Pedofiilien nimet ja kuvat julkisiksi!!!

  • Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
ahdistunut
Toivoisin että noiden paholaisten yksityisyys poistettaisiin ja heidät "poltettaisi roviolla".

Sattuu niin saatanasti kaikkien uhrien puolesta. Mietin, että miksi heitä suojellaan. Okei, lapsien nimet tuskin pysyisivät salaisina, mutta varmasti aika moni tietää heidät paikkakunnalla kuitenkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mun mielestä jokaisella pitää olla se yksityisyys. Ei ole meidän asia vihata, eikä antaa anteeksi.
Jos sinun lapsesi joutuisi kokemaan tuon kohtalon niin oikeastiko et haluaisi, että syyllinen olisi tiedossa ja näin muut välttyisivät samalta kohtalolta. Mielestäni tuon voi ajatella pään työntämisenä pensaaseen. Ettet halua nähtä tai tietää asiasta mitään :( Tai näin minä ajattelen sinun ajatuksistasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos sinun lapsesi joutuisi kokemaan tuon kohtalon niin oikeastiko et haluaisi, että syyllinen olisi tiedossa ja näin muut välttyisivät samalta kohtalolta. Mielestäni tuon voi ajatella pään työntämisenä pensaaseen. Ettet halua nähtä tai tietää asiasta mitään :( Tai näin minä ajattelen sinun ajatuksistasi.
Mä haluaisin rangaistuksen sille, en sitä että siittä tehtäis medialööppi. Ajattele mitä haluat, mutta tuon mä oon töissä oppinut tähän mennessä, että tuo ei ole meidän ulkopuolisten asia alkaa syyllistämään ketään tai antaa anteeksi.

Muoks, ja se ei todellakaan vaikuta etten minä henkilökohtaisesti kävisi sitä läpi, mutta en todellakaan ihmisten kanssa joille asia ei edes kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mun mielestä jokaisella pitää olla se yksityisyys. Ei ole meidän asia vihata, eikä antaa anteeksi.
Jaa? No mun asiani on ainakin taata omien lasteni sekä tarvittaessa myös muiden lasten turvallisuus mikäli sitä joku uhkaa. Kyllä mua ainakin kiinnostaisi tietää jos esim naapurini olisi tuomittu pedofiili, hänen yksityisyytensä kustannuksella vaikka sitten. Lapsen oikeus koskemattomuuteen pitäisi olla suurempi kuin pedofiilin oikeus yksityisyyteen. Mun puolesta vaikka julkinen kastrointi mikäli syyllisyys on selvää.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mun mielestä jokaisella pitää olla se yksityisyys. Ei ole meidän asia vihata, eikä antaa anteeksi.
Älä viitti esittää.
Esittää mitä?
Parempaa ihmistä kuin muut joita näiden ällötysten suojelu ja hyysääminen raivostuttaa. Anteeksiantoa pedofiileille ja muuta paskaa nynnyilyä. Jotain pään silittelyä ja kuntoutusta. Pedofiilin on yhtä vaikea luopua mieltymyksestään kuin sinun muuttua pedofiiliksi. Äläkä ala, että he nyt eivät voi mitään sille millaisia ovat, mussutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Parempaa ihmistä kuin muut joita näiden ällötysten suojelu ja hyysääminen raivostuttaa. Anteeksiantoa pedofiileille ja muuta paskaa nynnyilyä. Jotain pään silittelyä ja kuntoutusta. Pedofiilin on yhtä vaikea luopua mieltymyksestään kuin sinun muuttua pedofiiliksi. Äläkä ala, että he nyt eivät voi mitään sille millaisia ovat, mussutusta.
Tekeekö se musta paremman ihmisen, että en ole samaa mieltä jostain asiasta?

Mä en ole puhunut MISTÄÄN MUUSTA kuin siittä, että mun mielestä niitä ei tarvitse julkaista. Joten älä ala jankkaan muita asioita mistä en ole sanonut omaa mielipidettäni, mä en todellakaan ole sanonut että he eivät voi sille mitään tai että lasten turvallisuutta ei tarvitse taata tai heille pitää järjestää joku vitun kuntoutus vai olenko?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Parempaa ihmistä kuin muut joita näiden ällötysten suojelu ja hyysääminen raivostuttaa. Anteeksiantoa pedofiileille ja muuta paskaa nynnyilyä. Jotain pään silittelyä ja kuntoutusta. Pedofiilin on yhtä vaikea luopua mieltymyksestään kuin sinun muuttua pedofiiliksi. Äläkä ala, että he nyt eivät voi mitään sille millaisia ovat, mussutusta.
Tekeekö se musta paremman ihmisen, että en ole samaa mieltä jostain asiasta?

Mä en ole puhunut MISTÄÄN MUUSTA kuin siittä, että mun mielestä niitä ei tarvitse julkaista. Joten älä ala jankkaan muita asioita mistä en ole sanonut omaa mielipidettäni, mä en todellakaan ole sanonut että he eivät voi sille mitään tai että lasten turvallisuutta ei tarvitse taata tai heille pitää järjestää joku vitun kuntoutus vai olenko?

Lue eka oma kommenttisi ja kuulostele miltä se saundaa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mun mielestä jokaisella pitää olla se yksityisyys. Ei ole meidän asia vihata, eikä antaa anteeksi.
Eikös pedo juurikin ole sitä mieltä, ettei uhreilla ole yksityisyyttä, kun kajoavat luvatta toiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä en tiedä, ehkä. Mä en ajattele pedofiilin aivoilla.
En minäkään, mutta he itse käytöksellään osoittavat, ettei yksityisyys ole minkään arvoista, joten miksi heille sitä suoda?
Itse en ole heidän yksityisyyden kunnioittamisen kannalla, mutta tähän on pakko kommentoida.
Ei meidän pidä vajota heidän tasolleen, siksi rikoksiinkaan ei vastata rikoksella.
 

Yhteistyössä