Mistä voisi ostaa käytetyn hääpuvun?

  • Viestiketjun aloittaja --------
  • Ensimmäinen viesti
asiakaspalvelu
Alkuperäinen kirjoittaja rahansa menettänyt:
älkää missään nimessä uskoko tuohon euro1supplyn kauppaan. saattaa joutua kirkkoon menemään alasti:) tosissaan ukko on joku ulkomaalainen ja ei ota hommastaan mitään vastuuta. jos puku on vaikka väärän kokonen tai rikkinäinen niin voit palauttaa sen mutta itse maksat postikulut, myös takuuhommissa!! eli ei palautus sopimusta firmalla!! äijällä on kiirettä kaupan asiakaspalveluksessa mutta silti sillä on aikaa googlettaa surosupply keskusteluja ja selitellä paskaa että hänen osalta homma toimii. eka kerran näen tollasen myyjän joka kirjautuu jopa foorumeihin ja yrittää selitell asioita. minua hän huijas kans kaupassa, myi täyttä paskaa!! lupasin pistää sanan kiertään ettei muut sortus tähän firmaan toivottavasti tuottaa tulosta ja pulju kaatuu.
arvioitu toimitusaika sis. valmistus noin 20-25 arkipv.

Älä osta jos sinulla häät 15pv. jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja rahansa menettänyt:
jos puku on vaikka väärän kokonen tai rikkinäinen .
Kyllä voit palauttaa ja maksamme koko summa takaisin sis. postikulut. Kuitenkin miellä vika% - 0!

Vielä kerran lue palautteita sivuillamme www.euro1supply.com ja älä usko kilpailijamme.
 
jokuvain
ei paljon hetkauta ihmisiä nuo teidän asiakspalautteet. itehän te valtsette mitä palautteita näytätte ja voihan niiträ jokainen itse postailla. pitkät lista varmasti negatiivisiä palautteita tullu ja nuo muutama hyvä palaute!!! huonosti on asiat ku muutamasta viestistä on osa jopa ulkomaalaisten palautteita vaikka ne ei kyllä edes suomen liikkeen kautta tilaa tavaraa. löytyyhän tämä pulju ulkomailtakin. mut aika hyvin jos tällä myyntitaidolla on saatu 8 suomalaista positiivista kommenttia. luultavasti loput asiakkaat on antaneet negatiivista palautetta joita ei voi julkaista. eihän nuo viestit edes vaihdu ja itsekki lähetin negatiivisen palautteen mutta eipä julkaistu.
 
tuleva morsian
juuri tuosta samaisesta puljusta tilasin 27.6.09 hunnun, toimitusaika 7-15vrk..sain sen tänään 18.8.09!!tässä välissä olin ottanut 3 kertaa yht, jolloin olin muistuttanut etten ole vieläkään saanut tuotetta ja ellei tuotetta ala kuulumaan teen rikosilmoituksen ja vaadin rahani takaisin. toissa viikolla he vastasivat että tuote tulee sillä vklla ja jos en halua odottaa, ei ongelma , he maksavat takaisin. No, lähetin tilinroni etten halua enää sitä tuotetta koska olen joutunut odottamaan liian kauan ja haluan rahani takaisin. ei vastausta.. Tänään sitten tuote tuli ja sähköpostiini tuli viesti ettei kauppaa voi enää perua, koska tuote on jo lähetetty minulle jostain intokiinasta silloin kun he ovat meilini saaneet..just..oma moka, olisi pitänyt ottaa selvää paremmin.. mutta suositella en voi ja moni on saanut viallisen tai vääränkokoisen tuotteen. Oma huntuni oli kyllä sitten oikein nätti, toivottavasti pysyy sitten ehjänä..
 
jjjj
Itse löysin omani ihan alan liikkeestä 400? :) Nyt vuoden alusta niissäkin alkaa alet ;)
Mutta se on monesti nähty että nämä jotka myyvät oman pukunsa niin poikkeaa hirmuisesti siitä ostajan mausta.
Tiedä sitten ovatko saaneet niin haukkuja omasta puvustaan kun myyvät sen nopeasti pois :(

Itsellekin kävi näin kun etsin pukua niin muutamat morsiamet laittoi kuvia puvuistaan ja täytyy kyllä kauhistella kuinka joillakin on ollut pokeria mennä puvussa jossa juuri ja juuri tissitkin peittyy,siis niissä ei enään näkynyt pelkkä rintavako vaan ihan kunnolla kaikki.
 
Jukka
Alkuperäinen kirjoittaja Euro1Supply.Com asiakaspalvelu:
Varokaa mitä?

Jos kuoret vialliset missä on palautus?

Myymme erittäin suuri määrä hääput Suomeen joka kuukausi ja meillä ei ollut valittaa!

Yli 60 mallit ja mukautetut koot!

Lue palautteita sivuillamme www.euro1supply.com

Älä usko kilpailijamme!!!!! Kokeile itse.

Euro1Supply.Com asiakaspalvelu
Joo, minäkin tilasin tuolta kännykkään osia ja ikinä ei posti niitä tuonut.
TÄYSI HUIJARIFIRMA tuo Euro1Supply.com
"lue palautteita sivuillamme.."
NIITÄ EI VARMAAN HUIJARIT KIRJOITA ITSE?
VAROKAA.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja run:
Täällä hienoja ja edullisia:

http://www.peridress.com/shop/home.php
Ymmärräthän että nämä kuvat on alkuperäisistä kuvista ja puvut voivat olla hyvinkin erilaisia tullessaan kiinalaisilta ompelijoilta...
 
Heippali
Tilasin hääpuvun tuolta euro1supply joo tiedän että lupaavat 20-25 arkipäivää toimittaa, minulla mennyt jo 1 ja puol kk. Mutta otin sen huomioon. Onneksi hääni ovat vasta heinäkuun lopussa. Ja monet ovat sanoneet että muuten hyvä, kauan vaan kestää. tiedä sitä sitten mitä minulle sieltä tulee, kerron heti kun saan tietää. :)
 
vierailija_bibii
Unohtakaa kiinapuvut!
Facebookin kirppisryhmät ja häätori.fi, tori.fi ja naimisiin.info on täynnä laadukkaita, upeita pukuja. Kyllä sen viimeistään ihollasi huomaat, onko puku tehty kiinassa muovipitsistä vai onko materiaali laadukkaampaa guipurea..

Hääpukuliikkeissä kate on puvuissa ihan hurja, etsi itsellesi ihan vastaava, uudenveroinen puku käytettynä. Nyt valikoima on upeimmillaan ja joukossa ihan uniikkeja,ainutlaatuisia pukuja.

Omani löysin häätori.fi, hinta 500e ja puku sellainen, mitä ei heti vastaan tule. Ei tahroja, ei repeämiä, koristeet moitteettomassa kunnossa. Olen erittäin tyytyväinen.
 

Yhteistyössä