*

IHANIA POIKIEN NIMIÄ PINOON!
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 6 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 148

Ketju: IHANIA POIKIEN NIMIÄ PINOON!

Vieras
    Vierailija

IHANIA POIKIEN NIMIÄ PINOON!

Mulla ei juurikaan ole mitään erityisiä mieltymyksiä, joten olen kaikille ehdotuksille avoin.

Tosin tällaiset "vanhemman sukupolven nimet" tyyliin Pertti ja Veijo eivät iske. Mutta perussuomalaiset, ns. iättömät nimet (toki makuasioita) kuten Lauri kelpaa kyllä.

Ja "muotinimiäkin" saa laittaa, ihan laidasta laitaan vain kivoja ehdotuksia!

Ollaan ihan hukassa, ei tunnu löytyvän syntyvälle pojulle nimeä ei sitten millään.

tossa 4
    Vierailija

tässä

Pyry
    Johannes
    Joona
    Miika

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Vieras
    Mulla ei juurikaan ole mitään erityisiä mieltymyksiä, joten olen kaikille ehdotuksille avoin.

Tosin tällaiset "vanhemman sukupolven nimet" tyyliin Pertti ja Veijo eivät iske. Mutta perussuomalaiset, ns. iättömät nimet (toki makuasioita) kuten Lauri kelpaa kyllä.

Ja "muotinimiäkin" saa laittaa, ihan laidasta laitaan vain kivoja ehdotuksia!

Ollaan ihan hukassa, ei tunnu löytyvän syntyvälle pojulle nimeä ei sitten millään.

.
    Vierailija
    Nutti

Mio
    Otso
    Kivi
    Aku
    Tarmo
    Sisu
    Voima
    Ilmari
    Max
    Alex
    Pyry
    Ninzi tykkäsi tästä.

vieras myös
    Vierailija
    Seitsemän veljeksen nimet? Tai ainakin osa niistä!

Joista Lauri kyllä se kaikkein ihanin... Oma Laurini täyttää kohta vuoden.

e
    Vierailija
    topias

påpåpåpå
    Vierailija
    aku, onni, miro, mikki, onhan noita.....

meillä näin..
    Vierailija
    Patrik ja toinen Marcus..Rikhard, Sebastian, Aate, Dani, Oliver, Luka ( suosikkini, mutta ei kelvannut miehelle.. )...jne. meillä oli muutama kuukausi sitten ihan sama "ongelma".

ov
    Vierailija

Tässä muutamia minun suosikkejani.

Veeti Oskari Samuli Lauri Antti Jaakko Juhani Johannes Akseli Mikael Tapani Eino Sauli Einari Aleksi Olavi Kristian Tapio

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja e
    topias
    Mekin mietittiin tätä, mutta sitten laitettiinkin Tiitus

Mä tykkään Luka-nimestä.

Ssss
    Vierailija

Tässä jotain

Anton, Emil, Noel, Nooa, Oliver, Daniel, Mio, Lukas, Topias, Elias, Andreas, Joonatan, Aaron

Neo
    Leevi
    Rasmus
    Miko
    Veeti
    Anton
    Niki

Oliver, Kasper, Luukas, Miklas, Veeti, Eetu

vieras
    Vierailija
    Miksi ehdotukset on niin ulkomaalais painotteisia nimiä? Eikö perinteiset suomalaiset nimet enää käy? Minusta on ihana kun lapseni menee kouluun yhdessä esim. Väinön, Laurin, Einon, Paavon, Einarin, Tuomaksen, Akselin, Eliaksen ja Maurin kanssa.

Touko

vieras
    Vierailija
    Matias, Joonatan, Johannes, Mikael, Eeli, Antti, Lauri, Joel, Juho, Anttoni, Topias, Eemeli, Aleksi, Ilmari, Aaro, Aukusti, Miikka, Arttu...

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin..
    Patrik ja toinen Marcus..Rikhard, Sebastian, Aate, Dani, Oliver, Luka ( suosikkini, mutta ei kelvannut miehelle.. )...jne. meillä oli muutama kuukausi sitten ihan sama "ongelma".
    Oletteko ruotsinkielisiä tai ulkomaalaisia vai miksi nimi ehdotukset kaikki ei-suomalaisia?

v
    Vierailija
    Joonas.

Mutta kaikki nimet vaan on ihania. En tykännyt ennen nimestä Jooseppi, mutta mun hoitolapseksi tuli aivan valloittava Jooseppi ja nimikin muuttui kivaksi

näinpä meillä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin..
    Oletteko ruotsinkielisiä tai ulkomaalaisia vai miksi nimi ehdotukset kaikki ei-suomalaisia?
    ei olla ruotsinkielisiä/ ulkomaalaisia
    satuin ihastumaan näihin nimiin, eikä kaikki suinkaan ole "ulkomaalaisia" nimiä. tässähän kysyttiin ihan mitä vaan, joten vastasin omat mieltymykset..

Ap
    Vierailija
    Joo siis nimenomaan ihan mitä tahansa poikien nimiä, mistä itse pidätte! Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä ovatko nimet vierasperäisiä tai mitä lie - pääasia, että ne ovat teille mieleen ja että itse saisin bongailtua niiden joukosta itselleni mieluisia nimiä.

Kiitos mukavista nimiehdotuksistanne!

mie tykkään kovin villestä

vieras
    Vierailija
    Jaakko, Toni, Rasmus, Markus...muuta ei yhtäkkiä tuu mieleen

Rosahdus
    Vierailija
    Omia suosikkiani ovat Joonas, Jesse, Niklas, Jonne, Jimi, Aleksi, Santeri, Viljami...

nimiä
    Vierailija
    Sirius, Luka ja Lukas on mun mieleen, mutta itellä ei yhtään poikaa..
    sinisulka tykkäsi tästä.

Sivu(t) 1 / 6 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat