Ideoita kaipaan..missä viettäis 34v synttäreitä! (pk-seutu)

  • Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat ihana hyvä tahdon hellä lempeä sydämmen ystäväni ajatele laitan jos kertoisi
toisele maija tertsunen paras ystäväni lähden tänään leena huotari jonesuu keskussairala ja nyt
kertoisin sinule ja halun soitan hanellen on tärkeä asian kultaset hyvä päivä ja en äsken kysyn
eilen iltan kulin raija vuottilainen sen iloset meiletä nyt kysyn maija tertsunen saikon ottan itsele
pyttän kaunisti maija halun soitan sirpalta ja antasin sen päivi pouskari onnelinen kiitos luottan.
 
rauni vornanen
hei sinua ihana hyvä tahdon hellä lempeä sydämmen ystäväni kultainen sielun leppä paljon nyt kaunimmat auringo sydämmen lämmintä sydän ajatelen hän olin mietti ja olen sen päivä kiltti
en saa olenkan unitan kertoisin maija tertsunen päivi puoskari onko ovat tärkeä tykkä suloinen
ei muuta,hyvä päivän jatkan oman kotona iltanpäivän ilo valo loistan kirkas en vielä kertoisin ja
jatkat tänään.
 
rauni vornanen
hei sinua mite jaksat ihana hyvä tahdo hellä lempeä sydämmen paras ikuinen sen nyt olet uskon
ystäväni ymmärtäminen luotan paljon varalan rauni ryhmät keh.työntekeminen sirpa partanen
lahpun rintan sen ajatelen kaunimmat auringon lämmintän sydämmen ilo valo lostan kirkas taivaan suojan
enkeli eilen kähvin hammashuoloto luona saan uuden aikan lokakuu tiistai 11.10.näh sinulen hyvä päivän.
 
rauni vornanen
hei sinua ihana hyvä tahdon lämmintä sydämmen ystäväni kultaiset yhdeiseä kirkas silmät ja toivoon olen tykkä paljon sinua kaipan luottan mietti havelen saan uuden ikuinen suloinen oman veli osmo partanen lähden uuden joululahjan teitokone itselen nyt juolukuu perjantai 20.12.2013-2014 ja hyvää juolua uuden vuotta onnelisenen kokon perhet on tärkeä tammikuu perjantai 3.1.2014 nähdän toisean paras ystäväni tervesin oman elvi sirpa partanen ja kovastin ikävän sinua.
 
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat tänään ihana hyvä tahdon hellä lempeä sydämmen ystäväni ja meitti ajatelen auttan sinua suojan enkeli oman perhet auttan sinua kaipan paljon nyt olen tällän en ensiviikkon pättävät kukan tulen tilalen ja kertoisin seppo kähkönen toisen mennen viellän seuravan kertan rukoilen hyvä paras suloinen ystäväni sirpan luotan kaikkia auttaminen ja työnystäväni hyvä viikkoloppun.luotta uskon ymmärtäminen onnelinen ilo valo loistan kirkas tähti silmät hyvä kaunimmat sujan enkeli hyvä yöttä.
 
rauni vornanen
hei sinua mite jaksat ihana hyvä tahdo hellä lempeän sydämmen paras ystävävä kaipan paljon sinun ajatele vielä nähdä tulen taksin luoksen viellä perjantai 24.1.2014 kultainen sydämmen kovasti suloinen sievä ihana lämmintä sydämmen hyvä tahdo kultainen sydämmen.
 
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat ihana hyvä tahdo hellä lempeä sydämmen ystäväni olen pyttä vaikea ja ne jaksan tanssi koskin paljon
ristiselkä ja nyt hauku pahasti minua pia hakala en yhmärtäminen muostan kertoisi sinule niin haikea toivon vielä ajatelen mielessä
paras ystäväni autta ja en koskan luotta haikea kultasen mustan vielä sinua esimäisen kerttan sinun oman viisi lapsen kysilin parasa
ystäväni olin kysyin minua tulen teilen sahnoton kertan luona 26-vuotta yhdessän ikuinen onnelinen sen päivän mikä tulttin pikkä
yhdeissä taas samassa työnpäivän 1988-yhdeinen matkan sirpa sisko hannele partanen rauni marjatta vornanen suojan enkeli
en halun ollan vielä hän on poika oikea tomi hirvonen ei olen kysyn olenkan laittan touhula kuuluu sinen pyttä kaunitis sen olenka .
miksi tervesin perhet teilen ja huomenna nähdän vielän yhdässä melä oikea tärkeä sirpa partanen eila hakkarainen kaunimmat
 
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat ihana hyvä tahdo hellä lempeä sydämmen ystäväni olen pyttä vaikea ja ne jaksan tanssi koskin paljon
ristiselkä ja nyt hauku pahasti minua pia hakala en yhmärtäminen muostan kertoisi sinule niin haikea toivon vielä ajatelen mielessä
paras ystäväni autta ja en koskan luotta haikea kultasen mustan vielä sinua esimäisen kerttan sinun oman viisi lapsen kysilin parasa
ystäväni olin kysyin minua tulen teilen sahnoton kertan luona 26-vuotta yhdessän ikuinen onnelinen sen päivän mikä tulttin pikkä
yhdeissä taas samassa työnpäivän 1988-yhdeinen matkan sirpa sisko hannele partanen rauni marjatta vornanen suojan enkeli
en halun ollan vielä hän on poika oikea tomi hirvonen ei olen kysyn olenkan laittan touhula kuuluu sinen pyttä kaunitis sen olenka .
miksi tervesin perhet teilen ja huomenna nähdän vielän yhdässä melä oikea tärkeä sirpa partanen eila hakkarainen kaunimmat suojan enkeli hyvä yöttä.
 
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat ihana hyvä tahdon hellä lempeä sydämmen ystäväni laitan olen valmis lähden tänään mennen
kuntatalon työharjotelun jaana nevalainen luoksen olen kello12.00 ja halun nähdän mulla sinulen tärkeä asian ja kapan miksin
kertoisin tänään sen meidän juhlat 34vuotta olemen yhdeisen pitkän samalan kehitysvammaiset ohjaaja rauni v
 
sirpa partanen
hei sinua miten jaksat ihanna hyvä tahdon hellä lempeä lämmitä sydämmen kultaisen sydän parhat suloinen nyt laitan
kertoisin jos halun missä hän asun hän ihana hyvä tahdon
 
rauni vornanen
hei sinua miten jaksat ajatelen sen yhlästys lahja olet tärkeä uskon ymmärtäminen olemmen ikuinen kahdessätän ja luottan sinua
halun olla ikuisetti sen olen miettin kaipan kovastin saman 1988-2011-2012-2013-2014.5vuotta yhdessän kuljettan kohtavat
koskan koukkulukkon iso sydämmen lämmitän halaminen luottan sinua ja nyt kertoisin sen oikea poikan tomi hirvonen älä uskon
kulkeminen yhdessä ei saan toivon meittä väilin rikoitan olemmen yhdessän suojan enkeli hattaminen parhat jos ollan viellä kultaiset
sydän parhat uskon älä lasken rauni vornanen saan olla tärkeä puhelun ja paperin laitaminen luottan envosin jos on vaikea jos halun soittan sirpalen pelastan toimiston hakalan yksin jos luottan ystäväni sirpan.et tyrvani ainolon halaminen katson silmät
kirkas suojan peilin uskon ymmärtäminen hyvä yöttä.
 
rauni vornanen
hei sinua olen miten jaksat ajatele laitan tämän en uskon olenkan ja ihana hyvä tahdon hellä lempeä sydämmen olemmen rinnala
yhdessän luotan paljon suoran syvälän sattun kovastin saan vierenkän olemmen 18.4.2009-24.4 17.15 eilen24 kaikki samassa juuan toimintakeskus 1988 2012 ja hyvä paras ystäväni olen samman mukana yhdessä sirpa partanen 18.4.2009-pitkä eilen 24.kaikki samassa yhdessä juuan toimintakeskus 1988-2015 jos halun lasken yhdessä jos halun kertoisin jaana nevalainen
huomenna pyttän kovastin sekasin tänään anteeksin olen sekasin jos halun korjatelen huomenna aamun iltapäivän häntän
kunta talon jaana luona klo 14.30 t.sirpa
 

Yhteistyössä