Nimi mustalle kissalle!

  • Viestiketjun aloittaja Nemi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Niin siis Pikku Myy on nimi mutta yleensä vaan Myyksi kutsutaan se on helpompaa :D Tuntee kyllä nimensä ei siinä mitään ongelmia.eikä täällä naapureiden tarvitse ihmetellä,että kukaan huutaisi pihalla Pikku Myytä,kun meidän kissat ovat vain ja AINOASTAAN sisäkissoja piste. Ei haluta niiden jäävän auton alle jne.
 
Nemi (ap)
Oho, onpa tullut nopeasti paljon vastauksia, suuri kiitos!!

Scarlett O Harava - joo, siitä tuo nikkikin tulee. Exäni ja hänen kaverinsa alkoivat läpällä kutsua minua monta vuotta sitten Nemiksi, kun kuulemma muistutin sarjakuvan Nemiä x)

Non compos mentis - Nero on hyvä ehdotus ja itse asiassa jo mielessäkin käynyt, mutta siitä tulee kyllä poika mieleen, erään tietyn Rooman keisarin takia.

Yksvaan - olen kuullut tuosta, että kissat ragoisivat s-kirjaimeen paremmin, mutta siitä en ole kuullutkaan, että i-kirjaimellakin olisi samanlainen vaikutus! Hyvä tietää.

Yksvaan, Plääh, Kissoja kolme - asun (valitettavasti) aika ikävässä lähiössä Helsingissä, täällä ei tulisi mieleenkään päästää kissaa vapaaksi. Tarkoituksena olisi yrittää opettaa rakas kissa valjasulkoiluun, ja vanhempien luona tai mökillä käydessä on myös ehkä tilaisuus päästä seikkailemaan vapaammin.

Piita-75: "naapurissa on ihana täysin valkoinen kisu, nimeltään Laku" - tuohan on ihan hauska, samalla periaatteella voisi laittaa tämän mustan kaunottaren nimeksi vaikka Lumi tms : D

Suuri kiitos kaikille vastanneille! Pistän kaikki ehdotukset mieleen ja mietin vielä...kerron sitten minkä valitsin nimeksi : ) Lisää ehdotuksia saa laittaa tulemaan, olen erittäin kiitollinen kaikista!

Minä lämpenen aina eniten joko suomalaisille, tai muuten suomenkielisen suuhun hyvin istuville nimille (=vrt. esim oma nikkini Nemi - ei varsinaisesti suomalainen nimi, mutta voisi ihan hyvin olla)
 

Yhteistyössä