*

Hautajaiskukat
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: Hautajaiskukat

sanna
    Vierailija

Hautajaiskukat

Millaisia kukkia kannattaisi valita hautajaiskimppuun? kun olen vielä melko varaton, niin mitkä kukat olisi edullisia ja kauniita?

x
    Vierailija
    Kysy kukkakauppiaalta mitä kukkia on nyt edullisesti saatavana, vaihtelee vuodenajan mukaan. Kerro kukkakauppiaalle paljonko maksat kukkalaitteesta, ja sit tehdään sen summan mukainen laite.

Laitteet maksaa 40 - 50 e, yleensä 40 e jos on neilikkapohja ja 50 jos on ruusupohja. Kimppuja saa edullisemmin. Neilikat on aina nättejä.

Meillä laite maksoi neilikoilla ja eustomoilla (?) 80 e, ruusuilla olisi maksanut reilusti enemmän. Kannattaa kilpailuttaa vähän kukkakauppoja. Ja kysyä hautaustoimistosta myös tarjousta laitteesta.

ap
    Vierailija
    Olisiko n.20? mahdollista saada minkäänlaista kimppua? esim. neilikoista

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Kyllä 20 eurolla saa jo kauniin kukkakimpun

vieras
    Vierailija
    Sä saat 20 eurolla todella kauniin surukimpun...itse olen ostanut sellaisia. Pyydät kukkakauppiasta tekemään nätin ja antamaan ehdotuksia.

hei
    Vierailija

Meillä maksoi 20e

2 kaunista oksaa liljaa ja siihen vihreää. Oli kaunis kukka ja myös sopiva ottaen huomioon suhteen laadun jne. Itse en toivo kukkia ollenkaan tai maks. todella pientä. Roskikseen ne menee kuitenkin enkä minä niitä ole näkemässä. Haaskausta.

Otan osaa suruusi.

vieras
    Vierailija
    Ja jatkan vielä, että harvemmin nykyään laitteita edes kaikki ostavat...ovat aivan liian hintavia. Ja lähinnä aivan lähiomaiset ostavat varsinaisia kukkalaitteita, vielä harvempi ottaa kalliit nauhat. Surukimppu on aivan asiallinen valinta, eikä useat sitä paitsi edes pidä nykypäivänä siitä, että rahoja käytetään kukkasiin...mun mummuni esim. ei tykkäis jos kaikki tuhlaisi hirveät summat tällaiseen. Onkin kyllä aina ollut luonnonkukkaihminen...

Mulla ollut kahdet hautajaiset lähiaikaina, toisesta kukkavihkosta maksoin 25e ja toisesta 60e. Yhtä kauniita, tämä kalliimpi oli vain aavistuksen isompi. En tajua mikä aiheuttaa tuollaisen hintaeron. Liljoja oli molemmissa ja neilikoita.

hermian haamu
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Becka
    Mulla ollut kahdet hautajaiset lähiaikaina, toisesta kukkavihkosta maksoin 25e ja toisesta 60e. Yhtä kauniita, tämä kalliimpi oli vain aavistuksen isompi. En tajua mikä aiheuttaa tuollaisen hintaeron. Liljoja oli molemmissa ja neilikoita.

Hintaero koostuu kukkien määrästä.

kukkia
    Vierailija
    mene kukkakauppaan ja kerrot summan jolla ne tekee siellä sulle sen kimpun
    yksinkertaista

Reilu vuosi takaperin sain kauniin kukkalaitteen 25e hautajaisiin. Kyllä 20e saa jo ivan kimpun. Kannattaa kysellä eri kukkakaupoista. Hinta erot voi olla tosi isoja.

Pikavastaus Pikavastaus