Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
no hei
Mie oon tasan 160 senttiä ja painan 53-55 kg ja tää on tosi hyvä. Olin ennen raskautta 71 kilonen ja se kyllä ahisti :(
Kun alkaa mennä yli tuon 55 niin nipistän heti takaisin. Siinä on mun raja, ei vaakasta vaan olotilasta mitattuna. :)
 
muodokas
Alkuperäinen kirjoittaja tooyoung:
En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?
Se onkin kiinni siitä, millaisesta kropasta tykkää. Mulle tärkeää on, että peppu on muodokas, ja reidet, sekä loppuvartalo kiinteä. Ja jos tahtoo olla kiinteä, on silloin enemmän lihasta ja sehän painaa. Itse olen 160 cm ja painan 60.
 
mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
niin kai se riippuu vähän ruumiinrakenteestakin mutta silti olis kiva tietää mitä mieltä olette ja paljonko itse painatte jos olette 160cm?! Mulla on painoa vielä 72 kg mutta toivottavasti on laskusuunta...
alle 50
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
niin kai se riippuu vähän ruumiinrakenteestakin mutta silti olis kiva tietää mitä mieltä olette ja paljonko itse painatte jos olette 160cm?! Mulla on painoa vielä 72 kg mutta toivottavasti on laskusuunta...
alle 50
Alle 50 voi sopia teinille, aikuinen nainen näyttää tuollaisessa painossa yleensä kuivalta korpulta...

 
googlettamalla löysin tämän ketjun
Itselläni pituutta 160 cm tasan ja painoa juuri nyt 62 kg. Tämä on liikaa. Toisaalta alle 50 kg on selkeästi liian vähän, silloin on jo peppu luinen ja ihmiset kyselee että syönkö mitään. Ja olen kyllä hentorakenteinen, joten ei ole kiinni siitä.

Ihanne ehkä 52-54 kg. Siihen alan pyrkimään pikkuhiljaa.
 
Itse olen 162cm ja 50-55kg ois sopiva.. 50 painoin niin ei pahemmin lihasta kai ollut, olin luikero. Ja 54 apinoin kun olin käynyt jonkun aikaa salilla ja alko tuntuu hyvältä.
Et varmaan siihen tähtään sitten raskaudenkin jälkeen.
 
myy
160cm ja normipaino 47-49kg, nyt raskaana viimesillään paino 55kg.

vähän kauhistuttaa että millanen luuranko oon kun vauva syntyy ja imetys toivottavasti lähtee sutviintumaan..
 
vieras
Koko teini-ikäni painoin 64kg,ja kilot oli "oikeilla" kohdilla. Nyt vähän vanhempana painan 53kg, ja pituutta siis 164cm. Ei tissejä minkäänlaisia pärsiistä puhumattakaan..
 
Riippuu siitä mihin kilot kertyy.
Jos kilot kertyy vatsaan ja tissit on pienet oli sitten pyöreä tai hoikka, niin parempi olla hoikka. Jos taas kilot kertyy tisseihin ja hieman lantiolle, niin ei ole lainkaan niin tarkkaa ;)

Itse olen tuota tyyppiä, jolla pienet rinnat ja kilot kertyy helposti vatsaan ja sen jälkeen reisiin. Rinnat pienet olin sitten kevyempi tai painavampi... Joten parempi olla kevyempi. 50 kg on hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu siitä mihin kilot kertyy.:
Jos kilot kertyy vatsaan ja tissit on pienet oli sitten pyöreä tai hoikka, niin parempi olla hoikka. Jos taas kilot kertyy tisseihin ja hieman lantiolle, niin ei ole lainkaan niin tarkkaa ;)

Itse olen tuota tyyppiä, jolla pienet rinnat ja kilot kertyy helposti vatsaan ja sen jälkeen reisiin. Rinnat pienet olin sitten kevyempi tai painavampi... Joten parempi olla kevyempi. 50 kg on hyvä.
Joo,toi on aikas totta.
Ite oon 159 cm ja painan 53 kg.
Mutta rintaliivit on kokoa 65-70 D ja vyötärö mulla on ollut aina.
Eli peffaa on ja rintoja.

Mulle tä on ihan ok,miehen mielestä pari kiloa lisää,luut paistaa kuulemma kyljistä...
 
Ruumiinrakenteesta riippuen 50-70kg. :) Kuten joku aiemmin kommentoikin, niin olen samaa mieltä siinä, että mikäli kilot kertyvät rintoihin ja lantiolle/reisiin, niin saa painaa enemmänkin, mutta jos ei ole kovin "muodokas" vartalo, niin silloin on parempi olla hoikempi.
 
Olen 167 ja paino 53 ja viihdyn näin. Tosin ei ole kokemusta isompana olemisesta, kun synnytysten jälkeenkin painoin vähemmän kuin ennen raskauksia, kun ruoka ei pysynyt sisällä. Toi on siis mun normipaino ja pysynyt suht.samana 18-vuotiaasta lähtien, välillä tulee ehkä kilo heittoa suuntaan tai toiseen.
 
Joku
kaverini on 12w ja laihduttaa, mua huolettaa että meneekö se Anoreksian puolelle? ://
Se painaa tällä hetkellä 42-40 , ja mä painan 40. Hän puhuu kokoajan laihdutuksesta ja miten on syönyt. koulussa syö vain näkkärin. :'/
mitä mä teen ? :/

-11w tyttö.
 
Pusse
Oon kans 160cm, mutta painoa löytyykin sitten sellaset 78-79kg... Tosin just pudotin viitisen kiloa. Nyt yritän kerätä voimia jatkaa, on vaan pirun vaikeeta kun se jumi tulee...
Hoikimmillani aikuisiässä olen painanut 63 kiloa ja se olis jo hieno saavutus, mutta oishan se kiva painaa joskus viitosella alkavia lukuja... Joku 54 ois musta terveellinen ja hyvä paino meidän pitusille...
 

Yhteistyössä