*

lihaskrampit, mikä auttaa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: lihaskrampit, mikä auttaa?

tulen hulluksi
    Vierailija

lihaskrampit, mikä auttaa?

Minulla krampannut lihakset lähes koko kropassa jo 1,5 viikkoa.. Mikä voisi auttaa niiden loppumiseen? Magnesiumista olen lukenut,mutta kannattaako myös jotain muuta valmistetta kokeilla?

en kestä tätä jatkuvaa kramppaamista. Tulin siis jokunen aika sitten etelästä, ja lihaskouristukset alkoivat loman aikana...

Kyllä se magnesium taitaa parhaiten auttaa.

vieras
    Vierailija
    No eihän pelkkä lukeminen auta! Käy nyt vaan ostamassa sitä magnesiumia

tulen hulluksi
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    No eihän pelkkä lukeminen auta! Käy nyt vaan ostamassa sitä magnesiumia
    olen apteekkiin menossa illalla,kun menen töihin.. mutta haluan kuulla teiltä muilta,että onko myös muita rohtoja mitä kannattaa kokeilla... pelottaa ettei magneisum auta, ni olis varalle muita "rohtoja"..

Kiitokset vastanneille..

mistä muuten lihaskouristukset johtuu?

hemuli
    Vierailija
    Suosittelen vissyvettä se on auttanu mulla raudanpuuteki voi niitä kramppeja aiheuttaa, mut rautaa ei kannata alkaa napsia ilman et käy hempparin tarkistuttamassa.

tulen hulluksi
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hemuli
    Suosittelen vissyvettä se on auttanu mulla raudanpuuteki voi niitä kramppeja aiheuttaa, mut rautaa ei kannata alkaa napsia ilman et käy hempparin tarkistuttamassa.
    kiitti kaikille vastanneille, kaipa mä käyn purkin magnesiumia ostamassa, jossei auta ni sit lekuriin.. Mut toivottavasti auttaa.

Ja vichyä en jup, ku laatta lmeinaa lentää pienestäki määrästä sitä

Juu, magnesiumia kannattaa kokeilla, siihen tulokseen olit tullut itsekin ilmeisesti.

ohikulkija
    Vierailija
    Ellei kotona satu olemaan mangnesiumia niin merisuolan (karkean) nokareen laittaminen kielen alle kuulemma auttaa. Näin ainakin mun äiti neuvoi, kokeillut en vielä ole

veke50
    Vierailija
    Minulla hieronta auttaa muihin lihaksiin, paitsi yhteen.

Rane
    Vierailija
    Ehkä päivittäinen monipuolinen liikuntakin, auttaisi lihaskramppeihin tai on se ainakin mulla auttanut

*-*
    Vierailija

nostelen tätä

Onko kellään muulla ollut vastaavaa että lihakset alkaa yhtäkkiä kramppaan ympäri kohoa+ Mulla ollut jo 3 päivää. ieniä nipistyksiä ihan ympäri kehoa koko ajan!!!!!!!! Pää sekoaa!

*-*
    Vierailija

Eikö kellään muulla???

Oonko tosiaan ainoa???

Pikavastaus Pikavastaus