan päättää että ei murehdi niitä enää. Tiedän, että kuulostaa paljon helpommalta kuin on :ashamed:
 
Until June
Keskittyy olennaiseen kun vituttaa oikeen rankasti! Mulla toimii. Esim. jos mies vituttaa, keskityn lapseen ja annan ukon olla omissa oloissaan, hänestä pätkäänkään piittaamatta. Jos taas siivous tai muu kotityö vituttaa, otan vaan harjalla ja rikkalapiolla pahimmat villikset pois. Ja niin edelleen..
 
"daniela"
en tiedä, yleensä itte siinä pisteessä räyhään hetken,vaikka sitte itsekseni.. helpottaa kummasti..toinen vaihtoehto on että alan siivota yksin ja kiroan sitä kun kaikki sukatkin on prkl pitkin lattiaa.
 
himovemppaaja
vemputa ja jumputa naapuri siitä suivaantuu mut mukaan tuu jeejee
me hilloa syödään ja naapuria moititaan me vemputetaan jeejee
jumputus saa mielen ylenemään ja voit sanoa jeesjees
jos vituttaa voit vaikka antaa kaiken pois ja jumputtaa
jumputa jumputa beibe vemputa jees jees
kiljukaulabitchnow
 

Yhteistyössä