*

miksi mun maha turpoaa heti kun syön tai juon jotain?!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: miksi mun maha turpoaa heti kun syön tai juon jotain?!

läski
    Vierailija

miksi mun maha turpoaa heti kun syön tai juon jotain?!

en ole mikään tikkulaiha, mutta vatsa on suht litteä esimerkiksi heti aamulla herättyäni, mutta heti kun syön aamupalan, niin plumps se lössähtää... nytkin mulla päällä tiukka toppi ja puolihame jossa kuminauhavyötärö. ennen ruokaa ei näkynyt mitään jenkkakahvoja tms, mutta ruuan jälkeen toi kuminauha painuu niin et tulee tollanen makkara... ja ihan sama mitä syön!! pitääkö mun lopettaa syöminen, mä vihaan tätä mahaa?!

v
    Vierailija
    Mahtaako olla vatsakataria......
    Mulla on ja vatsa käyttäytyy juurikin noin

v
    Vierailija
    Joku ruoka-aine allergia? Tosin joillain vaan maha turpoaa vaikkei ois mitään sellastakaan.

Mulla myös
    Vierailija
    Mulla on ihan sama juttu. Sitten sitä turvotusta vielä pahentaa kuukautiskierto eli loppukierrosta maha on turpeena kuin olisin raskaana. Näin kesällä ei kehtaa töihin mennä tiukassa t-paidassa, kun en halua kyselyitä raskaudesta, jota ei ole... Todella ärsyttävä vaiva. Mieskin erehtyy välillä kysymään, että olenko varma etten ole raskaana.

w
    Vierailija
    Mahahan kasvaa aina kun syö/juo?!

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja w
    Mahahan kasvaa aina kun syö/juo?!
    No joo, mutta ei nyt yhestä lihapullasta ole normaalia turvota kaksinkertaiseksi.

Minulla sama ongelma, ois kiva löytää ratkaisu.

Mulla myös
    Vierailija
    Tietysti maha kasvaa, kun syö tai juo, mutta mielestäni ei ole normaalia, että jos juon aamulla kupin kahvia/teetä tai vaikka lasin vettä ja niiden kanssa leivän niin hetken päästä näytänkin samalta kuin miltä näytän kuudennella kuulla raskaana. En muuten ihan helevatan ärsyttää. Iän myötä turvotus vain lisääntyy ja samoin tuo hormonaalinen turvotus loppukuusta alkaa olla jo ihan järkyttävää. Puolet vaatteista on käyttämättömänä vaatekaapissa, kun ei kehtaa laittaa päälleen. Ja minulla painoindeksi on alle 20.

mami
    Vierailija
    Sama ongelma täälläkin. Usein syönnin jälkeen menee maha myös 'kuralle' sen tuntee jo syödessä että nyt ei mennyt tämäkään ruokailu niin kuin pitäisi.

niin
    Vierailija
    Kokeilkaapa olla hetki viljatta, hiivatta ja sokeritta, hiilarit siis suhteellisen alhaalla, mut niitä ei tarvi edes laskea.. Mulla tää auttaa.

Pömppömaha
    Vierailija

Lightbulb Pömppömaha pois

Tee haku googlella: maha turpoaa.
    Lue Iltalehti: Pömppömaha pois. Jonssonin juuri sokerimahalle.
    Ja Duodecim-lehden artikkeli.
    Kerro auttoiko dieetti vai lääkäri.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat