*

Mistä shokkivärejä hiuksiin??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: Mistä shokkivärejä hiuksiin??

Mistä shokkivärejä hiuksiin??

Koetin googlettaa enkä löytänyt kun sellasia poispeseytyviä.. Vai oonks mä taas niin tyhmä etten tajua, että kesto-sellaisia ei olekaan?!? Mutta jos siis kestävämpiä versioita löytyy, niin mistä?

-Kiitos-

Iina
    Vierailija
    prismasta saa kestoshokkeja, samoin kampaamoista

Mä olen värjännyt pääni ihan parturissa.. ja ostin sieltä mukaan väriä kotiinkin..

Okei, pitänee siis kysellä kampaamosta ainakin.. Onkos mitään nettikauppaa mistä näitä saisi tilattua?

Mä olen ymmärtänyt että shokkivärit ovat aina suoravärejä ja niiden kestävyys ei ole koskaan kestovärien luokkaa.
    Itse ostan värini www.backstreet.fi
    Muoks, pintelin laittokin suoran linkin

http://www.backstreet.fi/shop/product_catalog.php?c=182

Mä tilaan tuolta.Itse värjään tuolla cerisellä omat hiukseni.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä
    Mä olen ymmärtänyt että shokkivärit ovat aina suoravärejä ja niiden kestävyys ei ole koskaan kestovärien luokkaa.
    Itse ostan värini www.backstreet.com
    Mulla kestää tää vihreä väri noin 2-3 viikkoa ennen kuin on niin haalea että haluan värjätä uudelleen.. tosin on se silloinkin vielä ihan vihreäksi tunnistettava..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pintelin
    http://www.backstreet.fi/shop/product_catalog.php?c=182

Mä tilaan tuolta.Itse värjään tuolla cerisellä omat hiukseni.
    Kiitti! *painuu tilaamaan pari purnukkaa*

Tuolla mainittiinkin että pysyy paremmin kun värjää useemman kerran samalla. Väriä elämään!

Ja sit tuli valinnanvaikeus..
    Mandarin, fire vai poppy red?? B)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna
    Mulla kestää tää vihreä väri noin 2-3 viikkoa ennen kuin on niin haalea että haluan värjätä uudelleen.. tosin on se silloinkin vielä ihan vihreäksi tunnistettava..
    Mulla lähtee se paras sokkiefekti heti ekassa pesussa :/ Sitten sininen tai violetti alkaa muuttua äklön vihertäväksi ja koko pehko on monikirjava :/

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo
    Ja sit tuli valinnanvaikeus..
    Mandarin, fire vai poppy red?? B)
    Mä voisin seuraavaks vaihtaa tuohon carnation pinkkiin kun tää cerise alkaa kyllästyttään.

lispetti
    Vierailija
    Mä kävin värjäämässä tukkaani kampaajalla sellaista punertavaa, ei kovin räikeää väriä. Ostin samalla kampaajaltani Revlonin punaväriä jolla sitten käsittelen hiuksiani pesun yhteydessä. Hanskat vaan käteen ja taiteilemaan punaväriä hiuksiin

Mulla lähtee se paras sokkiefekti heti ekassa pesussa :/ Sitten sininen tai violetti alkaa muuttua äklön vihertäväksi ja koko pehko on monikirjava :/
    Joo mulla on käyny sinisen kanssa samoin.. vihreä tuntuu pysyvän huomattavasti paremmin värin merkistä huolimatta..

cyber
    Vierailija
    Cybershopistakin saa.

Joo mulla on käyny sinisen kanssa samoin.. vihreä tuntuu pysyvän huomattavasti paremmin värin merkistä huolimatta..
    Vihreessä ei haittaa vaikka muuttuiskin vihreeksi
    Myyjä kyllä varotteli että kannattaa pestä hopeashamppoolla muuten voi muuttua vihreeksi. Tosin ei se shampookaan tuntunut auttavan, joten en sitten enään jaksanut sitä käyttää
    Täytyy varmaan sitten kokeilla seuraavaksi punaista.
    Harmittaa vaan kun tukkaani uppoaa 3-4 purkkia per kerta. Ja sitten se muuttaa väriä ekassa pesussa

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot