*

S-tilin ylitys
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: S-tilin ylitys

Minä mää
    Vierailija

S-tilin ylitys

Hitsit, mun S-tili on mennyt yli parillakympillä. Onpa hankala tili, kun ei pysy ajantasalla, miks ihmeessä käytetty summa ei mene heti varatuksi (käytössä Visa debit -kortti).
    Ottaa päästä ja tuleekohan tosta jtn seuraamuksia? Toiseen pankkiin mulla on Visa electron ja se sentis toimii niin, että pysyy ajantasalla.

Onko muilla vaikeuksia ton asian kanssa?

unikuu108
    Vierailija
    mut eihän debit kortti ole sama asia kuin electron. tilinylitysmaksu tulee.

äitykkä
    Vierailija
    Siitä menee muistaakseni 7-8 euroa tilinylitysmaksua. Hommaa Visa depit online- kortti, se on niinku electron että heti varmentaa.

Niin tai laittaa heti tilille rahaa.Mulle kävi joskus noin ja en huomannut niin lasku tuli kotiin jolla pystyi maksamaan

Minä mää
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora
    Niin tai laittaa heti tilille rahaa.Mulle kävi joskus noin ja en huomannut niin lasku tuli kotiin jolla pystyi maksamaan
    Mun täytyy tänään tallettaa sinne toi puuttuva summa, josko ei ehtis tulla noottia siitä...

Käy tilaamassa uusi debit joka on online, silloin toimii kuin electroni ja varaa summan samantien. Ilman erityistä sanomista tilaavat tuon offlinen joka toimii kuin pankkikortit.

oi
    Vierailija
    kauankos siinä sit menee enneku summa lähtee tililtä? meneeks siinä se pari päivää niiku pnakkikorteissakii?

Kannattaa ottaa siihen korttiin toiminto, joka varmistaa AINA tilin saldon.

Siirrä vaikka heti sinne S-tilille rahaa, että tilinylitys hoituu sillä.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot