Kadonnut ajokortti

  • Viestiketjun aloittaja tunari
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun mies hukkasi ajokorttinsa ja meni sitten aikansa odoteltuaan poliisiasemalle hakemaan uuden ja maksoi sen. Kului vuosi, niin hän löysi vanhan ajokorttinsa... arvatkaa mistä... lompakostaan! Voi elämän kevät. Oli vaan yksi lompakon taskuista niin piilossa, ettei sitä edes tajunnut taskuksi, ja mies oli sen sinne onnistunut jossain vaiheessa työntämään.
 
kahden äiti
uusi kortti maksaa 40e, väliaikainen kortti (jonka saat käyttöön siksi aikaa kunnes uusi valmistuu) maksaa 10e. Näin ainakin helsingissä. Kaksi kertaa olen jo korttini hukannut, joten varma tieto :)
 
ap
Luulen kyllä, että kortti on jossakin kodin uumenissa joidenkin housujen tms taskussa, mutta en vaan löydä! Ajelempa sitten kortittomana. Pitää vielä katsoa ja sitten tilailla uutta...

Luulin, että olisi ollut kalliimpi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luulen kyllä, että kortti on jossakin kodin uumenissa joidenkin housujen tms taskussa, mutta en vaan löydä! Ajelempa sitten kortittomana. Pitää vielä katsoa ja sitten tilailla uutta...

Luulin, että olisi ollut kalliimpi.
Joo ei se niin kamalan kallis ole. Ja 40 eur on hinta koko Suomessa, ei tommosissa viranomaisasioissa saa olla eri hintoja eri puolilla :)
 
jasu
Multa hukku ajokortti/lompakko Tallinnan laivalla vuosi sitten. Kun hain uuden (tilauksesta muutaman viikon päästä), seuraavana päivänä tuli poliisilta kirjallinen ilmoitus lompakon löytymisestä. Kaikki kortit+ ajokortti tallella, paitsi rahat :-/ Juu, sen 40 eur se maksaa +kuvat
 

Yhteistyössä