IHANIA POIKIEN NIMIÄ PINOON!

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mulla ei juurikaan ole mitään erityisiä mieltymyksiä, joten olen kaikille ehdotuksille avoin.

Tosin tällaiset "vanhemman sukupolven nimet" tyyliin Pertti ja Veijo eivät iske. ;) Mutta perussuomalaiset, ns. iättömät nimet (toki makuasioita) kuten Lauri kelpaa kyllä.

Ja "muotinimiäkin" saa laittaa, ihan laidasta laitaan vain kivoja ehdotuksia!

Ollaan ihan hukassa, ei tunnu löytyvän syntyvälle pojulle nimeä ei sitten millään.
 
tossa 4
Pyry
Johannes
Joona
Miika

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla ei juurikaan ole mitään erityisiä mieltymyksiä, joten olen kaikille ehdotuksille avoin.

Tosin tällaiset "vanhemman sukupolven nimet" tyyliin Pertti ja Veijo eivät iske. ;) Mutta perussuomalaiset, ns. iättömät nimet (toki makuasioita) kuten Lauri kelpaa kyllä.

Ja "muotinimiäkin" saa laittaa, ihan laidasta laitaan vain kivoja ehdotuksia!

Ollaan ihan hukassa, ei tunnu löytyvän syntyvälle pojulle nimeä ei sitten millään.
 
meillä näin..
Patrik ja toinen Marcus..Rikhard, Sebastian, Aate, Dani, Oliver, Luka ( suosikkini, mutta ei kelvannut miehelle.. )...jne. meillä oli muutama kuukausi sitten ihan sama "ongelma".
 
vieras
Miksi ehdotukset on niin ulkomaalais painotteisia nimiä? Eikö perinteiset suomalaiset nimet enää käy? Minusta on ihana kun lapseni menee kouluun yhdessä esim. Väinön, Laurin, Einon, Paavon, Einarin, Tuomaksen, Akselin, Eliaksen ja Maurin kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin..:
Patrik ja toinen Marcus..Rikhard, Sebastian, Aate, Dani, Oliver, Luka ( suosikkini, mutta ei kelvannut miehelle.. )...jne. meillä oli muutama kuukausi sitten ihan sama "ongelma".
Oletteko ruotsinkielisiä tai ulkomaalaisia vai miksi nimi ehdotukset kaikki ei-suomalaisia?

 
näinpä meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin..:
Patrik ja toinen Marcus..Rikhard, Sebastian, Aate, Dani, Oliver, Luka ( suosikkini, mutta ei kelvannut miehelle.. )...jne. meillä oli muutama kuukausi sitten ihan sama "ongelma".
Oletteko ruotsinkielisiä tai ulkomaalaisia vai miksi nimi ehdotukset kaikki ei-suomalaisia?
ei olla ruotsinkielisiä/ ulkomaalaisia :)
satuin ihastumaan näihin nimiin, eikä kaikki suinkaan ole "ulkomaalaisia" nimiä. tässähän kysyttiin ihan mitä vaan, joten vastasin omat mieltymykset..
 
Ap
Joo siis nimenomaan ihan mitä tahansa poikien nimiä, mistä itse pidätte! Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä ovatko nimet vierasperäisiä tai mitä lie - pääasia, että ne ovat teille mieleen ja että itse saisin bongailtua niiden joukosta itselleni mieluisia nimiä. :) :D

Kiitos mukavista nimiehdotuksistanne!
 

Yhteistyössä