Renault (Megane) Scenic 1997-1999

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:
Tänään viimeksi ajoin töihin kyseisellä autolla. Jalkatila on muksuille ihanteellinen ja pidemmillä matkoilla "piirustusalustat vai miksi niitä kutsutaan"
Halpa ja tilava auto. Rattaat mahtuvat helposti takaluukkuu vaikka kasaamattomana. Pieniä vikoja noissa yleensä tulee, mutta hinta/laatu suhde on kyllä kohdallaan.

Ihmiset yleisesti haukuvat renault ym.. ranskalaisia autoja, mutta itse olen ollut tyytyväinen.
Meillä -98 malli.
Minkähänlaiset rattaat? Matka? Koska ite etin just tässä autoa ja se tavaratila oli onnettoman pieni.Korkeutta on mutta syvyyttä ei kyllä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.nettiauto.com/renault/scenic/2631801

Tuossa yhdessä autossa katsoin että tuleeko keskivyö katosta?Sehän voi mennä huonosti lapsella kaulan kohdalta?Tuo keskipenkki kun kuitenkin käytössä olis.
?

 
Itelläkin oli autoa ostaessa se että takana myös keskellä oltava kunnon vyö. Näytti kaikissa 2000 vm autoissa ainakin olevan,siis farmareissa. Muita en akttonu koska tarvitaan paljon tavaratilaa. Ford focus tarttui sitten matkaan.
 
vieras
Juu tuossa scenicissä kanssa on kunnon vyö mutta katselin vain että tulee katosta (tuossa kun jokainen penkki takana erillään toisista) niin mietin miten menee vyö lapsella kun vyö ei tule penkistä.
 
Nalletar
Mä en tiedä noista vanhemmista malleista, mutta ainakin Renault megane 2008 on hyvin tilava takaluukku. Verrattiin moniin saman vuosimallin ja hintatason autoihin niin oli tilavammasta päästä.
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Auto on 5 paikkainen. Että ei siihen ihan isoa perhettä pysty laittamaan. Takapenkit on nopea kaataa, tai jopa irottaa, jos tarvitsee sinne paljon tilaa..jos täytyy kuljettaa vaikka huonekaluja. Se hyvä puoli siinä tietenkin on, että sinne mahtuu tavaraa kuskin lisäksi paljon. Mä kyllä suosittelen :)
meillä renault grand scenic, 7paikkainen.
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.nettiauto.com/renault/scenic/2631801

Tuossa yhdessä autossa katsoin että tuleeko keskivyö katosta?Sehän voi mennä huonosti lapsella kaulan kohdalta?Tuo keskipenkki kun kuitenkin käytössä olis.
keskivyö lähtee katosta, mutta penkissä on paikka, josta se katosta tuleva vyö pujotetaan ja tulee siten ihan normaalisti istujalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.nettiauto.com/renault/scenic/2631801

Tuossa yhdessä autossa katsoin että tuleeko keskivyö katosta?Sehän voi mennä huonosti lapsella kaulan kohdalta?Tuo keskipenkki kun kuitenkin käytössä olis.
keskivyö lähtee katosta, mutta penkissä on paikka, josta se katosta tuleva vyö pujotetaan ja tulee siten ihan normaalisti istujalle.
Ahaa,selvä juttu.Eli menee sitten lapsella hyvin.

 
toni hirvonen
pientä vikaa esim se epätasaseen käyminen vällillä oli pien vika puolan johto oli vähän hapettunut on jo korjattu nyt pitäs korjata esim pakoputki paikkaaminen tuuli lasi poraaminen ja takaloka suojan joku kumitulppa on lähtenyt pois pitää siihen kumiputkesta tehä uusi pohjan aattelin massata ja tuo ovi vika pitää laittaa uusi kiinike osa
 

Yhteistyössä