Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
"sofi"
Meidän 12v tyttö oli 147cm ja 27,5kg
Siihen havahduttin ja nyt nyt painoa tarkkaillaan kerran kuussa. Ja hienosti on kyllä paino noussut: pituutta nyt 147,5cm ja painoa jo 34kg.
 
Eve_
hei me ollaan vasta lapsia no nuoria.. mut on meil erikokoset luut joillaki on isommat et jos esim on 158cm ja painaa jtn 45-55kg nii se voi olla myös luista ja jos ei tunne itteesä lihavaks nii sit ei ole.. ja on meiän kehossa vettäki kaveril on semmone vaaka mis näkyy paljo luut painaa ja paljo vettä on kehos ja paljo lihasta sit näkyy se paino se pitää osata luokitella et jos luulee itteensä läskiks ja on nii pakko laihuttaa nii sit pinentäkää lautas mallia ja ulkoilkaa tai harrastakaa muuta urheiluu ite harrastan tanssia perjantaisin ja keskiviikkona ja torstaina on jumppa että en mie sinänsä laihuta tai mitää mä vaan haluun liikkua ja olla normaali painone ja onse nyt eri asia jos on esim. 145cm ja painaa 55-67 mut ei sekä oo lihava jos ei itteesä nii tunne et älkää ruetko mikskää anoreksikoiks .. :)!!
 
12v
Alkuperäinen kirjoittaja 12v tyttö;22783454:
ei kannata välittää on munki luokal yks tyttö joka painaa yhtä vähä sitäki haukuttii mut ei se välittäny. Oonko liian painava ku painan 42kg ja oon 158cm pitkä oon aika lauta???
Et todellakaan! Olet alipainoinen (laskin painoindeksin)
 
12v
Alkuperäinen kirjoittaja 12v tyttö;22783454:
ei kannata välittää on munki luokal yks tyttö joka painaa yhtä vähä sitäki haukuttii mut ei se välittäny. Oonko liian painava ku painan 42kg ja oon 158cm pitkä oon aika lauta???
Et todellakaan! Olet hieman alipainoinen (laskin painoindeksin)
 
"Kyllästynyt"
Kyllä, kyllä ja kyllä! Ja vielä kerran kyllä. Kaikki te olette normaali painoisia ja jopa jotkut teistä alipainoisia. Se että 12 v nulikka tulee kysymään " oon 12 wee ja oon 165 cm pitkä ja painan 30 kg, oonko läski?" olisi jo kaiken huippu. Ei ja ei älkää aloittako mitään laihdutus kuuria.
 
Juuh
Moi! Auttakaa pliis.. Olen 12 vuotias tyttö ja pituudeltani 146 cm. painan noi 30 kiloa. mina haukutaan koulussa kukka kepiksi ja anorektikoksi. En ole todellakaan anorektikko. Ja toisekseen syön normaalisti ja koitan koko ajan lihottaa. Mutta koko ajan olen langan laiha. PLIIS AUTTAKAA.. Tai antakaa jotain syömis vinkkejä.
Kyllä sinä vielä lihot niin kuin kaikki muutkin naiset.
 

Yhteistyössä