Renault (Megane) Scenic 1997-1999

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Takana näyttää olevan "kunnon penkit" ettei mikään yhtenäinen.Ja varmaan keskelläkin 3-pistevyö ettei lanne?Tavaratilakin näyttää melko isolta?
Tuollainen harkinnassa.
 
meillä on
Tänään viimeksi ajoin töihin kyseisellä autolla. Jalkatila on muksuille ihanteellinen ja pidemmillä matkoilla "piirustusalustat vai miksi niitä kutsutaan"
Halpa ja tilava auto. Rattaat mahtuvat helposti takaluukkuu vaikka kasaamattomana. Pieniä vikoja noissa yleensä tulee, mutta hinta/laatu suhde on kyllä kohdallaan.

Ihmiset yleisesti haukuvat renault ym.. ranskalaisia autoja, mutta itse olen ollut tyytyväinen.
Meillä -98 malli.
 
meillä on
Juu, keskellä normaali vyö ja penkit saa irroitettua kokonaan pois autosta, jolloin toimii myös tilavana kuljetusautona. Kaiken kaikkiaan erittäin pätevä! +Penkkien irroitus on oikeasit nopeaa ja kätevää, ei hirveää säätämistä ja miettimistä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:
Tänään viimeksi ajoin töihin kyseisellä autolla. Jalkatila on muksuille ihanteellinen ja pidemmillä matkoilla "piirustusalustat vai miksi niitä kutsutaan"
Halpa ja tilava auto. Rattaat mahtuvat helposti takaluukkuu vaikka kasaamattomana. Pieniä vikoja noissa yleensä tulee, mutta hinta/laatu suhde on kyllä kohdallaan.

Ihmiset yleisesti haukuvat renault ym.. ranskalaisia autoja, mutta itse olen ollut tyytyväinen.
Meillä -98 malli.
Meiläkin ollut monta hyvää Opelia vaikka niitäkin täällä aina haukutaan. =)

 
Meillä on juuri tuollainen. Musta se on ollu tähän mennessä paras auto (kun meillä ei ole varaa uusiin ja kalliisiin). Me ollaan vältytty korjauksilta vielä, mutta kai näissäkin jotain tyyppivikoja löytyy, niinkuin kaikista autoista. Musta tää on kyllä niin ihaanteellinen, me ollaan edessä ja kaikki 3 lasta istuimissaan takana, ja jalkatilaa on hyvin. Myös rattaat ja matkalaukut mahtuu vielä konttiin.
 
Meillä oli ennen tuo auto ja mukava oli ajella. En olis luopunu, mutta mies halus amerikkalaisen mallin perheautosta :/
Mutta rellussa oli välillä niitä sähkövikoja meillä,mutta ne saatiin helposti korjattua. Ja talvella jos junaan laitto auton , piti se peruuttaa ylös.Muuten olis moottori jäätynyt. Tai no lunta olis tuuletus aukot tukollaan.
Mutta mukava auto oli =)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
http://www.hs.fi/autot/vikasarja/?merkki=Renault
Aikamoiset listat näkyi monessa merkissä olevan.
Meillä on ollut monta Rellua ja tosi hyviä ovat olleet, tuo tuolla mainitty puolavika oli meijän vm 2002 olleessa scenicissä, mutta tulivat aina hakemaan auton heti tien päältä ja korjasivat samantien jos oli kiire niin sain vara-auton maksutta alle.
 
Auto on 5 paikkainen. Että ei siihen ihan isoa perhettä pysty laittamaan. Takapenkit on nopea kaataa, tai jopa irottaa, jos tarvitsee sinne paljon tilaa..jos täytyy kuljettaa vaikka huonekaluja. Se hyvä puoli siinä tietenkin on, että sinne mahtuu tavaraa kuskin lisäksi paljon. Mä kyllä suosittelen :)
 
vieras
http://www.nettiauto.com/renault/scenic/2631801

Tuossa yhdessä autossa katsoin että tuleeko keskivyö katosta?Sehän voi mennä huonosti lapsella kaulan kohdalta?Tuo keskipenkki kun kuitenkin käytössä olis.
 

Yhteistyössä