tehokkain resepti vapaa närästyslääke apteekista?

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja ja join piimää:
En suosittele edes kokeilemaan, koska bentsyylialkoholi voi aiheuttaa epilepsiaa:-(


Sakkaroosi (475 mg), esigelatinoitu maissitärkkelys, perunatärkkelys, talkki, magnesiumstearaatti, kevyt nestemäinen parafiini, aspartaami (10 mg, E951), anismakuaine (sis. mm. luonnollinen makea fenkoliöljy, luonnollinen anisöljy, maltodekstriini, bentsyylialkoholi, anetoli) ja lakritsimakuaine (sis. mm. luonnollinen kiinalainen kaneliöljy, maltodekstriini, bentsyylialkoholi, metyylisyklopentenoloni, anetoli).
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Siis missä on bentsyylialkoholia ??
Lisään itse. Ilmeisesti Renniessä. Kiitos valaisusta, enpä ole tiennyt.
Voi halleluujaa... :xmas: joo ja päänsärkylääke voi aiheuttaa päänsärkyä. Oikeasti. :xmas: Ei kannata syödä mitään lääkkeitä. ikinä.
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Siis missä on bentsyylialkoholia ??
Lisään itse. Ilmeisesti Renniessä. Kiitos valaisusta, enpä ole tiennyt.
Voi halleluujaa... :xmas: joo ja päänsärkylääke voi aiheuttaa päänsärkyä. Oikeasti. :xmas: Ei kannata syödä mitään lääkkeitä. ikinä.
Siis mikä tässä hätänä. Kommentoin vain toista kirjoittajaa. Ei minua se alkoholi siinä haittaa. En vain ollut tiennyt, että se saattaa aiheuttaa epilepsiaa. Siis pelkkä kommentti en minä Sitä pelkää.
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Siis missä on bentsyylialkoholia ??
Lisään itse. Ilmeisesti Renniessä. Kiitos valaisusta, enpä ole tiennyt.
Voi halleluujaa... :xmas: joo ja päänsärkylääke voi aiheuttaa päänsärkyä. Oikeasti. :xmas: Ei kannata syödä mitään lääkkeitä. ikinä.
Siis mikä tässä hätänä. Kommentoin vain toista kirjoittajaa. Ei minua se alkoholi siinä haittaa. En vain ollut tiennyt, että se saattaa aiheuttaa epilepsiaa. Siis pelkkä kommentti en minä Sitä pelkää.
Joo sori. lainasin väärää viestiä. Piti lainata sitä johka vouhkas siitä.
 

Yhteistyössä