*

Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 26 - 45. Osumia 45

Ketju: Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

mee
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mee
    Tai mitä jos ne piskot onkin mun jälkiä :o
    Ei mutta roiskuuko teillä yleisestikin tohon kanteen paskaa?
    Sis siihen renkaaseen? Mies onnistuu ruiskimaan sinne. Tai luulen ainakin, et se on miehen jäljiltä. Kun ei sieltä yksin asuessa paskaa löytyny.
    Ei renkaaseen vaan siihen umpikanteen joka on auki kun siihen istumarenkaalle istuu. Ja siis kannen pohjaa tarkoitan, ei se paska sentään kierteellä lennä sille puolelle mikä on päällimmäisenä kun kansi kiinni

Mutta nyt mä muistin joskus ajatelleeni miten tämä vahinko tapahtuu:
    Jos päästää kunnon voimalla ruikulit niin se kuravesi pöntöstä saattaa kyllä roiskua aika korealle.
    Vähän sama kuin normaali "märät posket -kakka". Kun päästää kovia kokkareita niin saattaa roiskua reisille, mutta vesi ei vaan värjäydy koska kakka on kovaa.
    Ja mä kun olen ihmetelly tota renkaanpohjaan paskomista...tää vei ehdottomasti voiton. Kansi meillä sentään on pysyny puhtaana.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mee
    Sis siihen renkaaseen? Mies onnistuu ruiskimaan sinne. Tai luulen ainakin, et se on miehen jäljiltä. Kun ei sieltä yksin asuessa paskaa löytyny.
    Ei renkaaseen vaan siihen umpikanteen joka on auki kun siihen istumarenkaalle istuu. Ja siis kannen pohjaa tarkoitan, ei se paska sentään kierteellä lennä sille puolelle mikä on päällimmäisenä kun kansi kiinni

Mutta nyt mä muistin joskus ajatelleeni miten tämä vahinko tapahtuu:
    Jos päästää kunnon voimalla ruikulit niin se kuravesi pöntöstä saattaa kyllä roiskua aika korealle.
    Vähän sama kuin normaali "märät posket -kakka". Kun päästää kovia kokkareita niin saattaa roiskua reisille, mutta vesi ei vaan värjäydy koska kakka on kovaa.
    No mut sit kai sitä on selässäkin, jos sitä sinne kanteenkin pääsee roiskumaan..
    Ootko huomannut kuiskuttelua ja osoittelua koskaan ruikulikäynnin jälkeen
    Ja ihmisten välttelyä?

uuniomena
    Vierailija
    Oi ei, mutta nauran niin että melkis tuolilta putoon

Entä jos ne roiskuu huuhteluvaiheessa ettekä te ukkos kaa oo mitään ihme-paskojia
    Siisjos teillä on jotenkin tavallista ärhäkkäämpi pönttö ja roiskii vettä kanteen saakka kun vetää ja sitä tavaraa lentää sitten siinä vaiheessa vasta.

Muuten ootta aika pieni pyllystä porukkaa varmaan

YÄKKII
    Vierailija

isopeppusia

TÄYTYY OLLA,
    KUN PERSREIKÄ EI SOVI PYTYN AUKOLLE VAAN TAAKSE VESSANKANNEN REUNALLE

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kookosta
    Entä jos ne roiskuu huuhteluvaiheessa ettekä te ukkos kaa oo mitään ihme-paskojia
    Siisjos teillä on jotenkin tavallista ärhäkkäämpi pönttö ja roiskii vettä kanteen saakka kun vetää ja sitä tavaraa lentää sitten siinä vaiheessa vasta.

Rouva
    Vierailija
    No missähän kunnossa sen selkä (ja mahdolliset selkäkarvat....) sitten on....

Tää sama ilmiö on tapahtunut jokaisessa asunnossa että ei ole pöntön muodoista kiinni.
    Eikä johdu pöntön vetämisestäkään, pönttö on yleensä auki vedettäessä.
    Täytyypä muuten alkaa tarkastelemaan ukon selkää tarkemmin

Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen tahmaisen näköinen siitä etuosasta?

Meillä muuten pestään pönttö 1-2 viikon välein vaikkei kukaan sitä enää uskokaan

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja YÄKKII
    TÄYTYY OLLA,
    KUN PERSREIKÄ EI SOVI PYTYN AUKOLLE VAAN TAAKSE VESSANKANNEN REUNALLE

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kookosta

Eipäs. Iso persehän peittäis sen koko pytyn aukon, kun taas pienen pieni perse jättää raon sen kannen ja selän väliin.
    Get it?

Miten ihmeessä kukaan istuu pytyn kannen reunalla sen ollessa auki, ja vieläpä paskoo siihen?? Vaikka olis kuinka iso perse?
    Miten siitä paskotaan ylöspäin?

mee
    Vierailija
    Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen tahmaisen näköinen siitä etuosasta?
    Aina... YÖK!

Meidään perseet ovat suunnilleen S ja M kokoisia että normaalipöntön pitäisi sopia.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja haloo???
    seisoenko te paskannatte?

SIIS PÖNTÖLLÄ ISTUTAAN

Etkö tiennyt että tosimiehet paskoo seisaaltaan? :o Palstalla on haukuttu miehiä jotka käy pissalla istuviltaan.

vieras
    Vierailija

kyllä on. Syytin tästä asiasta miestä. Mutta kas, kun mies lähti niin keltanen tahma jäi
    Vai oiskohan se toi poika joka on alkanut käymään myös pöntöllä jo?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras

kyllä on. Syytin tästä asiasta miestä. Mutta kas, kun mies lähti niin keltanen tahma jäi
    Vai oiskohan se toi poika joka on alkanut käymään myös pöntöllä jo?
    Noh, mä voin kertoa että se tahma johtuu meistä naisista Ja kun ajattelee, että mikä muu paikka on kusessa kuin pelkästään se renkaan pohja niin saakin pissan jälkeen pestä kaiken pyllystä polviin ettei ällötä

*
    Vierailija
    Ei meillä, mutta juur pari päivää sitten kylässä ihmettelin, miten on mahdollista kun paskaa on siinä pytyn yläreunassa ja vielä PALJON(siis siinä missä se pytyn kansikin on kiinni). Ei tehnyt mieli pissalla siinä vessassa käydä ja oli sitten sai keksiä tekosyitä miksei halua mitään tarjottavia ottaa (ei oikein maistunut enää sen näyn jälkeen. Ja oli vielä kahden aikuisen talous kyseessä, ei edes lapsia joiden jäljiltä olis paskat jääneet..

apua, mä kuolen kohta...kyllä meilläkin noi lapset pystyy mihin vaan vessassa paskomaan, muttei sentään kanteen asti

Miks mä avasin tämän.

savotar
    Vierailija
    Ei paska punniten parane... Näin sanotaan Savossa

Voin kertoa, että meilläkin on usein paskaa siinä kannessa... Taloudessa kaksi laktoosi-intolerantikkoa, jotka vasta totuttelevat uuteen ruokavalioon. Rapatessa siis roiskuu...

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Joko vihjasit miehelle harjasta?

Rukoilijasirkka
    Vierailija
    No olen sen verran vessoja pessyt, että pöntön kannen alapuolella oleva kakka ja kuivettunut pissa on tosi normaali näky.

Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Pikavastaus Pikavastaus