Howrse - koukuttava hevospeli

  • Viestiketjun aloittaja siisii
  • Ensimmäinen viesti
"okei"
Olisi kiva pelata tätä, mutta alan nyt suhtautua vähän epäilyksellä. Kukaan ei osaa kertoa maksaako se jotain tai mikä ihmeen juttu se alennuskoodi on, ja nettisivu tilttaa joka ikinen kerta kun yritän lukea yleisiä käyttäjäehtoja suomeksi tai vanhemmille annatuja ohjeita. Aika epäilyttävää.
 
siisii.
Uudet pelaajat, laittakaa pliis sponsoriksi nicki siisii niin pääsen tehtävissä eteenpäin, sekä kansainvälisessä, että suomipelissä (suomalaisen version osoite siis www.howrse.fi)

Ei tosiaan siis maksa mitään :) Halutettaan voi käyttää rahaa, mutta ilmankin pärjää.

Joku kyseli turvasatamaa, se löytyy Breeding -> My office ja sieltä välilehti The Safe haven. Suomipelissä hevoskasvatus, sieltä oma toimisto ja taas välilehti turvasatama. Jos ei löydy, niin muistaakseni siinä oli joku aikaraja, kauanko pitää olla pelannut että sinne pääsee :)

Vanhat pelaajat: lisätkää kaveriksi nicki siisii suomi/intern.pelissä, vaihdetaan arpoja! :)
 
Howrsettaja
Tehtävät, eli tavoitteet löydät -> profiili ja siitä heti toinen, eli -> Tavoitteet. Pääset suorittamaan tavoitteita vasta kun olet mahdollisesti selvittänyt Ow:n tehtävät ja tiedät niiden loppuneen, jos olet saanut lahjaksi uuden hevosen. :)

Ja muuten ei howrsessa ole mitään epäilyttävää, jos tilttaa -> syytä konetta, monilla koneilla ei ole mitään ongelmia howrsen kanssa. :)
 
Unelma SP
Kantsii liittyy sinne, se on ihan paras sivusto ;)
Jos olet ajatellut liittyä sinne, laita Sponsorisi-kohtaan vaikka mun nimi Unelma SP niin lähetän sulle lahjan ;)
Haluatko mainostaa SUOMEN HOWRSESSA olevia asioita?
Astutustarjouksia, hevosiasi, hevoskeskustasi?
Käy tutustumassa sivustolle www.mainostahowrse.suntuubi.com
Lämpimästi tervetuloa!
(ILMAINEN)
 
"minsku"
howrse ei maksa mitään mutta pegasus tilistä joutuu maksamaan. mutta kyllä howrsea ilman rahaakin voi pelata. Itse pelaan nimimerkillä minsku1. en ole kertaakaan rahaa howrseen käyttänyt.
 
"Safir"
Joo että mä oon howrsessa Safir99...
Kiinnostaisko ketään ostaa yksisarvis ori minkä mä voisin muuttaa tammaks jos
haluut?? Mulla on 2 zeuksen salamaa. Sillä on harmonian pakkaus ja kaikkee muutaki! :)
Ainakin 2 passia haluisin.
 

Yhteistyössä