*

Kadonnut ajokortti
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Kadonnut ajokortti

tunari
    Vierailija

Kadonnut ajokortti

Eihän ne poliisiasemalta soittele perään, jos joku tuo löytyneen ajokortin? Pitää itse soittaa ja tiedustella?

kyllä
    Vierailija
    soittavat

soittelee jos löytyy. mut kannattaa käydä hakemassa uutta.

Kyl ne miehelle lupas ilmottaa jos löytyy. Lompsan saiki tyhjänä takasin. Kortteja ei oo löytyny.

vieras
    Vierailija
    Mun mies hukkasi ajokorttinsa ja meni sitten aikansa odoteltuaan poliisiasemalle hakemaan uuden ja maksoi sen. Kului vuosi, niin hän löysi vanhan ajokorttinsa... arvatkaa mistä... lompakostaan! Voi elämän kevät. Oli vaan yksi lompakon taskuista niin piilossa, ettei sitä edes tajunnut taskuksi, ja mies oli sen sinne onnistunut jossain vaiheessa työntämään.

ap
    Vierailija
    Mitähän se uusi kortti maksaa? :S

vieras
    Vierailija
    http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf/page/70326145FF7F9ACFC2256BC3004492A0?opendoc ument

Näkyy olevan 40 euroa.

40e makso mulla vuos sitten tai 42. ne rupes kiukkuu ku hain vast muutaman kuukauden päästä ku oli hävinnyt.

kahden äiti
    Vierailija
    uusi kortti maksaa 40e, väliaikainen kortti (jonka saat käyttöön siksi aikaa kunnes uusi valmistuu) maksaa 10e. Näin ainakin helsingissä. Kaksi kertaa olen jo korttini hukannut, joten varma tieto

ap
    Vierailija
    Luulen kyllä, että kortti on jossakin kodin uumenissa joidenkin housujen tms taskussa, mutta en vaan löydä! Ajelempa sitten kortittomana. Pitää vielä katsoa ja sitten tilailla uutta...

Luulin, että olisi ollut kalliimpi.

joku tollai oli mullakin muistikuva ainut et unohdin kokonaa tuon väliaikasen

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Luulen kyllä, että kortti on jossakin kodin uumenissa joidenkin housujen tms taskussa, mutta en vaan löydä! Ajelempa sitten kortittomana. Pitää vielä katsoa ja sitten tilailla uutta...

Luulin, että olisi ollut kalliimpi.
    Joo ei se niin kamalan kallis ole. Ja 40 eur on hinta koko Suomessa, ei tommosissa viranomaisasioissa saa olla eri hintoja eri puolilla

jasu
    Vierailija
    Multa hukku ajokortti/lompakko Tallinnan laivalla vuosi sitten. Kun hain uuden (tilauksesta muutaman viikon päästä), seuraavana päivänä tuli poliisilta kirjallinen ilmoitus lompakon löytymisestä. Kaikki kortit+ ajokortti tallella, paitsi rahat :-/ Juu, sen 40 eur se maksaa +kuvat

Pikavastaus Pikavastaus