*

Howrse - koukuttava hevospeli
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 94

Ketju: Howrse - koukuttava hevospeli

"okei"
    Vierailija
    Olisi kiva pelata tätä, mutta alan nyt suhtautua vähän epäilyksellä. Kukaan ei osaa kertoa maksaako se jotain tai mikä ihmeen juttu se alennuskoodi on, ja nettisivu tilttaa joka ikinen kerta kun yritän lukea yleisiä käyttäjäehtoja suomeksi tai vanhemmille annatuja ohjeita. Aika epäilyttävää.

EXPERTTI
    Vierailija

Voi tyhmät!!!

Siitää pelistä oon suomenkielinenkin versio =PPPP
    Ite pelaan siellä nimimerkillä _KaMilla_ Ja _Coca-Cola_

BrittaPro
    Vierailija

haloo? :lle

pelaaminen ei maksa mitään ellet myöhemmässä vaiheessa osta passeja. Ilman passejakii pärjää hyvin!

"Moi"
    Vierailija

!!??

Howrsessa on tehtävä: Silitä turvasataman hevosia. En tiedä mistä turvasatama löytyy??!! Auttakaa mua! Olisin tosi kiitollinen Kiitos jos autat.

ttiuna
    Vierailija

Turvasatama

Turvasataman löydät kun menet hevoskasvatus>toimisto>turvasatama
    Turvasataman näet vasta kun sinulla on 10 jäsenyyspäivää

"hello kitty"
    Vierailija

howrse

mistä ne tehtävät löytää

"vieras"
    Vierailija
    missä suomenkielinen versio?

"joku"
    Vierailija
    Howrse wi maksa erikseen, ellet osta passeja jotka maksaa oikeaa rahaa.

siisii.
    Vierailija
    Uudet pelaajat, laittakaa pliis sponsoriksi nicki siisii niin pääsen tehtävissä eteenpäin, sekä kansainvälisessä, että suomipelissä (suomalaisen version osoite siis www.howrse.fi)

Ei tosiaan siis maksa mitään Halutettaan voi käyttää rahaa, mutta ilmankin pärjää.

Joku kyseli turvasatamaa, se löytyy Breeding -> My office ja sieltä välilehti The Safe haven. Suomipelissä hevoskasvatus, sieltä oma toimisto ja taas välilehti turvasatama. Jos ei löydy, niin muistaakseni siinä oli joku aikaraja, kauanko pitää olla pelannut että sinne pääsee

Vanhat pelaajat: lisätkää kaveriksi nicki siisii suomi/intern.pelissä, vaihdetaan arpoja!

Howrsettaja
    Vierailija

Hello Kitty:lle

Tehtävät, eli tavoitteet löydät -> profiili ja siitä heti toinen, eli -> Tavoitteet. Pääset suorittamaan tavoitteita vasta kun olet mahdollisesti selvittänyt Ow:n tehtävät ja tiedät niiden loppuneen, jos olet saanut lahjaksi uuden hevosen.

Ja muuten ei howrsessa ole mitään epäilyttävää, jos tilttaa -> syytä konetta, monilla koneilla ei ole mitään ongelmia howrsen kanssa.

norppman11
    Vierailija

Hei!

Howrse tilttailee usealla koneella eikä siinä ole mitään epäilyttävää. Kaikki jotka on howrsessa lisätkää kaveriks nick; norppman11 : )

Jenzuki
    Vierailija
    Mun tyyppini nimi on Howrsessa Jenzuki (: Ottakaa vaan kaveriksi. Mistäköhän noita alennuskoodeja saisi?... Yksää Jenzukille!

Unelma SP
    Vierailija

Moi :)

Kantsii liittyy sinne, se on ihan paras sivusto
    Jos olet ajatellut liittyä sinne, laita Sponsorisi-kohtaan vaikka mun nimi Unelma SP niin lähetän sulle lahjan
    Haluatko mainostaa SUOMEN HOWRSESSA olevia asioita?
    Astutustarjouksia, hevosiasi, hevoskeskustasi?
    Käy tutustumassa sivustolle www.mainostahowrse.suntuubi.com
    Lämpimästi tervetuloa!
    (ILMAINEN)

"minsku"
    Vierailija

no vastaan

howrse ei maksa mitään mutta pegasus tilistä joutuu maksamaan. mutta kyllä howrsea ilman rahaakin voi pelata. Itse pelaan nimimerkillä minsku1. en ole kertaakaan rahaa howrseen käyttänyt.

HIHII
    Vierailija

Tavotteet

nii siis mua häiritsee se etten pääse sitä tehtävää mikä on et pitää löytää salanen sivu

säde!!
    Vierailija

moi

mää oon howrsessa mun tunnus on säde!!

misi simi
    Vierailija

mistä puhutte?

mistä puhutte?

summer2
    Vierailija

Kaikki jotka etsii salista sivua!!

se löytyy kun menette pelaanjan Pai sivulle luette esittelyä niin löydätte salaiset sivustot!!

"katja"
    Vierailija

moi kaikki

tietääkö kukaan tään niinstä alennuskodeista... muuten oon howrsessa nimellä katja17

--Jade---
    Vierailija

Heh

Moi, oon howrsessa pelaajalla nimeltä --Ja Ois kiva saada kamuja. ))

--Jade---
    Vierailija

Sorry :/

Sori tost äskösest siihen tuli mihin sattu hymynaamoja.

tia-jero
    Vierailija

moi

ois kiva saada Howrsessa lisää kavereita pelaan siellä nimeltä tia-jero

"Safir"
    Vierailija

Moimoi

Joo että mä oon howrsessa Safir99...
    Kiinnostaisko ketään ostaa yksisarvis ori minkä mä voisin muuttaa tammaks jos
    haluut?? Mulla on 2 zeuksen salamaa. Sillä on harmonian pakkaus ja kaikkee muutaki!
    Ainakin 2 passia haluisin.

Tiiukisu
    Vierailija

HUOM

Huomatkaa, että howrsessa ei saa olla kuin YKSI TILI per naama, muuten voi menettää niitä karmapisteitä.
    Ja pelaaminen on ilmaista!

c vdv dv dv
    Vierailija

Angry ,,,,,,,,,,,,,,,,,

howse on niin vitun houno et koko peli on hanurist vedetty

Sivu(t) 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus