*

karvankasvu raskausaikana!!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: karvankasvu raskausaikana!!

kumpi??
    Vierailija

karvankasvu raskausaikana!!

Onko se yleensä niin että tulee poika?!

Kutistunut
    Vierailija
    No niin ne väittää, mutta meille kyllä tuli tyttö

Meille tuli poika

molemmist akarvankasvu jumalatonta, yläkerrassa nukkuu tyttö ja poika. mikähän tästä kolmannesta sit tulee ku ei viel kamalasti kasva, kynnetkään ei oo kasvanu..

moimoi
    Vierailija
    Esikosen odotuksessa en huomannut karvankasvussa mitään tavallisesta poikkeavaa ja tyttö tuli. Kuopus oli poika ja koko raskausajan ihmettelin, että esim. säärikarvojen kasvu loppui lähes täysin. Kumma juttu :/

Kohta kolmen äitee
    Vierailija
    Mulla kahessa ekassa raskaudessa karvat rehotti ja kynnet ja hiukset oli tosi hyvässä kunnossa koko raskauden ajan, poikia on molemmat. Nyt kolmennella kerralla karvankasvu tuntui melkeinpä hidastuneen normaalista, hiukset + etenkin kynnet kaikkea muuta kuin hyvässä kunnossa. Saa nähdä, kumpi sieltä tässä muutaman viikon sisään sitten tulee...

Ekassa raskaudessa karvankasvu oli normaalia, hiukset ja kynnet todella hyvässä kunnossa. Poika tuli.
    Tässä toisessa karvankasvu hidastunut ja tukka huonossa kunnossa, ei kynnetkään mitenkään hyvin voi.. Saa nähdä, josko saisin sen tytön

vieras
    Vierailija
    karvankasvu, apua? ..ei mulla mitään ylimäärästä missään kasva

manna
    Vierailija
    mä olin ihmisapina ja tuotoksena kaksi tyttöä.

puddighinu
    Vierailija
    mulla lakkas tytöstä tyystin karvojen ja hiusten kasvu. Taitaa olla tämäkin aika yksilöllistä.

loppui mullakin
    Vierailija
    Poikaa odottaessa karvat kasvoivat ihan normaalisti. Sitten tytärtä odottaessa se karvankasvu loppui oikeastaan kokonaan.
    Kävin viikon 20-25 paikkeilla otattamassa brassivahauksella alapäänkarvat kaikki pois. Sen jälkeen olinkin yli puoli vuotta "posliinina" sieltä. Toisaalta olisin halunnut etteivät olisi enää alkanetkaan kasvaa..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot