*

Kellään kokemuksia särkylääkkeestä Indometin 50mg?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 7. Osumia 7

Ketju: Kellään kokemuksia särkylääkkeestä Indometin 50mg?

tähtiä
    Vierailija

Kellään kokemuksia särkylääkkeestä Indometin 50mg?

Meinasi taju lähteä kun otin ekan pillerin mutta onneksi raastava kipukin lievittyi, olo on kun vähintään perhekossun juoneella, halpa känni tänä vappuna.. Vaikkei toistaalta kyllä naurata yhtään, ei ihan "kiva" sairaus mulla kuitenkaan epäilyn alla

Mutta siis onko kellään kokemuksia? mietin vaan kun tota pitäisi nyt viikko vetää 3x päivässä, että olenko mä ihan kanttu vei koko viikon..
    Toistaalta onneksi mies nyt kotona 3päivää..

ap
    Vierailija

nostan

^^

älytiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :_------------------D
    Vierailija

jepujee

vittu mulla ainakkaa mene kanttu yhtää sekasi vaikka vetelis sen 3x kerralla naamaan...
    Ei ala muutaku väsyttää vain...
    Itelle lääkäri määräs noit lääkkeit lihas kipuun..

ei kiitos enää koskaan
    Vierailija

Indometin

Indometin veti kuupan ihan jumiin. Jos vaan jotain muuta saa, sitä sitte. Harhat oli niin hämärät ja vaaralliset et huhhu. Ilmotus jouduttiin tekeen valmistajalle.

"sepe"
    Vierailija

aivan pihalla

Ekan kapselin jälkeen täysin pihalla. Arveluttaa jatkaa kuuria 3xpäivässä kaksi viikkoa.

ei kiitos enää koskaan!
    Vierailija

Älä vaan syö...

Indometin aiheuttaa toisille hyvinkin vaarallisia reaktioita jo ensimmäisen pillerin nauttimisen jälkeen, joista joudutaan tekemään ilmoitus.

Ittellä oli hengen lähtö lähellä!

viers
    Vierailija
    Jos on aiemmin joutunut popsimaan vahvoja kipulääkkeitä (tai viihteillyt) nii tällöin varmaan ok särkyyn. Mutta buranalla pärjänneille en suosittelis. Itse palautin moiset myrkyt apteekkiin js hain toisen vahvemman lääkkeen. En tykännyt tokkurasta vaikka pahimmat leikkauksen jälkeiset säryt katoskin.. Ei sovi muuten suolisto-ongelmista kärsiville, näin koin ja yks.puolen lääkäri ihmetteli miksi niitä edes oli määrätty.
    Jos vaan voi muuta saada niin kannattaa jättää väliin.

Pikavastaus Pikavastaus