*

Kefexin antibioottikuuri ja imetys
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Kefexin antibioottikuuri ja imetys

paskanmarjat
    Vierailija

Kefexin antibioottikuuri ja imetys

Onko teillä jollain ollu imetysaikana kyseinen lääkekuuri? mulla sektiohaava tulehtui ja sain kefexinin. vauva ollut tähän asti massuvaivaton ja nyt yhtäkkiä kovat vatsanväänteet alkaneet. aiheuttiko teillä samaa?

ap
    Vierailija
    up

viola
    Vierailija
    Mulla oli kefexin kuuri rintatulehdukseen, kun vauva oli 3vkoa. ja kyllä, vauvalla tuli siitä mahavaivoja. lopetin kuurin ja kesken ja tulehdus uusiutui heti, joten jatkoin taas kuuria ja annoin vauvalle rela-tippoja mun kuurin ajan..

viiden muksun mamma
    Vierailija
    Mä muistelisin, että olisin syönyt tuon Kefexin kuurin rintatulehdukseen v. 2003. Vauvan vatsanväänteitä en ainakaan muista... Taitaa olla yksilöllistä.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja viola
    Mulla oli kefexin kuuri rintatulehdukseen, kun vauva oli 3vkoa. ja kyllä, vauvalla tuli siitä mahavaivoja. lopetin kuurin ja kesken ja tulehdus uusiutui heti, joten jatkoin taas kuuria ja annoin vauvalle rela-tippoja mun kuurin ajan..
    Mulla oli tulehdusarvo laskenut joten lopetin myös kuurin kesken....täytyy aloittaa uudestaan jos siltä näyttää. Haava on onneksi parantumaan päin. Kuinkahan kauan tuo lääke vaikuttaa lapsen elimistössä....Muistatko kuinka pian sun vauvalla oireet helpotti?

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma
    Mä muistelisin, että olisin syönyt tuon Kefexin kuurin rintatulehdukseen v. 2003. Vauvan vatsanväänteitä en ainakaan muista... Taitaa olla yksilöllistä.
    Mulla tuli itelläki vatsa kipeäks ja sentakia aattelin että jos vauvallaki tuli siitä. Mutta tokihan tää voi olla normaalia vauvan vatsaoireilua tai alkavaa koliikkia :/

Kannattas varmaan kysyä lääkäriltä jotain toista kuuria, kun että lopettaa täysin antibiootin.. On niitä varmasti muitakin, jotka sopii taas paremmin vauvalle.

ap
    Vierailija
    Mäkin annan noita rela-tippoja mutta emmä usko että ne auttaa paljoakaan noin pienen elimistöä kun lääkkeet on niin voimakkaita.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina
    Kannattas varmaan kysyä lääkäriltä jotain toista kuuria, kun että lopettaa täysin antibiootin.. On niitä varmasti muitakin, jotka sopii taas paremmin vauvalle.
    totta

viola
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Mulla oli tulehdusarvo laskenut joten lopetin myös kuurin kesken....täytyy aloittaa uudestaan jos siltä näyttää. Haava on onneksi parantumaan päin. Kuinkahan kauan tuo lääke vaikuttaa lapsen elimistössä....Muistatko kuinka pian sun vauvalla oireet helpotti?
    vauvan oireet helpotti jo seuraavana päivänä kuurin lopetuksesta.. ja ei relatipat poistaneet täysin mahavaivoja mut huomasin niistä helpotusta olevan vauvalle kuitenkin

ap
    Vierailija
    osaatteko sanoa että kuinka kauan tuo vatsaoireilu kestää jos johtuu lääkkeestä.....aattelin vaan et jos onkin normaalia vauvan mahaoireilua.

ap
    Vierailija
    ai viola ehtikin jo vastata

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    vauvan oireet helpotti jo seuraavana päivänä kuurin lopetuksesta.. ja ei relatipat poistaneet täysin mahavaivoja mut huomasin niistä helpotusta olevan vauvalle kuitenkin
    no meillä ei kyllä helpottanu....kai tää on sitten jotain muuta

Pikavastaus Pikavastaus