Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on kohta 11 vuotias tyttö ja pituus 148 cmja paino 29 kg.
Ihan normaalikokoinen on minusta.

Poika on 152 ja painaa 31 kg.
Hoikka on mutta ihan sopiva hänkin.

Ap:n tyttö kuulustaa musta kyllä isolta, mutta mitäpä minä tiiän!!
Oon ite painanut 45 kg ja pituutta on 160.
Tietty aikuinen on eriasia kuin lapsi.
 
Liikakiloinen
Oon 12 vuotias tyttö ja painan noin 59kg.
Kaikki haukkuu läskiksi ja alan pian itsekkin nähdä itseni läskinä.
Äitini on sairaanhoitaja lastenosastollla, ja sanoo että en saa laihduttaa. Eniten minua pelottaa se että alan laihduttaa salaa, esim syön vähän, liikun tosi paljon jne.
Näitä asioita olen alkanut tehdä, mutta veljeni pisti asian poikki. Olemme kaksosia ja mitä minä teen koulussa esim syön vähän, veljeni on heti kertomassa asiasta äidille.
 
tyttö94
Alkuperäinen kirjoittaja Liikakiloinen:
Oon 12 vuotias tyttö ja painan noin 59kg.
Kaikki haukkuu läskiksi ja alan pian itsekkin nähdä itseni läskinä.
Äitini on sairaanhoitaja lastenosastollla, ja sanoo että en saa laihduttaa. Eniten minua pelottaa se että alan laihduttaa salaa, esim syön vähän, liikun tosi paljon jne.
Näitä asioita olen alkanut tehdä, mutta veljeni pisti asian poikki. Olemme kaksosia ja mitä minä teen koulussa esim syön vähän, veljeni on heti kertomassa asiasta äidille.
^juu ei kannata alkaa laihuttaa salaa oon itekki kokenu saman vaik olin jo ennestäää paljo alipainone.. jouduin siit sairaalaa ja yms yms...eei ollu yhtää kivaa oon vielki alipainone mut en niin pahasti

 
nomoivaa! ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Evukka:
Moi! Auttakaa pliis.. Olen 12 vuotias tyttö ja pituudeltani 146 cm. painan noi 30 kiloa. mina haukutaan koulussa kukka kepiksi ja anorektikoksi. En ole todellakaan anorektikko. Ja toisekseen syön normaalisti ja koitan koko ajan lihottaa. Mutta koko ajan olen langan laiha. PLIIS AUTTAKAA.. Tai antakaa jotain syömis vinkkejä.
^oon ite 14 vuotias ja painan noin 38 kiloo ja oon 168 cm.
itteni mielestä oon normaalin painone ja näin mut lääkäri sanoo et oon liian laiha..
ku olin ite 12 nii painoin jotai 30 ja olin kkai 152 cm olin sillonki jo aika laiha ja mua kiusattii. tiiän et se ei oo kivaa.
ruokaviniks en anna mitää mee mäkkii tai tälläst vaa kannattaa syödä terveellisesti ja riittävin väliajoin.. ettei oo iha koko aikaa hotkimas kaikkee rasvasta.
syö kanaaa kalaa pastaa salaattiii hyvin mut terveellisesti.
ja kyl se paino alkaa nousee ku kasvaa ;D

 
liikakiloinen.
Moi! olen yrittänyt olla oma itseni vaikka tiukkaa tekee.
Ja nyt meidän luokalta lähtee mun paras kaveri, joka on ainut luokastamme joka painaa melkein saman verran kuin minä!
Seuraavasta vuodesta tulee tuikkaa kun kaverinikin lähtee.=(
 
???
ei tunnu olo enää niin kevyeltä ko äskön? olen 13 v tyttö ja pituutta on 165.3 ja painan n. 62 kg joka tuntuu tosi paljolta vaikka sitä ei vatsan ympäriltä paljoa huomaa? kaverinikin luulevat minua noin 50kiloiseksi ja terveyden hoitajan mielestä olen "sopiva"? :/
 
joomoi
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Aika laihanpuoleinen on, mutta tuossa iässä se on aika yleistä, jos on kasvanut kovasti pituutta eikä paino ole ehtinyt mukaan.
olen ite 14 ja oon 164,5 ja painan 42 ja oon itteni mielestä sopiva mut en tiiä olenko

 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja Evukka:
Moi! Auttakaa pliis.. Olen 12 vuotias tyttö ja pituudeltani 146 cm. painan noi 30 kiloa. mina haukutaan koulussa kukka kepiksi ja anorektikoksi. En ole todellakaan anorektikko. Ja toisekseen syön normaalisti ja koitan koko ajan lihottaa. Mutta koko ajan olen langan laiha. PLIIS AUTTAKAA.. Tai antakaa jotain syömis vinkkejä.
oon nyt ite 15 ja 165 ja 42 kiloa, kun olin 12 ni olin 143 cm ja 29 kg, musta sinä olet ihan sopiva

 
Apuva :(!
Mä oon läski mahasta reisistä ja mullon iso kaksari oon joku 159cm ja painoo 37kiloo pitäis laihuttaa koitan mutku ei pysty pakko syödä joka päivä liikaa :/ en oo ihan normaali!! :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Aika laihanpuoleinen on, mutta tuossa iässä se on aika yleistä, jos on kasvanut kovasti pituutta eikä paino ole ehtinyt mukaan.
Itsenikin mielestä on todella laiha, kädet ja jalat ovat pelkät tikut :/ eikai vielä pidä huolestua?
Oho, olisin sanonut että varmaan ihan normaali, ei ainakaan kovin pyöreä :eek: mun 11v poika on 152 cm ja 33 kg, ja aika hoikka mutta lihaksikas :eek: eli jos näitä vertaa, niin 10 kg tuohon tekisi pojastani jo ehkä vähän pullukan :eek:
 
"tytsi"
mä oon tyttö ja 12 vuotta oon 148.5 cm ja painan 29 kiloo muakin aina haukutaa kukkakepiks yms. mun kaksos sisko painaa mua jotain 11 kiloo enemmän mut on vaa 2.5cm mua pidempi eli ollaan tosi eri kokoset!! Syön kyl paljon ja hyvin oon urheillullinen ja vahva mut paino ei vaa nouse!! Eikä oo kiva olla nääin laiha ku ei oo rintoi ja haukutaan laudaks!!!
 

Yhteistyössä